1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Fable 3

Discussie in 'Games' gestart door Juunanagou, 30 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Wie is dat opperhoofd ? :) EN Fable III, nah, als het nou TWII zou zijn, dan zou ik wel jaloers zijn ;)
     
  2. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Als ik posts mag geloven elke Nederlandse website. Waar je het kan pre-orderen.

    http://www.xbox.com/nl-NL/games/buy/

    Garths sword + tattoo geen idee. Maar dat zou ook elke Nederlandse store moeten zijn.
     
  3. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Als het goed is is dat Mirik.
     
  4. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Niet elke site, mediaoffer niet in ieder geval. Als het niet op de website staat moet je er niet van uit gaan dat je het krijgt :)
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.754
    Mirik Smit, beter bekend als Mirik, is het opperhoofd. Niemand weet wat hij of zij is, maar daar blijf ik dan ook bij. ;)
     
  6. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Iedereen weet dat Mirik een meisje is.
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.754
    Dat zeggen mijn inlichtingendiensten niet. :+

    Nvm, dit gaat nergens over anders en ik heb geen zin in een ban of reactie van hem.
     
  8. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Bah, Mediaoffer is nu net degene met een leuke prijs.
     
  9. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog twee weekjes en dan Fable III! Ben ontzettend benieuwd, naar alle nieuwe gameplayelementen. Ben vorige week weer verder gegaan met Fable II om weer een beetje in het sfeertje te komen. Blijft ook een leuke games met ontzettend veel vrijheid!
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik vind de vrijheid juist idioot beperkt, ik speelde de game nadat ik uren had gestopt in Risen en dan merk je echt hoe beperkt die game eigenlijk echt is. Maar zo zal Fable wel altijd blijven denk ik. Ik ben ook benieuwd naar F3, weinig nieuwe gameplay videos te vinden en/of previews, maar dat kan niet lang meer duren lijkt me.
     
  11. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat het een kwestie is van er niet te kritisch naar kijken. Ik heb écht genoten van Fable III. Het socializen was gewoon een leuk onderdeel. Beetje kloten met NPC's en zo.
     
  12. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Hoop alleen dat het iets dieper is uitgewerkt, even twee keer dansen en heel Bowerstone wou met je in bed. :lol:

    Ben vooral benieuwd naar het gedeelte wanneer je koning bent, klinkt allemaal erg tof en zal wel zien hoe dat is uitgewerkt. Denk dat ik dit keer eens een evil personage ga nemen, doe ik echt nooit. En een evil koning lijkt me echt genius. :cool:
     
  13. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ik vraag me af of het zin heeft om eerst Fable II ff te doen? Zijn er dingen die je kan meenemen van II naar III? Denk aan je character of gold ofzo.
     
  14. ShadoW_2k

    ShadoW_2k Active Member

    Berichten:
    918
    Leuk Bevonden:
    3
    Heb een vraagje heb Fable 2 uitgespeeld enz maar heb erna meteen me save games verwijderd gaat dit wat uitmaken in Fable 3?

    En kan je in fable 3 ( als je de save games nog hebt van Fable 2 ) Verder gaan met de zelfde Hero of is het gewoon weer een totaal nieuwe Hero ?

    Hoor het wel alvast bedankt !
     
  15. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    En daar moest je toevallig gewoon aan denken? :+
     
  16. ShadoW_2k

    ShadoW_2k Active Member

    Berichten:
    918
    Leuk Bevonden:
    3
    Sorry niet gezien zat op me ipod en had totaal niet gelezen wat je vroeg |:-
     
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Je speelt met een zoon/dochter van je hero uit Fable 2, dus waarschijnlijk kan je je hero niet importeren. (Thank god, heb laatst voor de lol dat drankje opgedronken in dat kasteel in deel 2 en ben nu een Buzz Lightyear vrouwtje 8))
     
  18. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Denk het niet aangezien fable III een paar honder jaar na fable II afspeeld, net zoals bij deel 1 en 2.
     
  19. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Maar als je met de familie van speelt. Betekent dat ook dat je een erfenis kan ontvangen? Zoiets zat ook in Deel II. Daar kreeg je ook shit uit Fable I geloof ik.
     
  20. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    deel 1 was op de eerste xbox, deel 2 op de 360 dus zover ik weet kon je niks meenemen van deel 1 naar 2? :confused:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina