1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Fable 3

Discussie in 'Games' gestart door Juunanagou, 30 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ben benieuwd wat er ECHT allemaal nieuw is in de game, er zijn te weinig filmpjes vind ik, en de filmpjes die er zijn laten niet superveel nieuwe shit zien, ze doen me juist alleen maar meer aan Fable 2 denken. Maar ik hoop juist op echte vernieuwingen en verbeteringen. Vooral gewoon simpelweg meer uitdaging...kort gezegd, een moeilijkere game.

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Ik vind het niet erg als die wat moeilijker is, maar zoals Fable II mag best nog wel een keertje. :+:9

3. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Ook zo kort? :) Want lang vind ik de game echt niet, en meestal zijn RPGs echt fucking lange games, hoewel ik dit eigenlijk haast niet een RPG wil noemen. Maar das persoonlijk denk ik.

4. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Beter kort maar krachtig, dan lang en richting saai. Veel rpg's met een lange duur zijn zo lang omdat je gewoon veel moet grinden. Btw, Fable 2 vind ik niet eens kort, tal van gebieden waar je door heen kan gaan, veel side quests, dingen om te verzamelen. En dan is er ook nog eens DLC :)

5. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    RPGs als Oblivion, Fallout 3, Risen, de Gothic games op PC en ga zo maar door zijn heel erg lang en vervelen (vind ik ) voor geen seconde, een lange RPG hoeft niet saai te worden. Misschien is dat het geval bij veel JRPGs, maar niet bij de games die ik opnoemde. Nou ben ik sowieso een veel grotere non-JRPG fan dan JRPG, zeg maar :)

6. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    Er is dacht ik geen importeren van character data mogelijk. Wel is er een App voor alle soorten smartphones waarmee je al gold kan verdienen om in Fable 3 te gebruiken Kingmaker

7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Fable is ook niet echt een RPG he. Meer een feel good game. Of bad. :+

8. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Psies. Very RPG lite. En zoals altijd met mr M.: meer beloftes dan hij kan waarmaken ...

9. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Fable III zal waarschijnlijk meer vernieuwing brengen dan Fable II deed dus daar maak ik me geen zorgen om. Ben alleen bang dat het weer te makkelijk zal zijn, saai verhaal, geen toffe vijanden en geen boeiende skills om te leren. Vooral magic vond ik erg zwak. Je hebt alleen strength nodig en dan kom je er wel.

Wat me tof lijkt is m'n eigen keizerrijk oprichten. Ik ben benieuwd hoe dat zal gaan worden. Daarnaast is de nieuwe map ook nice.

Damn, dat valt vies tegen. Hebben die gasten nooit gehoord van Mass Effect ofzo?

10. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.098
    Ben aan het twijfelen, 35 euro is geen geld..

11. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Halen en doorverkopen met winst na het uitspelen. :+

12. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.098
    Haha, zou kunnen, ik verkoop eigenlijk nooit spellen :+

EDIT: Toch maar gekocht, ik kan hem inderdaad altijd doorverkopen.

Laatst bewerkt: 18 okt 2010
  13. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Waar is ie 35?

14. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Gamehubs!

Ben nog even aan het twijfelen of ik hem daar koop of toch in Nederland, even kijken hoe het uitkomt met mijn herfstvakantie :+.

15. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Gamehubs is lang wachten, ik heb daar wel meerdere games besteld op de release, maar als ik dan mensen zie spelen en ik moet wachten, had ik altijd spijt.

16. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.937
    Meeste RPG' zijn zo lang omdat je veel moet grinden.
    Had vandaag demo gedownload van Gothic 4.
    Jezus wat een teringbagger is dat zeg.. 8)

17. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ik moet de eerste singleplayer RPG waarin ik moet grinden nog tegenkomen. Op Pokemon na dan maar die is fokking awesome!

18. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Weten jullie of die Fable controllers ook gewoon vanaf de releasedag van de game te koop zijn? Een van m'n controllers heeft het begeven en als ik dan een nieuwe moet halen wil ik die van Fable wel hebben ^^

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Oblivion moet je ook best wel grinden hoor als je alle skills wil levelen bijvoorbeeld. Vooral de minors, die weer effect hebben op de majors. Je kunt, net als in de Fable serie, ook gewoon de bad guy uithangen dan gaat het sneller. ;)

20. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Zit nu helemaal in Fable II en begin het toch wel heel tof te vinden nu, ik zit nu bij het stuk in Bloodstone dat je samen met Reaver via die grot moet vluchten en allemaal battles krijgt met die shadow gastjes, echt heel tof stuk dit. Ik ga na het uitspelen ook overnieuw en alle sidequests finishen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina