1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Fable 3 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 31 okt 2010.

  1. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.488
    Leuk Bevonden:
    5.091
    Ik was zo chagrijnig over het snelle einde (je weet wel :+) dat ik hem gelijk heb geruild voor een ander spel, andere Fables komen er nu ook niet snel meer in, jammer hoor :mad:
     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Wat ik ook maar gek vind....
    Dat je pas echt je vleugels op je poppetje krijgt wanneer je eigenlijk al tegen het eind aan zit. Dus toen ze dat lieten zien in videos, zaten ze al bijna bij het eind...vage shit hoor.
     
  3. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Jup,de reden waarom alles zo snel moest gaan begrijp ik nog altijd niet.
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Toch nu ik bezig ben met mijn tweede(evil) playthrough, moet ik zeggen dat naast al die tegenvallende dingen ook genoeg leuks te vinden is, het blijft erg tof om door Albion heen te zwalken, sommige natuurgebieden zijn echt nice ook, en je ziet bomen gewoon waaien in de wind....das echt nice gedaan allemaal. Ook hoe mensen op je reageren als je verschillende kleding draagt.

    Mijn character heeft trouwens wel wat weg van een vrouwelijke Link :)


    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Kon helaas de trui/jasje niet groen krijgen.
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.274
    Leuk Bevonden:
    4.761
    Die Molyneux ook: We hebben te weinig tijd gehad voor Fable III. :emo:
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Eigenlijk was het helemaal geen goeie game, ik heb wel twee playthroughs gehad en eerlijk is eerlijk, ik heb me vermaakt maar ook genoeg ergenissen. Ik las onlangs deze review...en ben het eigenlijk gewoon eens met alles wat ie zegt. Onbegrijpelijk eigenlijk waarom Molyneux dit allemaal gedaan heeft..


    http://unrealitymag.com/index.php/2010/10/29/why-fable-3-is-an-embarrassment-to-video-games/


    - Achterlijk expression systeem wat zijn beste tijd wel gehad heeft...gooi het er gewoon uit molyneux.

    - Breadcrumb trail wat vaak gewoon je helemaal de verkeerde kant op stuurt, of gewoon verdwijnt.

    - Sanctuary is gewoon een bagger keus...hoezo omslachtig?

    - Molyneux dacht zeker...hoe meer vijanden ik op de speler afgooi(en hem mateloos daardoor irriteer) des te beter?

    - Hele stuk van koning zijn is zwak, en voordat je het weet is alles ook gewoon afgelopen.
    And so on....
     
    Laatst bewerkt: 28 jun 2011
  7. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Heb het spel tweedehands gekocht en heb daarnet even tien minuten gespeeld. Aan de ene kant zijn graphics nooit iets wat ik écht belangrijk vind aan een spel, maar jezus... Wat is het toch zonde om het contrast tussen de geweldig ingesproken stemmen en de vreselijk animaties te zien. Lelijke graphics zijn OK, maar als ook de animaties bagger zijn. Dit trek ik slecht.
     
  8. cjr stone

    cjr stone Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit. Eergisteren ook begonnen en was zwaar teleurgesteld! Anyway, misschien zien om samen de co-op achievements te halen?
     
  9. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ja, sure. Ik ga eerst het verhaal uitspelen in m'n eentje en daarna nog wat verkennen. Ik zal hier wel een post achterlaten als ik wat co-op wil doen.
     
  10. im Tacoo

    im Tacoo Not edible.

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap zelf eigenlijk nooit wat iedereen zo slecht vind aan dit spel, ik vind het echt een geweldige game en heb zelf ook de limited collectors edition gekocht!

    Zoek alleen nog iemand om wat co-op archievments te halen?
     
  11. Obelysc

    Obelysc Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Lees die review dan, alles wat hij zei ben ik het mee eens.
     
  12. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik vind het hele Interact systeem met villagers ook echt suf... dat Expression Wheel was echt gaaf! :D En dan proberen het balletje in het groene veld te krijgen wanneer je A ingdedrukt houdt. Maar nee... nu gaat alles traag, is het nog makkelijker en gewoon saai. En steeds die Fetch Quests... gaap.
     
  13. gizmozz

    gizmozz Bierdoos

    Berichten:
    217
    Leuk Bevonden:
    1

    Ja ik heb daar zeker een deel van. Ik moet de chievo zelf ook nog. Van de week krijg ik Fable weer terug van een maat aan wie ik hem heb uitgeleend. Zal ik je gamertag toevoegen?
     
  14. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Voor de mensen die nog een strategy guide nodig hebben van deze game

    Fable 3 Strategy Guide van Brady games is 5 euro bij yourgamezone.nl (+1,95 verzendkosten) :thumbs:
     
  15. RK1989

    RK1989 Krankjorum

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    2
    Heeft iemand hier toevallig de Woman's Masquerade Mask? Deze moet ik nog voor de achievement. Kan ik hem daarna ook aan jou geven :)
     
  16. xwempin

    xwempin Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind fable 3 ook wel een leuk spel maar toen ik bezig was met een realtionship moest ik haar hand vast pakken en naar mistpeak lopen dat vond ik te ver dus ik deed fast ravel toen ik daar was viel ik gelijk in de grond en nu zweef ik in niks en val als maar naar beneden en ik ben ook nog eens dom geweest om te save.

    maar kan iemand me meschien helpen?
     
  17. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Fable 3 heb ik eens even onder de loep genomen, ondanks de vele negatieve berichten hier op het forum en elders in reviews etc.

    Het begin van de game vind ik persoonlijk juist wel leuker dan in deel 2 maar met kanttekeningen, maar nog steeds voelt het alsof je een zogenaamd verplichte introductie tegemoet gaat, net als in deel 2 eigenlijk. In de eerste Fable vond ik de introductie hartstikke tof inelkaar gezet, en met de dramatische gebeurtenissen die daarna voordoen die we allemaal kennen als Fable gamers. Maar hier is het dan echter ronduit afgezaagd, het handje vast houden is al een voorbeeld, en de opgedwongen keuzes die je moet maken die nog steeds te zwart wit aandoen. De kritiek die men heeft is logisch en bergijpenlijk, vanaf de eerste game werd er al vanalles beloofd wat uiteindelijk niet in het spel verwerkt zat, en dat dan nu nog steeds niet... en daar word je inderdaad moe van.

    De graphigs zijn een absoluut diepte punt, weinig kleur en sfeer. De animaties van de natuur omgevingen zoals wuivende bomen vind ik echter wel een stuk beter, maar jammer is dat de mensen die rondlopen en eigen karakter nog steeds te houterig zijn, je hond beweegt nog realistischer dan dat. De gebieden zelf ogen saai en zelfs ongeinspireerd, alweer been there, done it before. Echter vind ik het vechten zelf wel vermakelijk met ook zijn magie, dat wat ik in deel 2 een minpunt vond, maar ik kan me al een voorstelling maken als je verder komt in het spel, het ook hier in herhaling omslaat.

    Dan je personage, de kritiek die ik had in mijn review die ik hier geplaatst had in het Review preview topic, wat namelijk dat je char gebrek had aan bezieling en persoonlijkheid, en omdat je personage hier wel een voice acting heeft maakt het de game wel ietsje tastbaar, maarja als de rest niet goed genoeg is uitgewerkt, dan heb je daar ook niets aan natuurlijk. Je karakter leeft wel iets meer in de wereld, maar kantje boord als een semi zombie.

    Dan de expressions, ja dit moet echt beter omgezet gaan worden, of weg uit het spel. Persoonlijk vind ik het systeem zelf wel een bepaalde potentie hebben, maar er moet wel echt iets mee gedaan gaan worden, een voorbeeld kan zijn dat je bij een bepaalde expressie of handeling uit te voeren ook iets bereikt, of dat met een bepaalde dialoog aangevuld word waar vervolgens iets uit ontstaat, dat wat een dramatisch effect kan hebben als je later die persoon weer tegenkomt die je belachelijk hebt gemaakt.

    De kinderen vind ik echter wel nog steeds het sterkste punt van het spel, als je praat over de levendigheid in de gebieden en zijn dorpen, daar mogen andere RPG games wel iets van opsteken waar kinderen vaak niet schijnen te bestaan.
     
  18. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    TLDR, maar ik vond het begin van deel 2 juist super. Twee kinderen in de winter. Je ziet jouw held toen hij/zij nog klein was en je kan allerlei kleine missies doen. De sfeer was super imo! Komt misschien ook omdat ik 'm met Kerst kreeg en dat het begin zich in de winter afspeelde :)
     
  19. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Er zaten zeker bepaalde leuke en ook goede momenten in Fable 2, dat zal ook ongetwijfeld met deze game zo zijn, maar er mist toch altijd wel weer iets. Het probleem is omdat er zoveel beloofd word aan de fans, dat men op een gegeven moment dat niet meer pikt natuurlijk, en groot gelijk geef ik de fans dan ook.

    Nog even over de introducties, nu vind ik ze niet heel erg slecht maar wel een beetje flauw uitgewerkt. Niet dat ik wil vergelijken, maar als je de games van Star Wars KOTOR erbij haalt, dan hadden deze een fantastische introductie net als Mass effect en Dragon age, echt dat epische van begin tot eind, en dat mis ik een beetje in Fable algemeen zo'n soort climax, dat je echt zoiets hebt van 'wauw, dat was nog eens een avontuur!!;)
     
    Laatst bewerkt: 10 aug 2011
  20. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    Iemand nog interesse in de 50 legendarische wapens achievement? Samen met mjk1984 hebben we de meesten, missen er echter nog een paar.
     

Deel Deze Pagina