1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Fable 3

Discussie in 'Games' gestart door Juunanagou, 30 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Co-op is al een half jaar geleden aangekondigd en zal twee camera bevatten, je zult nog wel in het zelfde gebied (Bower Lake, Oakvale, etc) moeten blijven maar je hebt beide nu een losse camera. Dus waarom zou dat nu opnieuw aangehaalt moeten worden? ;)

    En Abilities nja we weten nu dat emoties gedaan zouden kunnen worden met Natal. (Willems kind op zn schouder idee) en je hebt nu dat je je ware zelf kan showen, mighty demon of archangel.

    Maar goed...

    Trouwens ik zat nu te lezen over het weghalen van xp. Maar wat ik gister van de mensen hier dus begreep is dat het compleet weg is. Maar nu ik zelf wat onderzoek na gedaan heb wordt het vervangen door een soort reputatie iets. Hoe meer mensen je helpt/intimideerd hoe meer mensen je volgen en zo wordt je dus machtiger.

    Inprincipe wordt dus het level systeem van orbs gewoon vervangen door iets nieuws. En ik kan niet zeggen dat ik het niks vind. Het idee van sterker worden moet je nu ook daadwerkelijk iets voor doen door quests etc. En totdat we de preciese details ervan weten kunnen we ook nog geen definitieve conclusies trekken.
     
  2. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik denk dat de 'Experience' nu toegekend wordt aan Quests die je voltooid en keuzes die je maakt, die effect hebben op wat je wel en niet kan. Als dat zo is, wil ik het systeem een goede kans geven. :)
     
  3. gaming4life

    gaming4life yordi

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee idd, meestal echt goede games duren zowiezo al wel 2 a 3 jaar
     
  4. White Hawk

    White Hawk Emotion 98.3

    Berichten:
    663
    Leuk Bevonden:
    828
    Kan best leuk zijn, maar denk dat ik dan wel een evil bastard word, want heb geen zin in hele hordes klappende en juichende mensen achter mn ass aan:p
    Liever dan gewoon de trouwe viervoeter en wat assasins die nog wat doen en dan vind ik het wel ok.
     
  5. gaming4life

    gaming4life yordi

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    0
    haha ik zowiezo, bij fable 2 was ik zo corrupt als wat joh:p
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Fable 3 komt eind dit jaar. Dus dat is dan toch gewoon een ontwikkeltijd van 2 jaar?
     
  7. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.684
    Leuk Bevonden:
    17.893
    Jup, en ze hebben geen nieuwe engine dus het moet gewoon kunnen.
     
  8. White Hawk

    White Hawk Emotion 98.3

    Berichten:
    663
    Leuk Bevonden:
    828
    Moet dan inderdaad sowieso lukken, maar hoop zelf er erg op dat ze er ook nog een beetje een leuk verhaal van weten te maken.
    Vond zelf die history of albion shit erg leuk wat ze vooraf van Fable 2 vrij lieten, maar het verhaal van het spel zelf suckte best wel redelijk.
    Hoop dat ze toch een beetje redelijk mensen daar in dienst hebben die er ,vooral voor de rpg liefhebbers en fablefans van het eerste uur, toch nog wel een leuk verhaal van weten te maken die betrekking hebben met de old kingdom inplaats van dat ze alleen met gimmicks aankomen waardoor je hand in hand ruften kan laten en iemand beet kan pakken met natal etc.8)
     
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Pas een paar screens uit, en nu vallen ze al in herhaling. :+
    [​IMG]

    In het filmpje zag het er een stuk beter uit.
     
  11. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Okay paar nieuwtjes.

    Reaver is bevestigd om een return te maken in Fable 3.
    Wie was Reaver? Die ene die jouw jeugd wou af nemen om zelf onsterfelijk te blijven. De man die Barrum dood schoot bij het maken van dat standbeeld. De gene die jouw laatste schot van je ontnam! Ja hij dus. :cool:

    En op de GDC2010 zal Fable 3 demo aanwezig zijn, en kunnen we waarschijnlijk dus meer nieuwtjes en informatie verwachten.
     
  12. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Krijg nog trauma's van die Reaver, nadat je hem tegen kwam moest je ontsnappen. Eerst een half uur kut mannetjes neerslaan en vervolgens weer vechten tegen zo'n zwarte steen. Aaaaaaaaaaaaaaah. 8)
     
  13. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Maar Reaver, het personage, is het echt de tofste uit heel het spel! _O_
     
  14. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Tof, John Cleese is een held. _O_
     
  16. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    wow fable 2,5 met john cleese..
     
  17. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.684
    Leuk Bevonden:
    17.893
    No.
    Dat is Jack of blades.
    en reaver? wtf is dat? nooit van gehoord.
    CHECK GEWOON DE EINDBAAS VAN FABLE HEERLIIIJK!!! BERSERK FTW!! SLOW TIME FTW!! DAT GELUID! PEEEIWWWPIEEEUWWW.TIKETIKEETIKEETIEEKTEEIKKETIKKETIKKE...PEEIEIEIWEEPEEEIWWW! ok zit niet in dat filmpje maar iemand die die spel zich nog herinnert? die van fable 2 is ook tof trouwens.
    Echt qua geluid is fable altijd fantastisch.



    Fable 2 'eindbaas':



    Lame.
     
    Laatst bewerkt: 12 mrt 2010
  18. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Right. Dat Fable 1 (TLC) een beter spel is dan deel 2 ben ik het met je eens, heb het vorige maand voor de zoveelste keer uitgespeeld. Dat Jack of Blades een geweldig evil personage is, ben ik het ook met je eens.
    Maar Reaver heeft echt humor man, en is het enige memorabele personage in heel Fable 2. Eigenlijk snap ik helemaal niet waarom je over Jack en Lucien begint. 8) Daarbij vond ik de 'boss fight' tegen Lucien echt geniaal, keer wat anders, controversieel, onverwachts, anti-climax. :cool:
     
  19. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.684
    Leuk Bevonden:
    17.893
    No het zoog.
    Iedereen verwachtte gewoon iets episch. Gewoon een sicke bossfight.
    Heel Fable 2 was ook veel te easy.
    Pomp er dan nog gewoon moeilijksheidsgraden in om het ook casual te houden.
    En Reaver, damn echt, ben hem echt helemaal vergeten, dus kan er ook niet over oordelen. En ja dat weetikookniet, Reaver was toch ook je vijand of niet? Wtf ik weet het echt niet meer. :+
    TLC nooit gespeeld, eindbaas daar is toch een draak?
     
  20. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Fable 2 ben ik net uit die gevangen schap en fable 1 te vaak uitgespeeld. Ik weet waar alle silver key's liggen en alle secret weapons. Weet ook hoe je veel geld kunt krijgen met bepaalde mini games van traders enz. En die download content oh my god wat was die vet! Zeker staat fable 1 in mijn top 10
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina