1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Fable 3

Discussie in 'Games' gestart door Juunanagou, 30 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Zo zonde dat het niet weer de kant op gaat van Fable 1=( Dat was pas een vette game!
     
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Zat net even een filmpje te kijken, en weer zit dat gare erin dat je niet dood kan gaan. Dus dat gaat weer lekker gaar kut zwaardje vechten, eventueel neervallen en weer opstaan. :'-(
     
  3. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik vind Fable 2 echt de grootste faal in sequel history, Fable 3 wordt volgens mij net zo gaar als deel 2. Niet dat ik Fable 2 een slecht spel vind, maar godver, het kan zo oneindig veel beter.
     
  4. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Grappig hoe smaken kunnen verschillen, Fable II is één van mijn lievelingsgames, vond 'm zelfs vermakelijker dan Zelda; Twilight Princess.
     
  5. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Fable: The Lost Chapters is één van mijn favoriete spellen ooit, Fable 2 was ik echt snel op uitgekeken.
     
  6. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.484
    Leuk Bevonden:
    5.083
    Dit zal in ieder geval geen instant buy worden voor mij! 1st deel echt van genoten, 2de deel was wel oké en deel 3 zal ook wel weer zoiets worden.
     
  7. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    komt waarschijnlijk omdat ik Fable I nooit heb gespeeld, dan is het gehele idee "nieuw".. net zoals dat mensen die voor het eerst Zelda spelen, TTP geniaal vinden.. maar voor mij is was dat ook meer been there done that.
     
  8. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Precies wat Jorrie zegt, deel 2 is wel oké. Gewoon een normaal spel, middenmoter. Ik vond echt niets speciaal aan het spel. De hond leek op het eerste zicht speciaal, maar ik was hem al gauw beu. Het was ook erg vervelend dat hij constant blafte voor begraven 'schatten' zoals condooms, health potions en ander ongein.
     
  9. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    [yt]9JYdmdC8sJI[/yt]
     
  10. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.484
    Leuk Bevonden:
    5.083
    Pfff, lijkt gewoon sprekend op Fable 2 :x
     
  11. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    Ja, inderdaad, behalve de mohawk. Maar de opzet van de game moet helemaal anders worden, ik denk dat het wel kan slagen, dat hele koninggebeuren. Deel 2 was leuk om doorheen te spelen, ik verwacht van deel 3 niet veel meer.
     
  12. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Wat verwacht je van een game die gemaakt is op dezelfde engine?

    Als je het mij vraagt was er niks mis met de graphics van Fable 2 veel kleur en lekker sfeervol. En vind het top dat het er nu nog steeds fable-achtig oogt.

    Voor de rest kan je niet echt op maken uit het filmpje hoe zeer de gameplay veranderd is.
     
  13. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    In een engine kan je echt wel veel verbeteringen aanbrengen hoor! :eek: Ik vind het ook een beetje jammer dat het spel grafisch niet is verbeterd. Het oogt nu echt gedateerd. Animaties zijn precies hetzelfde.
    Als je Fable 2 tof vond verwelkomt deel 3 je dan wel heel prettig, maar ik had toch meer nieuw verandert. Natuurlijk maar een kort stukje gameplay, maar kom op. Fable 2 is in mijn ogen echt een fail. Het spel is op zich prima, maar als een vervolg op het briljante Fable is het gewoon matig.
     
  14. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.684
    Leuk Bevonden:
    17.893
    I agree.
    Fable 2 zoog echt keihard vergeleken met deel 1.
    Deel 1 was echt baas. Was toch 10 jaar aan gewerkt?
    8)
     
  15. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Nee, is onzin. Het concept lag misschien tien jaar op tafel, maar dat is het dan. Zelfde geldt voor Too Human, daar zou ook tien jaar aan 'gewerkt' zijn. Niet dus, gewoon af en toe eens geprobeerd of het werkte op de console van toen, of dat een uitgever er interesse in had.
     
  16. Harry Henkel

    Harry Henkel Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijken? Dit ís Fable 2, kant en klaar met dezelfde stalletjes, dezelfde saaie hond, dezelfde doodsaaie NPCs. Dit gaat niks worden. :):
     
  17. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.484
    Leuk Bevonden:
    5.083
    Zoals eerder is gezegd kan je echt wel de graphics verbeteren. Dit lijkt gewoon sprekend op F2, die hond, de crappy lijn die je moet volgen. Het lijkt wel of ze erg weinig aan de vormgeving gedaan hebben, dit hoeft niet verkeerd te zijn maar ik vond de graphics van F2 al wat minder.
     
  18. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    Fable was al geen echte fable meer toen er een twee achter kwam te staan :'-(
     
  19. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.484
    Leuk Bevonden:
    5.083
    Inderdaad, vooral de boss fight van Fable: TLC _O_
     
  20. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Vroeger was alles beter?

    Hmmz vind Fable 2 veel leuker dan Fable 1, door alle dlc's was ik er langer mee bezig. Ook al zonder de DLC's, mooiere graphix, verhaal dat mij meer aansprak. Combat verliep lekkerder, toffe tegenstanders etc...

    Fable 2 > Fable 1..
    maar fable 1 was ook leuk :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina