1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Fable 3

Discussie in 'Games' gestart door Juunanagou, 30 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

In Brightwall kwam ik net een jeweler tegen. Heel erg in de buurt van de kledingwinkel.

2. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke zo dadelijk maar eens kijken.

3. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het nu 2 uur gespeeld, en nouja hieronder wat ik ervan vind:
    + geniaal
    + awesome
    + uitstekend
    + fable 2 en dan nog beter
    + sublieke co-op

- soms beetje slowdown
    - al een eerste mini glitch toen mijn co-op partner niet door een deur kon ofzo

Overal? uistekend, grafisch net wat scherper, wat meer toeters en bellen. De taken van de bomen gaan met de wind mee enzo. Qua muziek ook net ietsje sterker.

_O_ ik zit te genieten hier _O_

4. Luke Bioware

Luke Bioware BioWare-fanboy

Leuk Bevonden:
    0
    Kan ik even wat vragen :)? Ik heb dus de CE en vraag me af of ik alles heb wat ik moet hebben. In het doosje zaten twee codes en ik heb die dingen van de Marketplace geplukt, maar volgens mij is dat hetzelfde ongeveer, want ik zie niets in mijn lijstje op de HDD erbij komen.

Ik heb geen code voor die Villager Creator. Dat klopt toch niet, want ik heb hem al lang geleden besteld en Dynabyte beloofde me een code? Daar ga ik nog even achter aan, maar ik wil gewoon weten of wat ik hier opnoem alles is wat je in Nederland kan krijgen. Wellicht mis ik wat promo-stuff of iets dergelijks.

5. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Nice he zo'n game waarin je helemaal kan op gaan, genieten van de prachtige natuur en locaties. Gewoon rondlopen en rondkijken enzo, dit vond ik in Fable 2 al tof maar nog toffer in Fable 3. Lionhead weet echt hele mooie game-werelden te maken en sfeervol. Een game kan dan nog zo makkelijk en on-uitdagend zijn, het stoort me gewoonweg niet. :thumbs:

6. RoX BoX

RoX BoX Earth

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zat te twijfelen om hem te kopen, maar uit eindelijk toch maar niet gedaan. Vanwegen de stukken die ze expres d'r uit hebben gehaald wat bij de Fable III LE wel in zit. Zoals een nieuwe soort hond, extra quests, items enz.

Als Fable III te gelijke tijd uit is als Fable III LE dan hadden ze die extra's ook gelijk bij de normale versie kunnen stoppen. Ik geef niks om die munt en om die kaarten maar wel om de ingame contents. Ik heb geen zin 80,00 euro te betalen zodat ik dan pas de complete game krijg... Nee bedank.

7. Luke Bioware

Luke Bioware BioWare-fanboy

Leuk Bevonden:
    0
    Je krijgt sowieso niet alles. Er zitten codes bij boeken, als je bij Gamestop zou bestellen en zo kunnen wij Hollanders nooit alles krijgen. Klopt wat ik hieronder zeg allemaal? Ik ben het wel met je eens overigens. Dit is de laatste keer dat ik een game koop met exclusieve content hier en daar. Het irriteert me mateloos. Voortaan piraat ik dan zo'n game of ik speel hem niet. Klaar.

Bron: http://www.gamefaqs.com/boards/971431-fable-iii/56943165

8. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Zelf vind ik er tot nu toe niet zoveel aan. Waar zijn m'n toffe spells en skills? De nieuwe winkeltjes vind ik ook niet zo geweldig. Het systeem van de eerste 2 Fables vond ik leuker.

Is er trouwens een manier om terug te gaan naar de 'Road' waar je kistjes kan openen? Of kom je daar alleen maar langs wanneer je zo'n missie complete?

edit:

Lama, toevallig heb ik de road gevonden. ;)

Laatst bewerkt: 29 okt 2010
  9. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Game nu ook. Moet eigenlijks eerst zorgen dat ik rotzooi uit die computer van mijn pa haal. Kreeg gisteren zeer vage shit van hem, maar niet door hem.

Ik zal straks wel met een big smile Albion ingaan. :)

10. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Groeien de bomen al real-time mee zoals reeds in Fable 1 beloofd was?

Maar even serieus, de meeste ervaringen van mensen klinken wel erg positief dus begint het wel weer wat te kriebelen. Alleen vrees ik dat de zogenaamde nieuwe dingetjes erg snel hun glans verliezen, zoals bv. de ontwikkeling van je wapen. Molineux doet het overkomen alsof elk wapen uniek is afhankelijk van de speler maar ik lees alweer dat het of blauw en glanzend wordt of rood en bloederig. Dat klinkt al een heel stuk minder interessant moet ik zeggen en mijn ervaring met de voorgaande delen is dat dit wel eens kan kloppen. Iemand die mij ervan kan overtuigen dat Fable 3 nu WEL eens de moeite waard is om aan te schaffen?

11. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Vaak wanneer ik naar de sanctuary ga, dan verteld de butler weer dat er een nieuwe item in de shop is, dit is dus dat fucking hondenkostuum die geld kost, dit weet ik nou wel. Waarom blijft ie mij eraan herinneren? Dat begint wel beetje onnodig te worden nu.

Maar dat is toch tof dat je zwaard dan bloederig word uiteindelijk? Ik vind dat cool bedacht, wat zou er dan volgens jou moeten gebeuren? :). Tuurlijk zal het redelijk standaard blijven misschien, maar ik weet niet wat je ervan verwacht , en als Molyneux het heel 'gehyped' bracht, tja...what else is new ? ;)

12. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1

Over dat nieuwe item in de shop, dit blijft zo, ze verleiden je het om te kopen \o/

13. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Tof dat je nu eindelijk normaal co-op kan doen, maar zit er nog wel splitscreen in?

14. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jep inderdaad.

Zonet een echt leuke en grappige quest gedaan .

3 mensen hebben een game gemaakt die jij voor de eerste x gaat mogen uittesten,erg grappig.

15. gilamonyet

gilamonyet Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo dann!!

Die eerste "keuze" die je krijgt is echt al meteen een erge zeg.

*Im loving this game!

16. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

I know man, echt fantastisch, die zag ik niet aankomen. Reviews hadden het over veel van dit soort keuzes, dus ik ben benieuwd wat er nog meer in zit. Ik verwacht iets met
    de hond
    .

17. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Heb gelezen dat de off-line co-op hetzelfde is als die van Fable 2. Dus met 2 op één scherm en dus kan je niet te ver van elkaar afwijken. Misschien dat er iemand die het spel al heeft dit wil nagaan?

18. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Hehe, inplaats van gargoyles heb je nu scheldende kabouters. Net ook geld gewonnen met een chicken race, gaat helemaal nergens meer over. :lol:
    Vind de game echt geniaal, heerlijk relaxed spelen dit keer met een beter verhaal en weinig bugs/glitches. Alleen kakt de framerate af en toe een aantal seconden in. Oh en al 3 vastlopers gehad.

19. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Fable 2 vond ik heerlijk, de zogenaamde minpunten zoals dat het makkelijk was vond ik niet storend omdat ik dat al had verwacht. Ik heb genoeg pittige games. Het was een leuk sprookje, Fable 3 gaat hier gewoon mee verder op een toffe manier.

Zie hierboven, maarja ieder zo zijn keuze

Luistert er nog iemand naar wat hij allemaal beloofd? ik neem dat sowieso met een korreltje zout.

20. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

hhahahaha geweldig, die gargoyles waren al hilarisch als de pest. Dit moet ik zien, ik ga weer even verder :)

Hoe zit het trouwens nou echt met 'luchtbelletjes' die je soms ziet? Ik had dat vanochtend met jou, en nu net weer. Betekent dat iemand mijn wereld al aan het betreden is, of proberen ze dat? Want je moet het toch eerst accepteren?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina