1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Fable 3

Discussie in 'Games' gestart door Juunanagou, 30 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond deel 1 echt heel tof destijds. Ik vind deel 2 echt het kutste spel dat ik heb gespeelt op de 360 denk ik. Hopelijk is deel 3 beter.
     
  2. Smirnoff

    Smirnoff Wahed fenomeen.

    Berichten:
    703
    Leuk Bevonden:
    217
    Ik vond deel 1 op de pc niet zo leuk, ik vond deel 2 op de xbox360 kut en nou maar kijken of ik fable 3 nog wel zal halen,
     
  3. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    fable 1 heb ik gedownload als xbox classic van marketplace en vond ik echt geweldig, deel 2 kocht ik maand nadat ie uit was en vond ik ook leuk, maar eigenlijk een stuk minder.. Waarom weet ik niet , maar deel 1 had iets briljants
     
  4. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik had een poppetje met mag ranged shit en een rifle en ik schoot echt elke vijand in een shot het hoofd eraf. Makkelijker kon niet xD

    Deslnietemin vond ik het echt een geweldige game, ik had alleen veel te veel verwacht na Fable 1.
     
  5. Sushi

    Sushi Niet eetbaar

    Berichten:
    458
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog steeds niet uitgespeeld. Gewoon niet boeiend ivm Fable(I).
     
  6. Cor

    Cor Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Doe maar een beetje a la Fable 1. Spel ik heb ik talloze keren uitgespeeld.

    En geen unlimited energy meer aub. Gewoon weer lekker met een magic balkje dat opraakt en langzaam weer restored.
     
  7. luigy

    luigy Active Member

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    wil je mijn geheugen ff opfrissen, welke zwarte steen? fabel 2 vond ik wel ok. maar 1 blijft toch het vetste, het enigste nadeel aan 1 is dat je zo ontzettend veel drankjes mee kon nemen aan daardoor eigenlijk niet dood kon
     
  8. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Ik kijk wel 2x voordat ik deze game ga kopen. Wat viel deel 2 tegen zeg..
     
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Dit ding:

    [​IMG]

    Die kwam je wel eens meer tegen, wat een dooie boel was dat zeg. Verveelde me echt de tering dat hele stuk.
     
  10. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Mee eens Fable is een single player game en de wereld veranderd ook door jouw daden in en mmo kan je dit niet doen. Dan heb ik liever een GOED uitgewerkte multiplayer, waar je met een stel mensen bijvoorbeeld in een arena kan vechten pvp en pve of een soort Horde mode waar je een dorpje moet beschermen tegen aanvallen van hobbe's en balvarines etc.
     
  11. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Co-op moet sowieso terugkomen, maar ik wil wel met mijn eigen held kunnen spelen. En als host bepaal je zelf of je partner burgers kan doden of niet (in verband met je familie :+ ).
     
  12. Darkness-evil

    Darkness-evil Benaan

    Berichten:
    78
    Leuk Bevonden:
    0
    wordt fable 3 ook weer een exclusive?
     
  13. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Xbox 360 exclusive, en wellicht komt ie later naar de PC (zoals met Fable: The Lost Chapters is gebeurd).
     
  14. Ashavan

    Ashavan Guest


    Niet? Ze moeten zo'n beetje alles veranderen willen ze deel 3 interessant maken. Deel 1 was ondermaats en 2 was te triest voor woorden. Het einde was zo kut dat ik de disc bijna door de kat zijn strot had geduwd.
     
  15. White Hawk

    White Hawk Emotion 98.3

    Berichten:
    663
    Leuk Bevonden:
    828

    Lol you just made my day:thumbs: +1
     
  16. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Welkom op een forum Ashavan, we roepen hier niet alleen maar wat maar vertellen ook waarom we iets goed of slecht vinden. ;)

    Is het al bekend in welke tijd Fable 3 zich gaat afspelen?
     
  17. Sanguine

    Sanguine Active Member

    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    0
    Fable 2 vond ik niet zo veel aan, het was erg herhalend en je was er zo doorheen.
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    De game is nog niet eens officieel aangekondigd, dus er is nog minder dan niks bekend. :+
     
  19. White Hawk

    White Hawk Emotion 98.3

    Berichten:
    663
    Leuk Bevonden:
    828
    Was er geen aanduiding daarvan door de laatste dlc see the future ofzo, of is "see the future" alleen voor het verdere verloop van het plot/verhaal zonder enig uitleg van tijd of plaats? Heb hem zelf nog niet gedownload dus zou het niet weten, maar een klein tip van de sluier van het plot/verhaal lijkt me het meest logisch eigenlijk.
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Fable 3 related of niet?
    [​IMG]

    [​IMG]

    www.lionhead.com

    Iemand See the Future gespeeld? :+

    *onthulling is over 5 dagen*
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina