[XOne] Fable 3

Discussie in 'Games' gestart door Juunanagou, 30 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Dit zal echter genoeg reden voor mensen zijn om de game links te laten liggen.

Ik in elk geval niet, ben PM wel gewend en weet wat voor vlees ik in de kuip haal als ik zijn game koop.

2. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Groot klinkt mij in elk geval goed in de oren! The bigger the better!

3. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Toen ik las dat ze dit deel NOG makkelijker en toegankelijker hebben gemaakt dan deel II haakte ik af.

4. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Toch schijnt dit niet zo te zijn, volgens mij stond in deze thread ergens een quote van iets dat de game niet moeilijk, en niet makkelijk is. Dus tussenin. Maar ze hebben het over gekke grafische problemen in die review, ik zie het alleen niet in gameplay videos, raar hoor.
    Maar het is inderdaad dus groot, het verhaal is duidelijk gaver en donkerder dan deel 2 en het ziet er allemaal wat volwassener uit. En tja...gameplay > graphics hoor :)

5. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Zelfde, ondanks dat er daarvoor ook al heel wat dingen stonden waardoor ik erg teleurgesteld was (popups, weinig vernieuwing terwijl ik deel 2 al brak vond, ik ben niet van de donkere spellen etc.). Ik skip hem lekker en haal hem misschien als hij is afgeprijsd. Met een Casual RPG is niets mis maar Fable slaat wel erg door nu.

6. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben nog nieuwsgieriger geworden na dit gelezen te hebben \o/

Waarom is het niet 29 oktober vandaag :mad:

7. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Maar het is nog maar één review he, ik heb nog nooit gehoord van Level ook, ik til er nog niet te zwaar aan. We zullen het wel zien, het zou mij echt raar en vooral onnodig lijken dat zij de graphics gedowngrade hebben, was toch totaal niet nodig? popups zou wel echt shit zijn,maar het zal een game niet verpesten voor mij, genoeg andere games hebben dat nog altijd. Maar het zou wel jammer zijn als er echt weinig vernieuwing is, het zou betekenen dat die nieuwe features niet genoeg zijn. Nou ja...we shall see.

8. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ik oordeel ook niet alleen n.a.v. die ene review maar ook na het zien van de trailers. Dat je nu 2 powers e.d. tegelijk kan gebruiken zal me persoonlijk een worst wezen en verder heb ik nog niet echt dingen gezien die ik écht vernieuwend vind. Normaal gesproken boeit een deel 1.5, 2.5 enz. me niet maar aangezien ik Fable 2 zo mager vond hoopte ik wel op een écht nieuw deel en uit de trailers komen ook niet de vernieuwingen naar voren waar ik op hoopte. Die popups vond ik bij Oblivion trouwens wel redelijk vervelend en het zou me ook niet verbazen als Fable 3 ze ook heeft gezien de omgevingen die worden beschreven.

9. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zou ook gewoon metacritic dot com in de gaten houden. Die haalt alle reviews op en haalt er een gemiddeld cijfer uit :)

10. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Was dit al bekend hier? Ik zit het nu te kijken en een paar dingetjes klinken echt tof vind ik. Het stukje waar Peter evil speelde en een bedelaar meenam naar één van die factories om hem daar te verkopen, en dat die bedelaar dan echt tegenwerkt, klinkt echt gaaf. Zijn zeker weten dingetjes die ik gelijk zal gaan uitproberen. Hoe dan ook...kijkehhhhh !!!

http://www.gamefaqs.com/xbox360/971431-fable-iii/videos/gs_video-6250383

11. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zonet de le maar bestelt !

12. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
  13. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Thanks man, tot nu toe ziet het er echt NIET minder mooi dan Fable 2 uit vind ik. Ook de 'Lute' expression is toffer nu, je krijgt een soort van Guitar Hero achtig dingetje wat je moet doen, das gewoon beter dan een fucking expression waar je niks mee kan doen zelf. Echt niet gek tot nu toe hoor.

14. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vind hem er ook wel beter uitzien maar kan ook niet anders he zit 2 jaar tussen/

15. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Jaaaa true, maar in de eerste review stond juist dat de graphics minder waren dan deel 2. En nu ik 30 minuutjes gekeken heb naar Fable 3 snap ik niet waar zij het over hebben hoor.

Ik vind het er echt tof uit zien, ook qua sfeer heel nice, en had niet het idee dat ik naar Fable 2.5 zat te kijken ofzo. De loop animatie is duidelijk beter, het vechten ziet er toffer uit, nee ik vind het allemaal erg nice eigenlijk tot nu toe.

NPC's lijken nu ook realistischer te zijn, ze doen er meer toe dan Fable 2. Net ook, die ruzie tussen dat echtpaar over kippen, gewoon fucking hilarisch hoe dat eruit zag.

Laatst bewerkt: 22 okt 2010
  16. JorgenSmit

JorgenSmit God's gift

Leuk Bevonden:
    0
  17. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
  18. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    En die laadtijden, wow...nice gek, zo duidelijk veel sneller dan Fable 2. Was toch echt wel een puntje waar ik me aan irriteer in F2. Wel cool dat livestreams hier toegestaan zijn, want op de Lionhead forum word je keihard gebanned als je dat doet, wegens embargo zeggen ze.

19. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
  20. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind tot nu toe de laadschermen in fable 2 niet zo erg storen.
    Heb de game vandaag toch wel een goede 4 uur gespeeld.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina