Hahaha klopt, je bedoelt die vliegende steen die van die ventjes en later een kleine steen spawned? Die heb ik zojuist gesloopt, vond het gevecht bijna irritant worden, maar net niet. Toch genoeg toffe dingetjes in de game nog. Ik kan me ook een filmpje herinneren waarin je één van de makers hoort zeggen dat het gebruik van combat en magic nog beter is nu, omdat het schijnbaar toch wat slecht was in deel 2. Vreemd..want ik vind juist de combat en magic prima werken, heel soepel en snel te gebruiken.
Maar hoe werkt dit precies? Ik zag in een videotje dat je de 3D map kunt rondkijken met de camera, je ziet een dorpje of gebied van de bovenkant in 3D, maar je kunt er dus ook echt doorheen lopen voordat je naar dat gebied toe gaat?
Kun je wat uitleg geven over het nieuwe vechtsysteem? Ik heb me niet genoeg verdiept in F3 hiervoor, maar het klinkt wel cool. En wat bedoelen ze precies ermee dat wapens met je mee veranderen? Dat als je evil bent, je zwaard er evil uit gaat zien ofzo? Of slijt het juist?
Laatst bewerkt: 19 okt 2010