1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Fable 3 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 31 okt 2010.

  1. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    True, daarom hou ik het ook ff bij de blades :cool:
     
  2. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Fireball + Force Push is ownage! :)
     
  3. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik twijfel tussen deze game en Fallout New Vegas. Waarom zou ik deze moeten halen?
     
  4. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze game is innovatief. Er zitten veel nieuwe gameplay elementen in t.o.v. Fable II; je kan bijvoorbeeld koning worden en dat opent weer nieuwe mogelijkheden en keuzes. Laat Fallout lekker liggen en haal deze!

    Ben trouwens wel een échte Fable-fan. Als ik jou was zou ik gewoon op basis van reviews een keuze maken.
     
  5. Zer0 Hiro

    Zer0 Hiro In the digital flesh

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    Als we toch bezig zijn, mijn favo combi is swords met whirlwind. Eerst vijanden de lucht in en dan worden door iedere vijand 5 zwaarden gespietst. Ziet er erg bruut uit.
     
  6. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    2 totaal verschillende games. Ik vermaak me in elk geval uitstekend met Fable. Lekker van stad naar stad gaan, huizen kopen, quests doen, villagers meeten, sanctuary is trouwens ook erg tof (daar vind je al je collecties aan wapens, kleren, tattoos, geld, trophies, achievements, maps, gifts, live stats en een world map).

    Fallout trekt me niet zo, maar goed Fable is in elk geval wat mij betreft dik in orde! :)

    Thanks voor de tip!
     
  7. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb een vraagje over de storyline (even in spoilers gezet, niet kijken dus als je niks wilt weten over de storyline)

    Albion is aangevallen en ik heb het overleefd, alleen die Walter is dood. Maar ik had niet genoeg goud om mensen te redden dus nu zijn mijn steden zoals brightwall village helemaal dood, haast geen mens te bekennen, kan ik op een of andere manier die mensen weer terug krijgen want ik voel me niet fijn om in een stad rond te lopen zonder die vrolijke mensjes en die kindjes? :)
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.241
    Leuk Bevonden:
    4.757
    Je begint nog net geen handel in kinderen. :+
     
  9. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is al goed ;), ik ben nu btw bezig met de scriptie/ afwisselend met black ops maar dit weekend doe ik wel weer ff Fable 3. ALs je btw geld nodig hebt in Fable 3 (heb teveel), of een winkel wilt looten of iets anders. Dan hoor ik het wel en kan ik Fable 3 ook even voor 10 minuten aanzetten hiervoor!
     
  10. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Haha thanks, maar ik zwem inmiddels ook in het goud 8)

    //edit; Nieuw pakkie:

    [​IMG]
     
  11. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Is die armor het waard? Hij lijkt me wel cool maar ik weet niet of ik het ook daadwerkelijk ga dragen.

    (Ja, ik ben toch weer overnieuw begonnen. :eek: )
     
  12. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Jezus, af en toe is de framerate wel erg dramatisch hoor. Ik begrijp niet dat deze game nu al in de verkoop is. Grafisch gezien is ie nog niet echt klaar. Begrijp me niet verkeerd, ik vind dit een topspel, maar dit vind ik naar mijn mening slecht afgewerkt. Bij sommige relationship-quests kan ik ook niet verder. Het is de bedoeling dat ik iemand bij de hand pak, maar dat icoontje is gewoon verdwenen! Dat soort kleine dingetjes vind ik jammer...
     
  13. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Ik heb het nog niet meegemaakt dat je iemand niet bij de hand kan nemen, probeer je het niet te vroeg? Die personages zijn meestal al aan het zeuren terwijl je hun hand nog niet vast kan houden, dat kan pas nadat ze uitgepraat zijn.
     
  14. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee. Denk dat het gewoon een foutje is.
     
  15. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Nah, niet heel boeiend, ik heb nu weer een wizzard outfit gevonden en die vind ik toffer.

    Industrial knight armor:

    [​IMG]
     
  16. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    En ik begrijp niet waarom mensen zich hierover verbazen. Fable 3 is grafisch beter dan Fable 2. Het ziet er gewoon goed uit allemaal, veel characters, veel actie. Blijkbaar is het soms net iets teveel voor de Xbox360. Betekent dat er af en toe wat framerate problemen zijn. Af en toe ja :)
     
  17. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Ik heb een Xbox gekocht omdat ik niet steeds mijn PC wou upgraden om een game goed te kunnen spelen. Als de Xbox een game niet aan kan moeten ze hem maar iets minder maken imo.
     
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Bullshit imo, Fable 3 ziet er misschien iets beter uit dan Fable 2 maar overall is het een game die er ook niet heel speciaal uit ziet. Er zijn genoeg zwaardere en mooiere games op de 360 die totaal geen problemen hebben met de framerate. Ze hebben gewoon geen testers daar bij Lionhead of het boeit ze niet want het is precies hetzelfde verhaal als met Fable 2, een grote bug party met een zwakke framerate.
     
  19. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
  20. Iris

    Iris psn: Irisistible

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    56
    Ik ben op zoek naar een mannelijke fable3 speler die ook even wilt trouwen etc. Heb fable 3 nog niet uit, maar ach, dan heb ik dat maar alvast gehad :)
     

Deel Deze Pagina