1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fable 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rox, 10 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lievemax

    Lievemax Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Het vechtsysteem ziet er goed uit. De bandits zijn dan wel van fable 1, maar het is nog niet op de fable 2 engine. Ik denk wel dat het uiteindelijk veel beperkter zal zijn. Dat je bijvoorbeeld maar met bepaalde spullen kunt gooien, en niet met alles.
     
  2. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik had het nog niet gezien, en als fable-fan zegt dat toch wel wat! :eek: Ziet er erg leuk uit, en het draait inderdaad nog op de Fable engine. Dat had Lionhead ook laten weten, ze bouwen het spel eerst op de Fable engine, en bouwen het daarna om.
     
  3. Lievemax

    Lievemax Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben toch wel beniewd. IK vraag me af of ze het zo hebben gedaan om het te laten zien, of dat er een soort van stad is met bandieten. Want dat stukje met die bar. Het ziet er erg mooi uit, maar ik kan mij maar van weinig situaties uit fable 1 herinneren waarin je echt zo binnen vocht, in een kroeg ofzo. (Behalve als je zelf ging vechten in een stad, maar dat is niet met bandieten.)
     
  4. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe bekijk je in gods naam dat filmpje?
     
  5. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Door op de link te klikken? :emo:
     
  6. M-F-z0r^

    M-F-z0r^ -< Ghost Leader >-

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Lievemax, ik denk dat er gewoon een kans is dat er bandieten in de stad aanwezig (kunnen) zijn.
    Ik verheug me iig erg op de game
     
  7. Lievemax

    Lievemax Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Op lionhead staat weer nieuws over fable. Je kunt met een vrouw en man spelen. Je vijanden/slachtofers in bomen laten groeien (ofzoiets, hij had het al belooft bij fable 1, maar het komt nu zeker in fable 2) En je kunt kinderen krijgen. Lees het zelf. Weet iemand of het ook op deze site komt? Want ik heb er nog nergens iets in het ned. gevonden:confused:
     
  8. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Zal binnenkort wel komen, ik denk dat de crew van XBW nu nogal druk is met alles van X06. :)
     
  9. Lievemax

    Lievemax Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is het juist, het is X06
     
  10. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Dat vind ik wel tof, want ik speel toch altijd liever met een vrouw. Heb ik nog wat kijkplezier tijdens het spelen ;) Behalve dan als het zulke gangsters zijn zoals in Gears of War. Dat is ook tof.

    btw, iemand al de theme gedownload??
     
  11. Lievemax

    Lievemax Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar kun je hem downen. En kost dat iets:C:
     
  12. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Marketplace voor 150 punten
     
  13. Lievemax

    Lievemax Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Explane, wat zijn punten, hoe kom je eraan en heb ik ze:pXd (Zeker n00b vraag:p)

    Wist je trouwens dat de wereld echt veranderd? Je herinnert je vast nog wel het stuk in Greatwood. Het bandietenkamp. Al de eerste keer dat ik er was lukte me het om het uit te roeien. Helaas was er niet veel aan. Het bleef er stil en er kwamen geen traders of andere mensen. Nu blijkt dat er een dorpje is, naam vergeten, in een bos. Als je daar aankomt kun je er voor kiezen om te handelen, of het uit te moorden. Als je kiest voor handelen, en je komt een paar jaar later terug, is het uitgegroeit tot een dorpje (Let op, het was een paar huisjes) en misschien zelfs tot een stad. Kies je voor uitroeien, dan is er naar 10 jaar niks meer van over.

    ^ Heb ik ervan begrepen, kan altijd fout zijn natuurlijk ^
     
  14. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Klinkt goed :)
    Punten kan je in de in de winkel kopen (of op xbox live zelf, als je een CC hebt). Hiermee kan je content en of andere shit downloaden van xbox live :)
    2100 punten kost je €25 ofzo.
     
  15. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
  16. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Voor wat er te zien is, is het leuk :)
    Op ign staat ook een stukje over Fable 2 :)
     
  17. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik houd wel van artwork, dus is het tof :)
    Ook al ben ik best benieuwd naar wat gameplay, maar dat zal nog wel een tijdje duren
     
  18. Lievemax

    Lievemax Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze zijn prachtig, vooral de eerste drie:C: (Vind iemand die eerste plaatje op de achtergrond een beetje op the chamber of faith lijken?
     
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    de derde is in iedergeval ingame :)
     
  20. NaZ

    NaZ X&Y

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    Prachtig dit.
    Artwork stel ik altijd op prijs. :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina