1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Fable 3

Discussie in 'Games' gestart door Juunanagou, 30 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Speelt je dochter Fable II :+


    ;)


    Anyways; Ik vond Fable II ge-wel-dig. Een van de beste games die ik OOIT heb gespeeld. Vooral de sfeer was subliem en helaas kan bijvoorbeeld Zelda Twilight Princess daar niet aan tippen (die vond ik nogal leeg). Dus ook ik snap al het gezeur niet. Ging helemaal op in die sprookjeswereld.
     
    Laatst bewerkt: 12 mrt 2010
  2. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik zit alles hier even te lezen en ik weet de kleinste details nog van deel 1 maar van deel 2 weet ik, op het laatste "gevecht", echt niets meer 8) Ik ben gewoon in 1 keer door het spel heen gevlogen, even alle achievements gehaald en toen heb ik hem gelijk verkocht. Het liet een indruk van 0,0 achter en nu zie ik weer waarom.

    Fable 1 heeft destijds zo'n indruk achter gelaten bij mij en sindsdien is dat niet heel vaak meer gebeurd. Maar laat PM het allemaal maar verder de grond in jassen, het maakt mij verder niet meer uit. Als Fable 3 uitkomt dan knal ik gewoon weer deel 1 erin en terwijl iedereen bezig is met herinneringen op te halen en zich te ergeren, bemachtig ik weer het über zwaard ten koste van mijn zuster om vervolgens weer heel Oakvale op te ruimen :+ Ik heb Fable 1 iets van 10-15 keer uitgespeeld en heb daarbij nooit de goede weg gevolgd. Het was gewoon te verleidelijk om al die kistendragers bij het strand te laten schrikken en dat zwaard liet ik niet zomaar aan mij voorbij gaan. Daarnaast was het ook briljant om te kijken hoe lang je het kon uithouden tegen al die guards. Volgens mij zat ik uiteindelijk echt met 5.000 appels opgescheept van die lui, mede dankzij die epische force push :cool: Those were the days.

    De bovenstaande comment is me dan ook een raadsel. Als je Fable 1 in de periode hebt gespeeld dat hij uit kwam dan kan ik er niet aan komen dat iemand zo lyrisch is over deel 2. Het is dan wel een mening, maar één die ik niet vat.
     
  3. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Mwa als ik vertel dat ik Fable 1 nooit gespeeld heb... dan vallen de puzzelstukjes wel samen ;)
    In mijn Top10 leukste games ooit staat toch wel Fable II.. denk dat Fable II voor mij is wat deel 1 voor jullie was..
    Wat voor jullie niets vernieuwend was in II was voor mij allemaal nieuw.
     
    Laatst bewerkt: 12 mrt 2010
  4. Remy669

    Remy669 Active Member

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Fable 2 nooit gespeeld, Fable 1 wel, en dat is misschien wel voor mij het leukste spel dat ik ooit gespeeld heb, samen met een paar andere spellen.
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    [ign]14328887&downloadURL=http://xbox360movies.ign.com/xbox360/video/article/107/1076965/fable3_commentary_combat_03_flvlowwide.flv[/ign]

    Er zijn nog 2 videos die ik ook wilde plaatsen, maar omdat IGN embed kut is krijg ik gewoon 3 keer bovenstaand filmpje te zien. :+
    Dus; rechts kun je de andere 2 selecteren:
    GDC Demo: Kicking Ass and Taking Names
    GCD Demo: The Importance of Followers
     
  6. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg het rare gevoel dat Fable 2 gewoon een soort van probeer product was en het gewoon half af was :+ En dat ze nu alles van fable2 wat slecht was eruit gooien en er wat nieuws in doen en iets groter maken. Tada fable3 :+
     
  7. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Maar dat deden ze in feite ook met Fable 1. :eek:
     
  8. Sabet

    Sabet Hangmat

    Berichten:
    277
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het er veelbelovend uitzien. Denk dat ik meteen na de release koop. Vooral het 'besturen' van je eigen rijk lijkt me echt mooi. En John Cleese als je butler8)
     
  9. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vindt het heel veelbelovend klinken.. leuke RTS dingetjes erin gestopt en veel meer overzicht.
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Ik vind het afwachtend klinken. Peter M beloofd wel vaker wat en de laatste tijd loopt dat snel op een teleurstelling uit. :cool:
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  12. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Hm, zit hier nou wat meer detail in dan in de vorige shots, en Fable 2 zelf? Vind het er op zich wel sfeervol uitzien, maar dan nog, Fable 2 deed me écht weinig.
     
  13. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Het gezicht ziet er in ieder geval een stuk beter uit dan Deel 2.
     
  14. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Ben heel erg benieuwd, Fable 2 vond ik veel beter dan Fable 1 en heb ook beide uitbreidingen van Fable 2 gekocht
     
  15. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    fable 1 vond ik dan weer een stuk beter dan 2.
     
  16. Remy669

    Remy669 Active Member

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, Fable 1 heb ik zeker 4x uitgespeeld, en ik kon dat spel echt lang spelen.
    Fable 2 heb ik laatst van Dulle overgekocht, heb net 1 hero gerecruit, en ik heb gewoon geen zin om verder te spelen, kan er gewoon niet in komen.
     
  17. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.684
    Leuk Bevonden:
    17.893
    Waarom doet die gast me aan Buzz Lightyear denken? 8)
     
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Die personages van Fable 2 lijken ook op Buzz. Check je eigen personage uit F2 (Even topic gezocht :+)

    [​IMG]

    Gewoon Buzz, reageerde toen ook al dat ze allemaal op Buzz leken. :+
     
  19. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Haha hopelijk wordt inplaats van cow kicking, cow tipping. :cool:
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina