1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Fable 3

Discussie in 'Games' gestart door Juunanagou, 30 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Misschien wordt het wel gewoon een Natal Exclusive. Hem kennende zou het me eigenlijk niet eens verbazen met al zijn vroegere uitspraken richting Natal.

    Fable 1 was al simpel maar daar was er af en toe nog wel enigszins de uitdaging, zoals bij die teleporterende gast. Maar Fable 2 was echt schandalig makkelijk. Ik ben zelden geraakt in het spel en ben ook geen moment in de problemen gekomen, die eindbaas (:emo:) was helemaal een lachertje. Eeuwig zonde want ik had er best veel van verwacht.
     
  2. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Mja je kent Molyneux nu toch onderhand wel.

    Die man valt iedere keer door de mand, maar toch blijft de "gamepers" hem serieus nemen. Dat doe ik na Black & White al lang niet meer.
     
  3. HS-kevin

    HS-kevin Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Ziet erg goed uit. Die trailer doet me denken aan Lord of the rings...
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Fable III video diary going live on Marketplace tomorrrow

    Lionhead community head Sam Van Tilburgh has confirmed the first glimpses we see of Fable III will come tomorrow on Xbox Live Marketplace.

    Van Tilburgh tweeted the news a while ago.

    “Oh and yes there will be official video too, I expect a brand new video diary in the next 24 hours +/- on XBLM“

    Remember kiddos, Peter Molyneux is going to be announcing something on the RPG tonight at X10 that will piss off everyone.

    Get them angry faces ready.
     
  5. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Haha echt een bullshit. Everyone is going to be very angry.. Aandachtshoeren zijn het.

    Waarschijnlijk is het iets heel schraals ofzo. Dat het geen 3D person meer is maar First person o.i.d.

    Dit gaat iig geen pre-order worden, ik wacht wel een tijd wat er over dit spel geoordeeld gaat worden. Ik zie de kans groot dat dit spel nóg slechter wordt dan deel II.
     
    Laatst bewerkt: 11 feb 2010
  6. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Hij komt dit jaar al. Dat is echt geen goed teken als je het mij vraagt...
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    2 jaar ontwikkeltijd. Niks mis mee lijkt me?
     
  8. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Geen HUD in Fable 3, dat is het nieuws dat gamers off zou pissen.

    Having demonstrated an early build of the game, detailing the new ‘touch’ and ‘morphing’ mechanics, Molyneux was asked about what he was referring too in his interview with Gamereactor, at which point he turns to the monitor and states “Look at the screen! It’s completely clean! Why do we need the f***ing health bar?”
    http://www.thelostgamer.com/2010/02...e-iii-news-that-would-get-us-super-pssed-off/
     
    Laatst bewerkt: 12 feb 2010
  9. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    De hond zal niet meer je trouwe compagnion zijn. >=(
     
  10. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.849
    Leuk Bevonden:
    2.050
    Op de nieuwe screenshots op deze pagina, zie ik in ieder geval een hond...
    http://www.cinemablend.com/games/Fable-III-Screenshots-And-Gameplay-Details-22841.html

    In een ander nieuwsbericht belooft Peter ons veel meer 'gore'.
    http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=234619

    Ach, we zien het wel. Ik vind de screenshots er een beetje matig uitzien, en dat gore en de mogelijkheid om dit keer ECHT fucking evil te worden, werd ons al beloofd voor Fable 1, waarna ze toch besloten het flink te 'censureren', waardoor je dus geen kinderen enzo meer kon afslachten.
     
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ach, in Fable 2 kon je ook niet dood dus het is hetzelfde in deel 3. Screens zien er wel geinig uit, maar dat was ook met Fable 2 en dat was een pure kut game.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 12 feb 2010
  12. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Is geen HUD het nieuws dat ons kwaad moet maken? Indien het goed geïmplementeerd is kan ik het alleen maar toejuichen. Zo was het in The Getaway een vrij goede ervaring.
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dan heb jij nog nooit een echte kutgame gespeeld. Fable heeft zijn beloftes nooit waargemaakt, maar het blijft nog altijd beter dan het merendeel van de andere titels die er zijn. :b:

    Screens zien er btw niet echt beter uit dan Fable II?

    Oh, en geen HUD is \o/ Zie Dead Space / Mirror's Edge.
     
  14. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.684
    Leuk Bevonden:
    17.893
    Fable II vond ik wel al mooi dus grafisch hoeft het niet beter..
    maar wtf, dit is gewoon Fable II. :+
    En waarom geen health bar meer? maak t nog meer casual..poepzooi..
    hond ook pleite..dat was dan nog wel geinig aan deel 2.
    Fuck hoe kan je nou sequels maken die slechter zijn dan het eerste deel, man wat was die game BAAS! 2 ging dan nog wel, maar waaay to easy, en dit..nja..dit wordt wss weer hetzelfde.
    en deel 1 was 10 jaar in ontwikkeling? nu poepen ze ze er gewoon zo uit..
    en het ziet eruit dat het oh zo revolutionaire combatsysteem van deel 2 ook weer in deel 3 komt als je de laatste screen zo bekijkt.
     
    Laatst bewerkt: 12 feb 2010
  15. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet niet waar je het vandaan haalt dat de hond weg is, of neem je dit gewoon klakkeloos aan? Je weet ook niet of deze game slechter word dan deel 2, persoonlijk heb ik erg genoten van deel 1 en 2. En durf ik te wedden dat ik weer ga genieten van deel 3. Maar waarom oordeelt iedereen zo snel? Lees het artikel op www.IGN.com. De reden waarom iedereen zo boos zou worden, was dat het geen RPG meer zou zijn, en dat de gameplay verandert op ongeveer de helft van het spel (dan word je koning). Weet niet, maar vind dit er allemaal redelijk tof uit zien, ik bestempel het dan ook niet als een kutgame voordat ik hem gespeeld heb!
     
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Oké, misschien was mijn reactie wel wat overdreven ja. Ben er toch uiteindelijk wel aardig lang mee bezig geweest, maar toch blijf ik Fable 2 kut vinden. :+

    Ideeën van F3 zijn tof, koning zijn lijkt me geniaal. Maar de ideeën van Fable 2 waren ook tof, maar uiteindelijk was het lame.
     
    Laatst bewerkt: 12 feb 2010
  17. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.684
    Leuk Bevonden:
    17.893
    uuh, die gasten boven mij? :+
    en waarom ik snel oordeel? omdat het er gewoon uitziet dat het hetzelfde als fable 2 gaat worden, even casual etc...molyneux is duidelijk die kant op gegaan met fable 2 en zal dat gewoon doorzetten in deel 3, aangezien hij de health bar al heeft weggehaald.en ik zeg niet dat het al een kutgame is, alleen dat dit wss gewoon weer hetzelfde wordt als deel 2, en die vond ik tegenvallen.
     
  18. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    nog nooit eerder gezegd.... maar dit is imo echt Fable 2.5....

    screens zijn mager, ideeen voelen aan als een deja-vu en als het dezelfde kiddy gameplay heeft....

    budgetbak ftw
     
  19. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat is het mischien. Gewoon niet teveel verwachten, dan kan het ook niet echt tegenvallen :cool:.
    In het artikel staat trouwes ook dat de hond gewoon terug is :thumbs:. En je bent de zoon van de held van Fable 2, sommige keuzes die je in deel 2 hebt gemaakt, hebben nog gevolgen in deel 3. Klinkt wel goed! (als Petertje het waar kan maken :lol:)
     
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    DOEDE
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina