1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Fable 3 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 31 okt 2010.

  1. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Ah, dat verklaart een hoop. Thanks!
     
  2. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Er staan nu 2 nieuwe downloads voor Fable III.

    De gratis Soldier Pack, en de nieuwe betaalde DLC Traitor's Keep.
    Maar, de Soldier pack heeft exact dezelfde grootte als de DLC.

    Ik ben nu de Soldier Pack aan het downloaden, maar ik vermoed dat MS een foutje heeft gemaakt.
    Zal nog even editten als mijn download compleet is.
     
  3. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Waarschijnlijk is de Soldiers Pack voor de mensen die betaalde versie niet aanschaffen, zodat deze Co-op wel de nieuwe gebieden in kunnen
     
  4. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Tik-foutje van mijn kant.
    De 'gratis' DLC is genaamd 'Fable III Free Soldier Outfit'.

    Lijkt me sterk dat deze 815.39 MB moet zijn.
    Maargoed, het zou natuurlijk kunnen dat deze bedoeld is voor de co-op.

    En het werkte inderdaad niet.
    Heb toch de betaalde moeten downloaden.

    Oh well. Verder met Fable! :cool:

    Edit ; En een kleine 4 uur later heb ik de DLC al uit.
     
  5. Nonsubsisto

    Nonsubsisto Thieves in the Night

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb de game vandaag van een vriend geleend. Heb het spel een beetje gespeeld, heb nu de eerste relic gepakt voor Sabine en moet nu mezelf als Mercenary verkleden en de Mercenaries doden. Heb nu al het epische Fable gevoel te pakken die ik had toen ik deel 2 speelde. _O_
     
  6. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Haha, speelde net een quest dat je verkleind wordt en een prinses moet redden. Wat een geweldige quest was dat zeg! :D
     
  7. Nonsubsisto

    Nonsubsisto Thieves in the Night

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    Die had ik gister ook gedaan, was echt awesome. :9

    Ik ben nu bij
    Als ik koning ben, de 2de 'dag' denk ik, ik moet nu naar een cave in Aurora zo'n zeldzame diamant ofzo te zoeken.
    Ben daar gestopt omdat ik van 11 uur 's ochtends tot 4 uur 's middags ofzo zat te spelen. De tijd hield ik niet eens meer in de gaten, zo'n awesome spel. _O_
     
  8. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Pas op voor de tijd hè? Op geloof ik 206 dagen spoelt 'ie voorruit en is het al zover. Ik zet dit niet in een spoiler omdat het super handig is om te weten, ook al ben je nog niet zover.

    [spoiler1] Je hebt toch 6m nodig? Als je dat allemaal hebt kun je alle mensen van Albion redden, en heb je die achievement. Wil je iedereen redden, en alle goede keuzes maken, heb je zo'n 9.5m nodig. [/spoiler1]
     
  9. Nonsubsisto

    Nonsubsisto Thieves in the Night

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh, zo vroeg al? Bedankt voor de tip. :) Nog ff een vraag, als ik werk en ik behaal veel geld, telt dat ook mee?
     
  10. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Dan moet je wel heel veel geld halen met werken, maar ja. Ieder geld telt. Je moet gewoon met het geld dat je 'hebt' naar je huis/kasteel gaan, en dan naar je treasury gaan en het daar gewoon bijdoen via dat boekje. Ik raad je aan een demon door te doen, ik geloof Sun... nog wat, daarvan krijg je 1m en je hoeft alleen te laten zien dat je koning bent. Met dat geld moet je, als ik jou was, zoveel mogelijk gebouwen kopen zodat je een mooi bedrag per uur hebt, dan kom je er wel, als je heel veel wacht.

    Ik liet m'n Xbox vaak gewoon aanstaan voor een paar uur zodat het wat sneller ging :)
     
  11. Nonsubsisto

    Nonsubsisto Thieves in the Night

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh bedankt, dat is best een handige tip! Maar kun je dat dikgedrukte stukje even nog wat uitleggen, ik snap er namelijk niks van. :9
     
  12. Nyari

    Nyari Bullets Included...

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft er iemand de DLC van vorige week al gespeeld? En is het wat?
     
  13. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Je hebt Demon Doors, dat zijn deuren waar een beloning achter ligt. Om die deuren te openen moet je een bepaald iets doen. In dit geval moet je alleen koning zijn. Kijk maar op youtube: "fable 3 sunhouse demon door", succes. :)
     
  14. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Erg leuk en mooi gedaan, maar wel bizar kort.
    In een middagje had ik het uit, met de achievements erbij.

    Maargoed, (P) 560 is dan ook niet veel.

    Zorg wel dat je hierbij een bedrade controller hebt. (Of draadloos aangesloten via USB.)
    Volgens mij gaat het niet op als je game op pauze staat omdat er geen controller is aangesloten.
     
  15. Nonsubsisto

    Nonsubsisto Thieves in the Night

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    Ooh zo, die Demon Doors. :+ Had je in Fable 2 ook, maar vond het zulke vage raadsels dat ik er niks mee kon doen. :9 Zal deze wel op internet checken. Heb helaas vandaag geen tijd gehad dus zal morgen wel ff doorspelen als ik tijd heb.
     
  16. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Voeg me maar toe op Live als je wat hulp nodig hebt. :)
     
  17. jenglejack

    jenglejack Radicalista

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Heerlijk spel !
    Vind het alleen erg zonde dat je (net als bij Fable 2) geen kinderen kunt doden :mad: Het zou het evil worden een heel stuk sneller maken.
    Volgens mij was dat wel mogelijk in Fable 1 toch ?
     
  18. niebels

    niebels Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke RPG vinden jullie als Fable III spelers nou beter, Dragon Age II of Fable III?
     
  19. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Fable III > Fable II?

    En werkt die truc om veel geld te verdienen zoals in Fable II (LIVE uitzetten, tijd veranderen naar 2025, geld innen enzo) ook bij Fable III? Denk eraan om hem te kopen.
     
  20. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.488
    Leuk Bevonden:
    5.091
    Nee werkt niet, je krijgt alleen geld als je daadwerkelijk het speelt. Je kan hem natuurlijk wel aanzetten en gewoon een lange tijd iets anders doen en dan krijg je ook geld erbij.
     

Deel Deze Pagina