1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Fable 3 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 31 okt 2010.

  1. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    _O_

    Welke 'holiday' wordt er bedoeld in het filmpje? :+
     
  2. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.488
    Leuk Bevonden:
    5.091
    Eind dit jaar denk ik.
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.277
    Leuk Bevonden:
    4.761
    Hopelijk een Brits/Amerikaanse feestdag die wat eerder is dan kerst. Gok zelf ergens op Oktober.

    Ik kon namelijk nog geen officiele releasedatum vinden. Beter nog zou zijn als die tegelijk uit kwam met de DC van Deus Ex - Human Revolution. _O_
     
  4. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Wat een onmogelijke keuze in het begin! Deze game pakt je meteen bij je lurven zeg :p
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Keuze voor geslacht? :+
     
  6. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Krijg je alsnog een achievement aan het einde v/d rit als je nog steeds in het rood zit? Dus wanneer de dagen voorbij zijn?

    Het probleem is dat ik nu al mijn beloftes na kom, maar tegelijkertijd ik in de min sta.
     
    Laatst bewerkt: 15 jun 2013
  7. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764

    Ja joh das niet te doen *)
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Je kan er mee lachen, maar daar heb ik het scherm een paar uur open laten staan omdat ik niet kon kiezen. :+
     
  9. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Da's vrij heftig ja :D
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.277
    Leuk Bevonden:
    4.761
    Ben nu ook die uitbreiding van deze game aan het spelen. Niet echt bijzonder tot nu toe. Waarom een koning ook eigenhandig gevangene in de gevangenis moet terug stoppen...8)
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    En toch is het ondanks alle kritieken een zeer aardige game. Al is het alleen al door de aanwezigheid van John Cleese :+
    Oeh, en constant stats/leaderboard pop-ups. Ook leuk. Eerste paar minuten van de game als een malle rondjes zitten rennen om maar eerste te worden op het leaderboard (47 mensen op mijn lijst hebben de game 8))

    Ook vind ik het onconventionele startmenu ook wel wat hebben. Is het even snel en efficient als een fatsoenlijk menu? Nee, natuurlijk niet. Is het leuker dan een normaal menu? Zeker! En is het beter dan het Fable 2 menu? Absoluut!
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.277
    Leuk Bevonden:
    4.761
    Het is leuker, maar hoop dat ze het met die menu's in de HD remake van Fable I laten zoals het is.
     
  13. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.488
    Leuk Bevonden:
    5.091
    Ben ook weer begonnen en het is inderdaad weer vermakelijk, dit keer niet de fout maken om onverwacht de point of no return triggeren :+
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.277
    Leuk Bevonden:
    4.761
    Ik had die schatkist leeg moeten roven toen ik net Koning was. Nu is alles weg voor die kut oorlog. :mad:
     
  15. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    In de tuin? Hand in hand? Ik heb ook gewoon te lang rondjes gelopen, wilde ik net stoppen had iemand nog zoveel yard meer dan mij, bleef ik nog maar een paar minuutjes rond lopen.


    Kan je eigenlijk dood in het spel? Ik zie nergens een hp balk..
     
  16. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.488
    Leuk Bevonden:
    5.091
    Je kan een knock down krijgen als je teveel schade kreeg. Ik had in mijn vorige playthrough maar 1 knockdown geloof ik.
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ja, die. :+ Jammer dat je niet wordt gewaarschuwd als je eerste bent, dus ik was nog even onnodig blijven doorlopen (maar ja, misschien was ik te vroeg gestopt. Wist ik veel! :eek:)
    Ik werd op een gegeven moment een beetje duizelig van dat rondjes lopen 8) Totally worth it. :cool:
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.277
    Leuk Bevonden:
    4.761
    Deze game is net als Prey. Het is nooit game over! :+
     
  19. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Heb nu ff gespeeld maar begin me toch steeds meer te ergeren aan de constante frame drops en overal lage FPS, heb het nog nooit zo erg bij een 360 game eigenlijk.. 8) en dat voor een MS Studio game :x

    Verder wel toffe game, echt zo'n game die je speelt als je te gaar bent om iets anders te doen :+
     
  20. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.484
    Leuk Bevonden:
    909
    Ben er gister ook mee begonnen. Tja wel oké... Erg makkelijk allemaal en ik irriteer me mateloos aan die hond. Loop liever alleen rond ipv met zo'n slechte AI dier.


    Maar goed, muziek is weer vermakelijk wat voor mij een game snel leuker maakt. Spells zijn best oke en de snelle combi's die je kan doen met zwaard/spells/ranged is best tof.
     

Deel Deze Pagina