1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Fable 3

Discussie in 'Games' gestart door Juunanagou, 30 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ruilen sowieso niet meer, van ruilen komt huilen. En games verkopen ook niet meer, zonde van alles. IK houd ze liever in de collectie :)
     
  2. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Ik heb anders nog geen traantje gelaten. :+ Sowieso heb ik daardoor echt een fortuin bespaart. :9
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik wel :mad:. Achteraf had ik nooit Hitman:Blood Money moeten verkopen voor een prikkie, nooit Borderlands moeten verkopen en nog wat andere games. Ik hou ze nu invervolg. Tenzij het een titel als 50 Cent blood in the sand is, geinig om even uit te spelen maar daarna mag ie foetsie.
     
  4. gaming4life

    gaming4life yordi

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    0
    kijk uit naar de game, maar net een of 2 week geleden elektro gitaar gekocht dus ja,dat tikt lekker aan., Ik koop em later wel 1 a 2 maand na de release:+

    fable 2 vond ik tot nu toe het mooiste spel wat ik heb gespeeld,geweldig,fable 3 beloofd voor mij nog mooier te worden, had dan ook 1350/1350 van fable 2 en alle dlc.

    Kijk er echt naar uit, die bloederige zwaard gevechten,gezellige sferen in de gebouwen,enz.enz.
     
    Laatst bewerkt: 28 sep 2010
  5. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja, mijn backlog word steeds groter en in de komende maanden houd het niet op. Maar lekker met Fable 3 de winter door \o/

    Fable 2 vond ik echt het leukste avonturen game ooit gespeeld , zelfs de DLC erbij gekocht
     
  6. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, eindelijk eens iemand die geen hater is. Ik vond Fable 2 ook leuker dan Fable 1, Fable 1 was te kort. En na 't einde toe werd het saai ofzo. fable 2 heeft mij van begin tot einde geboeid, alleen al door de hond vond ik 't tof. En dan was er nog DLC _O_
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    And I gonna buyz them all. :D
     
  8. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Wat?! Komt hij al over een maand uit? Ik heb totaal niet op dit spel zitten letten, maar wel altijd erg veel plezier gehad in 1 en 2. Krijg er nu ook ineens zin in. :)
     
  9. gaming4life

    gaming4life yordi

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    0
    inderdaad,eindelijk postitieve mensen, ik vind fable bijvoorbeeld mooier dan een call of duty spel, paar missies ff snel uitspelen en alleen online, that's it. Fable spellen bieden veel meer,vooral 3 zal me weer meegrijpen.

    Die eerste missie van fable 2 al, als klein kind, bang en alleen en dan opdrachten doen,zus dood geschoten.


    Als je fable niks aan vind,wat doe je dan in dit topic?
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ben stiekem toch wel benieuwd naar deze game, ondanks ik F2 een grote tegenvaller vond, op zijn zachtst gezegd. Damn wat komen er veel RPGs uit zeg nog dit jaar, not that i'm complaining ;)
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    1 was goed maar miste een hoop beloftes. 2 idem dito, maar die was daarnaast nog eens veel te kort ook.

    Eindbaas was echter heel erg moelijk. *sigh* :+
     
  12. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Ik ben vooral benieuwd of Moulineux zijn beloftes deze keer wel nakomt. Hij belooft altijd zoveel namelijk.
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Ja en belofte maakt schuld. Alleen heeft hij al zoveel beloofd dat ik heel weinig verwacht van die beloftes.
     
  14. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb ook zin in Fable 3! Heeft iemand al een code gekregen om een villager te maken? Ik heb 'm bij Dynabyte besteld maar niets gekregen. Op xbox.nl is ie al wel beschikbaar in gaar Nederlands. :9
     
  15. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    valt deze keer wel mee toch?
     
  16. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Kun je nu co-op spelen zonder in elkaars scherm te moeten blijven?
     
  17. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Maar toch heb ik wel respect voor die man. Je merkt dat hij een bepaalde passie heeft voor zijn games.

    [yt]GBi1Uqvl230[/yt]
     
  18. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.849
    Leuk Bevonden:
    2.050
    Ik hoop gewoon dat er dit keer een leuk lang avontuurlijk verhaal in zit, en leuke gameplay. Dat het niet te simpel is, en niet teveel de focus op randzaken die 'leuk' zijn voor erbij, maar meer ook niet....

    Ik wil gewoon een leuke actie-adventure-rpg in de Fable setting. Dat is alles.

    Of mijn hond in 5 dialecten kan blaffen of dat ik mijn huisjes kan behangen met verschillende motiefjes en kan sharen online met vrienden, zal me echt een worst wezen...
     
  19. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Waar ik zelf meer op hoop is dat er wat meer te doen is nadat je de game hebt uitgespeeld. Al die random shit is vermakelijk, maar ik kom er nooit aan toe. Zelf heb ik de game al klaar voordat ik ook maar 2 huisjes heb aangeschaft. Maar ja, probeer nog maar eens wat te bedenken dat je kan doen nadat je de game hebt uitgespeeld. Multiplayer perhaps?

    De echte RPG's hadden altijd een soort van end-game content. Oblivion had nog een complete wereld om te ontdekken, Mass Effect kon je opnieuw rollen met de zelfde char op een hogere difficulty. De zwakke plek van Fable was altijd gebrek aan content. Dit is ook een reden waarom het niet in m'n lijstje beste games ooit zit. Want leuk en vermakelijk is Fable zeker wel!
     
  20. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond dat Fable 2 ontzettend veel bood. Een dag/ nacht setting, verschillende gebieden met verschillende thema's. Je begon bij een vredig meertje, leuk stadje in de buurt. Later liep je al door een berg achtig gebied, door grotten, Een lange tocht langs de kust, een tocht door een horror achtig moeras. En nog een uitstap naar de spire.... En dat alles met mooie graphix, een hond die met je meeliep etc. Snap niet waarom mensen zo vaak kijken naar wat een game niet heeft, ik geniet van wat hij wel heeft. Dit zelfde zie je ook bij Maffia 2:{

    Dat Peter moylneux veel belooft is bekend, daarom moet je er altijd een filter doorheen halen.

    Na het leuke Fable 1, en het hele goede Fable 2 ben ik echter wel skeptisch voor Fable 3. Leven als een koning? je kinderen verzorgen? Niet echt dat combat systeem zoals hiervoor? Klinkt bij als de Sims ofzo =(
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina