1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Fable 3 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 31 okt 2010.

  1. BassieBaas

    BassieBaas Active Member

    Berichten:
    650
    Leuk Bevonden:
    0
    zal ik thuis effe moeten bekijken, het nummer zelf ga ik natuurlijk niet posten ^^. Maar stond bij voor Dog, Potion en nog wat dingen (wapen?)


    Ik neem aan dat je nog wel vrij rond kan rennen etc. als het verhaal is afgelopen? ? ?
     
    Laatst bewerkt: 30 nov 2011
  2. acisiz

    acisiz Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    1
    Fable 3 vergeleken met een Skyrim is echt zware horseshit

    imo


    Vond Fable 2 nog beter te doen als 3.
     
  3. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Die 2 kan je niet echt vergelijken vind ik... Een hardcore rpg met een meer casual (qua moelijkheid etc) rpg.
     
  4. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.488
    Leuk Bevonden:
    5.091
    De beste Fable is nog altijd het eerste deel, epische game :cool:
     
  5. matthias999

    matthias999 Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    Die kan je dan ook niet met elkaar vergelijken... Fable doelt zich op plezier maken en de fantasierijke wereld. Skyrim daarentegen biedt uitdagingen en de grote omvang van de wereld. Ik kan fable III in een rustig tempo gemakkelijk in 15-20 uur uitspelen. Voor Skyrim zal je minimum 200 uur nodig hebben om echt ALLES gezien te hebben.
     
  6. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Haha, echt?

    Ik had gelukkig al van te voren gelezen dat het op een bepaald aantal procent in ene heel snel ging, vandaar.
     
  7. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.488
    Leuk Bevonden:
    5.091
    Ik niet, ik speel liever een game zonder er iets van te weten, dus wist ik dat, helaas, ook niet :+

    Ach ja, deze zal zeer waarschijnlijk de laatste Fable zijn die ik heb gekocht :)
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Hoe kut het einde ook zal zijn, ik heb plezier met de game gehad tot aan dat einde. Dus ook in een volgende Fable zal ik weer geïnteresseerd zijn. Een kut einde doet daar niet gelijk afbreuk aan.

    Het eerste wat ze wel moeten veranderen voor een sequel is de engine, die is wel heel erg crappy.
     
  9. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.488
    Leuk Bevonden:
    5.091
    Ik heb er ook plezier aan gehad, begrijp me niet verkeerd, maar dat einde kwam zo onverwachts en onomkeerbaar dat het voor mij gelijk een stuk minder was omdat het niet eindigde zoals ik wou, bovendien heb ik die paar dagen dat ik geld heb gespaard voor niets zijn geweest wat ik ook wel zonde vond, ik vind dat een einde van het spel ook zeer belangrijk kan zijn én dat het wel degelijk afbreuk kan zijn op het origineel. Ik mis gewoon de epische bossbattle van deel 1 :'-(

    Tuurlijk zal ik het volgende deel weer in de gaten houden, maar als ik hem dan zou kopen zou het uit de budgetbak komen, ik ga er niet weer de volle mep voor betalen of het moet een ontzettende verrassing zijn en weer een topspel gaan worden, al betwijfel ik dat helaas.
     
  10. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens,erg jammer van het plotse einde maar voor de rest topgame !
     
  11. matthias999

    matthias999 Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    2, ik heb echt geen behoefte meer aan nog eens een fable... Of ze moeten het heel anders aanpakken. Als ze die idiote expressions eral uitgooien, dat zou al een serieuze verbetering zijn.
     
  12. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Fable mag van mij wel nog doorgaan, maar dan moet het wel echt weer het RPG element gaan bevatten van de eerste, deze was gewoon nog altijd het best... niet perfect maar de beleving was gewoon tof. De andere 2 delen daarna zijn gewoon een soort van semi adventure spellen geworden, deel 2 begon leuk maar werd al heel snel minder, dat vond ik zonde.
     
  13. S117!!

    S117!! Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar ik heb het hele spel uitgespeeld maar er leven naar de attack van de darkness niet echt veel mensen bij mij (al mijn beloftes gehouden)O-) maar hoe zorg je dat je je land weer opbouwd en er weer meer mensen komen wanr bij mij is het er een beetje leeg nu :'-(
     
  14. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.488
    Leuk Bevonden:
    5.091
    Opnieuw de game uitspelen met meer geld om wat jij dus had te voorkomen.
     
  15. Forsythia

    Forsythia Darkling

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Na een tijdje komen ze vanzelf weer terug, no biggie.
     
  16. S117!!

    S117!! Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0

    Oke
     
  17. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Fable 3. Een geval apart. Groot fan van Fable 1, Fable 2 heb ik ook vaak gespeeld en heerlijk de wereld in verkend. Handig zo'n map. Juist. Die map ontbreekt dus in Fable 3, ik heb het hele spel uitgespeeld op de DLC na, maar heb nogsteeds het idee dat ik niet overal geweest ben. De locaties zijn voor mij erg onoverzichtelijk, ik volg maar het kruimelspoor en loop slechts af en toe naast het pad, omdat k eenvoudigweg geen idee heb waar ik anders wel/niet geweest ben.

    De vraag: Wie o wie heeft er toevallig een 'verkenningstip'? Hadden jullie dit gevoel ook en hoe hebben jullie dit aangepakt?
     
  18. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    .. of speelt echt niemand deze game meer?
     
  19. Forsythia

    Forsythia Darkling

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Sommige 'maps' vind ik inderdaad erg onduidelijk, ik heb de game nu zo'n 3 x uitgespeeld en iedere keer loop ik op dezelfde plaatsen te sukkelen (vooral in dat gebied met dat grote meer, aansluitend op het bandietenkamp). Dat kruimelspoor wil ook nog wel eens verdwijnen waardoor ik dan weer hopeloos ronddwaal.

    Trouwens wel al weer een tijd geleden dat ik deze game gespeeld heb, maar ik krijg er meteen weer zin in. :p
     
  20. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Vond Fable II echt geweldig, maar dit spel heeft me echt niks kunnen boeien, en heb ik na 10 min alweer weggedaan. Jammer :)
     

Deel Deze Pagina