Ja, oke. Fable 3 was bijzonder matig, maar ik ga hem nog wel een keer spelen en dit keer niet dat ik het point of no return per ongeluk bereikt heb en daar niks van af weet
Games met een point of no return zuigen per definitie. Sure, er mag een laatste missie zijn waar ze zeggen dat je voorlopig niet terug kan naar plaats XX, maar na de credits wil ik altijd terug geplaatst worden in de wereld.
Ja, dat kan ook wel met Fable 3, maar niet zoals ik het zou willen En een waarschuwing is altijd fijn, net zoals Mass Effect bijvoorbeeld.
Iemand die al weet wat die 2e gratis game deze maand is? Ik hoorde gisteren dat het 2 per maand zouden worden.
Yo bro, ik hoorde dat ze dit pas vanaf juli gaan organiseren tot aan de releasedate van de Xbox One in november. Of ben ik ook verkeerd ingelicht?
even die fout in google typen en je hebt de oplossing je moet even op x eerst drukken en dan downloaden! Werkte bij mij.
Jezus, wat zijn de graphics van deze game bout zeg en dan met name de cutscenes!!! Pijn aan mijn ogen
Jezus het gaat me er niet om dat het gratis is, fable 2 ook met plezier gespeeld, maar vind de graphics erg tegenvallen voor een vrij recente game, mag dat soms niet meer???
Graphics vielen mij ook tegen, beetje onoverzichtelijk soms. Verder wel een leuke game lijkt me. Fable 1 en 2 ook met veel plezier uitgespeeld.
Spel is ook alweer bijna 3 jaar oud. Desondanks vielen de graphics toen ook al wat tegen, maar ach.. Ik kan er mee leven, vooral omdat het nu gratis is