1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Fable 3 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 31 okt 2010.

1. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ach ja, Fable II had ook z'n bugs en die zijn gelukkig gefixt. Verwacht ook dat dit met Fable III ook het geval zal zijn.

Merk wel wat ik nog veel moet leren. Ik heb geen idee hoe ik m'n character op z'n sterkt kan krijgen terwijl ik in de voorgaande delen alle trucjes kende. Ook op een eerlijke manier aan veel geld komen vind ik lastig. Momenteel ben ik gewoon winkeltjes aan het kopen met de prijzen op very high. Alleen jammer dat de mensen me niet meer mogen. Mja, boeie :+

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Dan wil ik meteen even weten van je hoe ik die money glitch kan gebruiken. Zit nu namelijk in de laatste missie en wil graag weten hoe ik aan geld kan komen. Heel veel geld. :thumbs:

3. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is daar nou leuk aan? Geld cheaten =(

Het is al makkelijk genoeg om geld te krijgen, gewoon wat gebouwen kopen en je krijgt per 5 minuten de opbrengst.

4. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Hahahaha dat kippen'lied' wanneer je ze moet lokken, gewoon hilarisch!!!!!

Makkelijker dan in Fable 2? Want zonder de money 'cheat' door de tijd van 360 te veranderen, duurde het best lang totdat je echt flinke centen zag vond ik :)

Je kunt helemaal geen items zoals boeken en brieven meer lezen he? Ik zou niet weten waar namelijk.

Laatst bewerkt: 31 okt 2010
  5. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Je kunt hem ook gewoon geven. Jij hebt er toch geen last van en ik wil hem graag weten. :F:

6. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben weer enorm aan het genieten van de game :p

7. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Er leuk om 7 uur te moeten wachten(met bijna alles al opgekocht) voordat je verder kunt ja...

To take advantage of this glitch, the process is fairly simple. All you need is an additional controller for someone so they can jump right in to the main characters current game. This will then give the player an infinite amount of money to use in the game (999,999,999) plus all gifts that you can get in Fable III.
    To do this, the person in charge of controller 1 needs to load their game. Grab the second controller, and log in to any offline profile, then use the start button to jump into the already loaded game.
    From here, controller 1′s character must move to the whereabouts of controller 2′s character and press LB on controller 1 to send them gifts.
    Controller 1′s character will then teleport to the Sanctuary, and upon arriving they should see a blue bag to their right. They must then deposit all their money in the blue bag and return to the main game.
    Once controller 1′s character is back from the Sanctuary, press start on controller 2 to go to the Sanctuary and walk over the the blue bag of gifts given by controller 1. But here is the important part, when the controller checks the gift — REJECT IT.
    Go back to the game and Leave by pressing the DOWN-D-Pad while facing controller 1. Then press Start to come back. Go to the Sanctuary again, Reject the gift(s) and repeat.
    Switch to controller 1 and check the gifts pedestal given by controller number 2. This should give you the money/gifts etc you need and you can repeat this to get you to the maximum amount of 999,999,999 Gold. But be aware, if you exeed this amount, the game will freeze.

Ik ben van plan om Fable 3 nog een keer uit te spelen maar nu als een Evil Female Hero. :9

Laatst bewerkt: 31 okt 2010
  8. Iris

Iris psn: Irisistible

Leuk Bevonden:
    56
    Ik geniet zelf ook erg van deze game. Maar ben dan ook iemand die tig keer door hetzelfde gebiedje kan lopen en genieten van de omgeving en echt alles wil ontdekken en desnoods nog een paar keer. Ook die suffe spelletjes om geld mee te verdienen kan ik mij wel mee vermaken.

Die chickenrun is echt geinig trouwens! De humor die er in zit is gewoon leuk bedacht.

9. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Een vrouwtje wil trouwen met mij, en ik wil wel eens zien hoe dit in zijn werking gaat, gewoon ff voor de gein enzo. Ik heb al een ring gekocht maar hoe geef ik deze aan haar? Laat me raden..daar moet ik bij The road to rule zeker een 'pack' voor kopen?

10. gilamonyet

gilamonyet Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je gaat door naar de volgende ronde!

(ja dus :p)

11. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die chickenrun is dat een quest want kan hem nergens niet vinden :p

12. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het duurt helemaal niet lang. Je moet altijd eerst de duurste (pubs) kopen. Als je daarna wat collectibles ondertussen gaat verzamelen ben je er zo.

En nee ik heb er geen last van, maar ik vind het gewoon lame. Mgoed, zelf weten.

13. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Thanks, krijg ik nu alweer een gift, het lijkt op een papier. Een opgerold stuk papier en ik zou wel eens willen weten wat er in staat. Maar er is geen enkele manier hiervoor he? Ik kijk me rot in de sanctuary en zie nergens waar ik deze items kan bekijken.

14. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Laten we zeggen 100.000 per 5 minuten. Je moet > 6.500.000 hebben. Om al aan die 6.500.000 te komen ben je al meer dan 5 uur bezig. Als je praktisch alles al hebt gedaan is > 5 uur wachten erg lang. Ik had er daar dus geen zin. :)

Dat is een vervolg-quest in Brightwall Village.

15. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die 6.500.000 heb je dat ergens nodig voor verder in het spel te geraken ?

16. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Nee, het is niet een vereiste.

17. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb de Jasper bug nu ook, hij zegt helemaal niks meer.

18. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke thx .

Iemand een idee hoeveel quest er in totaal zijn ?

19. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Thank god dat er geen gare zwarte stenen meer inzitten waar je tegen moet vechten, net zoals die grote boom trol achtige dingen. Vijanden zijn in ieder geval veel beter dit keer, net zoals de combat.

Vind de game echt heerlijk vermakelijk, gewoon lekker relaxed spelen. Boeiend dat het ook easy is, vind ik een keer niet erg. Alleen die gare kut bugs weer.

20. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    is geen papier maar een vloerkleed, kan je je huis mee decoreren.

Deel Deze Pagina