1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fable 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rox, 10 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Daar doelde ik niet op. Jij zegt dat het verhaal er naar jou smaak op achteruit gaat terwijl er nog niets over bekend is. Het enige wat ie heeft gezegd is dat de "age of heroes no more" is. Dat kan vanalles betekenen. Echt niet dat je opeens een slampamper wordt die onkruid moet wieden.

2. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Ja had die ava gechecked, denk dat ik toch maar ff bij L blijf, cap wel keertje zelf een ava van die hond ofzo 8)

PS: Volgens mij had ik jou niet op msn nee

3. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    oke... maar dan toch als hij dat zegt dan is het toch al een stuk anders want als de age of heroes er niet meer is zal waarschijnlijk de heroes guild er niet meer zijn dus dan moet je quests op je eigen houtjee vinden etc. ik heb liever dat het een stuk eerder afspeelt,en die age er dus nog wel is,alleen er een ander "probleem" is.
    en waar maak jij je druk om? ik zeg alleen maar wat.. wat naar mijn smaak lijkt.

4. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Wie zegt dat de heroes guild er niet meer is.
    Het kan namelijk ook inhouden dat de age of heroes niet meer nodig is (vanwege wat jouw hero in Fable 1/TLC heeft gedaan).

5. StreetSamurai

StreetSamurai HAMMERTIME!

Leuk Bevonden:
    0
    hmm dat is mogelijk jah=(

en wat loopt iedereen te ruzieen over die hero age? :9
    dat die hero age over is zegt eigelijk nix togh...je loopt alsnog met een zwaard van 2 meter op je rug...en t is een andere age zegt petertje in dat filmpje...vlak na hij zegt"the hero age is no mor" ofzo
    kan alleen nie verstaan wat helaas:x
    dus dat betekend echt niet dat je geen "hero" bent als je nogsteeds met je killer blade en je big ass rifle ronbanjerd in de woods jagende op balverines die op een dak zitten als in dat screenshot van eerder:9...*hapt naar adem*

6. PineaPPle JOE

Leuk Bevonden:
    74
    jahhhhh dat zou ook kunnen...
    alleen ik zou het het fijnst vinden als je weer als kindje weer op die guild rondloopt enzo...en weer alles leert(ik zeg niet dat het wel zo kan zijn alleen ik ga ervan uit) maar ik geloof niet dat ze geen heroes meer nodig hebben,want de main quest werd uiteindelijk pas een probleem,en niet zozeer voor de mensen daar op het einde wel,maar het was meer een probleem voor jou en je familie,en nu ben je weer nodig schijnbaar want je moet die dark lord gast arxion ofso killen, maja ik wacht wel af.

7. StreetSamurai

Leuk Bevonden:
    0
    Arxion?..is dat die figuur uit die toren?

8. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Voor de mensen die nog hopen dat Fable in 2007 uitkomt zal het er nog niet inzitten. Maar niks is nog niet zeker dus het kan altijd nog veranderen. Maar voorlopig kunnen we alleen van dit uitgaan. ;)

Klik

9. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    Hij heet Lucien:)

10. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Nee... ook niet Lucien.

Je hebt Maze, en nog die ondode gast. Ben naam ff kwijt, maar Lucien zo ie zo niet.

11. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Sythe ofzo...

12. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    wanneer komt dit spel uit? nog dit jaar of volgend jaar?

13. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    Lucien sowieso wel :)

Edit: volgend jaar drolletje

14. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    okee dit lijkt me wel een geinige game heb fable 1 niet gespeeld maar wel veel lovende (of hoe je dat ook schrijft) berichten gehoord erover en heb die trailer gezien ziet er wel leuk uit :) ben benieuwd

15. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Idd Lucien zal iig een rol gaan spelen, toch denk ik dat het wel bij iets meer komt te kijken dan een vent die ergens voor probeert te compenseren. :+

16. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    heb ook een filmpje gezien van dat je de omgeving kan gebruiken in gevechten is hier al wat meer over bekent dat het bv. niet alles bepalend is want dat is ook niet leuk

17. PineaPPle JOE

Leuk Bevonden:
    74
    Speel man of vrouw in Fable 2 en wordt meegesleept in een open verhaal waar de slechterik Lucium in zijn machtige toren de wereld van Fable dreigt te vernietigen. haha het is LUCIUM :) ennehhh dit is van de XBW site hierzo van dus:) lucien klinkt on-fable :9

en.... over die release wil ik ff zeggen : OMFG!!!!!!!!

Fable 2

Platforms
    Xbox 360

Uitgever
    Microsoft

Developer
    Big Blue Box Studios

Genre
    Actie Role-playing

Release datum
    Xbox 360
    4e kwartaal 2008 <---------- WTF?!?! dat is nog lang:mad: ik had verwacht 1e 2e kwartaal ofso:mad:

Laatst bewerkt: 13 mrt 2007
  18. StreetSamurai

Leuk Bevonden:
    0
    hmm...lucium..klinkt als een vampieren naam :9
    zal wel aan mij ligge :9

19. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Was dat niet die vampier in oblivion?

Leuke datum btw xD.

20. jordy89

jordy89 Ajax Amsterdam!!!

Leuk Bevonden:
    0
    ja zoiets staat mij ook bij, het duurt echt nog fucking lang voordat hij uitkomt. Eind 2008, moet het wel echt een top game zijn die erg uitgebreid is.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina