1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Fable 3 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 31 okt 2010.

1. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb hem ook liggen, maar heb helemaal geen trigger om hem te gaan spelen, niet in de laatste plaats omdat ik nog wat andere games heb liggen. Fable vind ik altijd teleurstellend. Wellicht dat dit deel daar eens verandering in brengt ?

2. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Tot nu toe is ie wel relaxt, ik weet wat ik ervan verwacht en dat is gewoon een weinig uitdagend verhaal beleven... Heb wel het idee dat je iets meer kunt exploreren dan in deel 2.

Alleen als ik wat vastgoed wil kopen, krijg ik een of andere melding dat ik wat moet unlocken in een of andere shit die klinkt als zo'n DLC? Moet je die DLC hebben om vastgoed te kunnen kopen?

3. Nyari

Nyari Bullets Included...

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet op de Road to rule een bepaalde kist openen en vanaf dan kan je huizen en winkels kopen. Geen DLC voor nodig dus

4. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    O, oké thanks. Ik dacht dat Road to rule een DLC was ;)

5. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    Nou, was een leuk spel, zo ongeveer wat ik ervan had verwacht. Maar ik ben wel boos.
    Er waren zogenaamd nog zo'n 124 dagen te gaan tot die eindstrijd, dus had nog geld en vastgoed dat ik wilde verkopen om de staatskas te vullen... Wat gebeurt er? Ik word ineens (terwijl die adviseur aan het lullen is over de invulling van de dag) door die Theresa gewarpt en ik kom zonder waarschuwing in die eindstrijd terecht. Echt gaar, had al zin om ermee op te houden, maar ik hoopte nog dat het een droom was. Niet dus. Lomp hoor, ga die laatste missies die ik heb in Aurora ook niet meer doen. Was echt een relaxt spel, maar dit heeft het wel een beetje opgefokt :mad:

Laatst bewerkt: 27 dec 2010
  6. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Zou je dit misschien in een spoiler kunnen zetten? Sommige mensen willen het einde niet weten al snap ik dat het niet leuk is (het einde) ;)

7. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
  8. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kwam het zelfde probleem tegen bij het einde echt stom was dat.

9. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Eindelijk aan deze game begonnen. Geweldig intro!

Ook leuke keuze die je moet maken aan het begin :):

Wel gaar dat je steeds met (B) terug moet uit het interactie scherm, maakt het wat omslachtig en wat gekunsteld...

10. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    Met B terug? Hoe bedoel je precies? Volgens mij kun je ook gewoon op start drukken namelijk...

11. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Als je bij een npc staat moet je op (A) drukken om de interactie te kunnen starten. Als je weer terug wil en verder wil gaan moet je op (B) drukken. Misschien werkt start ook wel, maar de point is dat dat interactie scherm dus niet gewoon seamless is ...

12. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    De herinnering die mij vooral zal bijblijven is dat het spel ontzettend tof begon, leuker dan alle andere Fable games bij elkaar, en dan ook nog eens met de tofste co-op ervaring ooit. En dan doe je alle sidequests, verzamel je alle troep en is het spel toch nog in een vrije korte tijd helemaal uitgespeeld. Jammer...:{

13. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    O, dat ja. Dat klopt.

14. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik ben nog in het begin, zit die valley te verkennen, maar is mis heel erg een map. Erg onoverzichtelijk nu...

Kun je altijd overal terug voor die keys enzo ? Ook na het uitspelen van het verhaal ?
    Vind de graphics wel mooi, sprookjesachtig. En geweldige grote gebouwen!
    Het lijkt me wel erg lineair, maar misschien is dat alleen in het begin zo ?

15. elviroi

elviroi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je bedoelt die grot ofzo? Speel even gewoon het verhaal, voor je het weet kan je de vrije wereld in :)
    En ja, je kan altijd overal naar terugkeren als ik me niet vergis.

16. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Zo, gister dan eindelijk de 'op het einde veel geld' achievement gehaald.
    Moet nu nog met iemand over Live trouwen, baby krijgen, zaakje opzetten en een paar meer.

Iemand interesse om mij te hiermee te helpen online? :cool:

17. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb het ook uitgespeeld. Damn wat heb ik veel geld. Het kingdom had 8M en ik heb zelf nu nog 11M!!!

Ik had van tijd tot tijd wel last van slowdowns, volgens mij komt dat door die golden trail.

Ik moet zeggen dat ik dit de leukste Fable tot nu toe vind. Leuk verhaal, leuke quest, leuke omgevingen, goed uitgewerkt. Wel is het erg RPG lite en ik zie het ook meer als een adventure.

Wat echt balen is dat ik 1 keer dood ben gegaan en dus de achievment voor 0 knockouts niet heb. Was ergens halverwege het spel, toen er veel hollowman spawnden. Ging net de bel, waardoor ik afgeleid was en dus dood 8) Zonde!

Er zitten wel onzinnige achievments bij, die ook weinig met gameplay van doen hebbem imho. Van de collecters quests heb ik de boeken niet gedaan. Ik had er maar 10 aan het einde van de game. Die dingen zijn veel te makkelijk te missen en soms zijn ze er pas als er events in de game zijn geweest. Geen zin om daar de hele maps weer voor rond gegaan. Voor de andere collecters heb ik voor 2 dingen een guide moeten gebruiken. De rest gewoon gevonden.

Ik wil ook nog wel ff de online mode proberen, dus add me maar.

Wil ook graag nog de achievement van 15k bounty, maar dat kan niet meer als je King bent. Schijnt dan nog wel te kunnne in een andermans game... Dus wie wil zich daar nog eens voor lenen :) ?

18. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.101
    Ik krijg nu een emailtje omdat ik zo'n app van Fable geïnstalleerd had op mijn mobiel:

Dus ik zo iets hebben gekregen, jammer dat ik het niet kan controleren omdat ik Fable niet meer heb, misschien hebben jullie wat gekregen of het is alleen voor de mensen die die app hebben gedaan :+

19. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik speel sinds een paar dagen ook wat Fable 3, vet spel! Echt een relaxed spelletje die je rustig kunt spelen.

20. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik had het niet verwacht, maar FIII is inderdaad een erg lekkere game om te spelen... Jammer dat ik hem nu uit heb. De resterende achievements zijn niet boeiend genoeg om te doen ...

EDIT:
    is die DLC nog de moeite waard ?

Laatst bewerkt: 18 jan 2011

Deel Deze Pagina