1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Fable 3

Discussie in 'Games' gestart door Juunanagou, 30 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Fable 2 moest je steeds lang wachten als je een nieuw gebied inging. Kon soms storen.

2. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat wel.

3. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    En als je dan net van een game als Risen bijvoorbeeld komt waar afgezien van doodgaan er geen echte laadtijden zijn, dan valt dat erg op ineens :)

4. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Die stream ziet er vet uit!

5. RizlaPlus

RizlaPlus Hometown: Ass-en

Leuk Bevonden:
    0
    Soms ? =( Ik iriteerde me er vaak aan!

6. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    De muziek (op de stream) is weer als vanouds! :D
    Krijg er toch wel zin in!

7. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Wat mij ook opviel dat de omgevingen duidelijk ruimer zijn, gewoon echt groter. Meer vrijheid dus. Fable 2 had nog heel beperkte vrijheid, als je buiten Bowerstone ging lopen,langs die bergpaadjes, was het allemaal nog erg smal enzo. Ik denk dat de review dat ook bedoelde ermee, dat ie groter is.

8. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    Dat zou wel relaxt zijn. Fable 2 was wat dat betreft wel ergerlijk soms, je had gewoon een pad en je kon niet even een veldje inlopen ofzo.

9. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Inderdaad, ik merkte het vanavond nog in Fable 2. Over het ene hekje kon je wel jumpen en het andere weer niet, van die werkelijk ZWAAR irritante invisible spots/walls zeg maar. Hopelijk zijn die er echt uit in deel 3, het lijkt wel zo. Maar ja, ik wil die stream niet meer kijken, ik ga de boel anders spoilen voor mezelf. Dit zeg ik omdat ik eigenlijk wel van plan ben de game toe te voegen aan mijn collectie nu. :thumbs:

10. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    Ja, ik ook wel. Denk sowieso dat het wel een relaxte game is om even tussen twee meer hardcore RPG's te spelen, voor de afwisseling :)

11. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.090
    Kun je dit keer wel gewoon kinderen afslachten?

12. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Nope, maar toch heel tof dat ze er in zitten. In elke andere RPG zie je of helemaal geen kinderen, of je kunt ze niet mollen (Fallout :cool:. Ze er totaal niet instoppen is jammer, want de gamewereld lijkt een stukje minder geloofwaardig. Alsof al die mensen geen kinderen zouden hebben. Assassin's Creed ook, stop er NPC kinderen in en zorg ervoor dat je ze niet kunt raken zoals in Fable. Krijg je ook geen gezeur.

13. Forty

Forty Guest

Impotent.

14. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zou je perse kinderen willen afslachten? Klinkt zo raar... :+

15. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :p

16. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Iemand heeft dus de stream de hele tijd lopen kijken en de speler schijnt er in één dag klaar mee te zijn geweest. Dik 11 uur spelen en toen was het verhaal uitgespeeld. Dan neem ik aan dat die gast echt aan het rushen is geweest, zonde zoiets.

17. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad,ik ben nu fable 2 ook aan het rushen zonder extra quest te doen zodat ik op tijd klaar ben voor fable 3.
    Maar fable 3 ga ik wel rustig aandoen.

18. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    In Fable 2, had altijd last van screen tearing, toen ik de game had gemergd met de pub games en bepaalde items had gekregen. Ook end game had ik last van screen tearing. En dan alleen in de gebieden met meerdere npc's. Dus Bowerstone Market, Oakfield, Bloodstone en Westcliff.

Ik weet nooit waar dit aan had gelegen, ik merkte wel dat ik in al die steden dubbele npc's had. Overal had ik twee town criers, twee bar keepers, dubbele blacksmiths en noem maar op.

En dat heb ik in alle 4 de games gehad die ik heb gespeelt, ik heb nooit geweten waar dit aan heeft gelegen en hoop dat dit niet weer gaat voorkomen in Fable 3.

19. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik weet niet precies hoe lang de main quest van Fable 2 is, maar 11 uur is opzich heel ok voor een action/RPG. Keep in mind dat het echt geen echte RPG is, als daarbij de sidequests nog komen, dan is dat heel ok , toch :)

20. RizlaPlus

RizlaPlus Hometown: Ass-en

Leuk Bevonden:
    0
    Haha ik weet nog in Fallout 2 daar heb je een USA children patch. Bij de EU versie hadden ze kids eruit gehaald. Dan had je nog een paar quests die dan anders verliepen. Bijv dat je er achter kwam dat een klein jongetje wel leefde in plaats van dat je zijn gun vond en het slechte nieuws moest vertellen aan paps.

En je kon ze killen vervolgens kreeg je de reputation: child slayer ofzo vet grappig. Dat zag je in je stats terug en kinderen gingen schreeuwend weg van je rennen }:]

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina