1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Fable 3

Discussie in 'Games' gestart door Juunanagou, 30 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Dat is waar! Het goede aan de muziek in Fable 1 vind ik ook deze gekoppeld is aan een gebied en een bepaald kleurenpallet. Er zijn verschillende locaties met dezelfde kleuren en daar hoor je dezelfde muziek, waar ook weer dezelfde soort vijanden bij horen. Denk aan de Undead en het Graveyard of de Balverines en het bos. Ook stond de muziek gewoon hard in de mix en speelt constant, nauwelijks momenten dat het stil is.
     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Is er ergens een feature lijst? Gewoon alle nieuwe toevoegingen in een lijstje? Ik ben benieuwd wat er nou eigenlijk echt veranderd en verbeterd is.
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.754
    Same here.

    Ik ga de game toch wel kopen. Fable II was wel leuk, maar op de een of andere manier blijf ik RPG's spelen of ze nu tegenvallen of niet. ;):+
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Mja, dat kan ik mij gewoon niet meer veroorloven. Wel wanneer ik weer vast werk heb, tot die tijd koop ik alleen de games die ik echt MOET hebben. Ben benieuwd hoe de co-op dit keer zal werken, een goed punt is dat je nu eindelijk wel je eigen weg kunt gaan en je niet bij elkaar hoeft te blijven.
     
  5. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Komt het einde van onze bodemloze put in zicht? Natuurlijk niet! Je games-koopman heeft nog veel meer koopwaar voor je. En bij elke game die je reserveert, ongeacht de editie, krijg je een krachtig wapen en een unieke moraaltattoo cadeau.

    Van de Xbox nieuwsbrief.


    Volgens mij was dit nog niet bekend
     
  6. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.484
    Leuk Bevonden:
    5.083
    Krachtig wapen? Hopelijk voor de beginfases..
     
  7. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Welke retailers? Ik heb em paar dagen geleden net gepre-ordered.
     
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Nu helemaal klaar te zijn met Risen, heb ik nu Fable II weer opgepakt. Ik zit nu in de Spire, wel gaaf evil sfeertje daar zeg :) Maar poeh, wennen zeg, de controls en alles. Die voelen zo anders aan dan Risen, logisch...maar tis wel even wennen.
     
    Laatst bewerkt: 12 okt 2010
  9. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    Ja, dat was echt een heel relaxt stuk. Die game is toch wel echt een topper voor mij, ondanks de ergernissen. Hoe je wordt meegenomen als kind naar volwassenheid, echt tof gedaan.
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Is het trouwens bekend of je nu meerdere saves kunt maken in Fable III? Want dat vond ik wel zo achterlijk in Fable II, gewoon echt maar 1 saveslot hebben, als er dan iets misgaat, kun je helemaal overnieuw. Dus er moeten gewoon meerdere saveslots in zoals alle normale RPGs en ook dat je gewoon als er iets misgaat of doodgaat, dat je een savegame kunt inladen, want dat kan gewoon niet in FII.
     
    Laatst bewerkt: 12 okt 2010
  11. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Dat hebben ze expres gedaan hè. Een heel bewuste keuze. Zodat je echt moet nadenken over keuzes en er ook niets teruggedraaid kan worden. Vond het zelf wel wat hebben. Denk ook niet dat ze dit gaan veranderen in Fable III. Maar wie weet!
     
  12. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Vind ik ook prima! Ik speel RPG's overigens meestal ook zo dat ik leef met de gevolgen van de keuzes die ik maak.

    Alleen is het soms ook leuk om te zien wat een andere keuze teweeg zou hebben gebracht en dan zijn meerdere saves wel welkom.
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.754
    En Fable II was ook zo moeilijk. ;)
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik vind het een nutteloos iets, waarom? Ik had een keer dat de game zei dat mijn savegame corrupt was, heb de game gelijk weggelegd toen. Een tijdje later probeerde ik het nog eens en toen lukte het ineens wel. Maar stel die savegame was corrupt gebleven, ja dan is dit een geweldig system....NOT!!!!! :)
     
  15. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Waarom maak je dan ook je file corupt??

    :+



    Het is mij om het even als ik maar minimaal 1 (niet corupte) file heb om te saven. :)
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    En dat is het em juist, je kunt geen meerdere saves aanmaken, het is fucking retarted i tell ya :)
     
  17. Zer0 Hiro

    Zer0 Hiro In the digital flesh

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    Maakt iemand van jullie ook gebruik van de Kingmaker. Vind er zelf weinig aan en Prefereer Conquar als AR game. Natuurlijk is het zakcentje voor in Fable III niet verkeerd, dus maar lekker vlaggen spammen. Rebels FTW!
     
  18. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    heeft iemand hier een code voor me van die Create A Villager pre-order bonus?
     
  19. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    [yt]-tR91q59gFo[/yt]
     
  20. Kirimo

    Kirimo rpg'er

    Berichten:
    627
    Leuk Bevonden:
    0

    Dan ken je vast en zeker Larian Studios nog niet?
    Die hebben ook een eigen forum en luisteren ook naar de "kritieken" van hun fans etc ... ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina