1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Fable 3

Discussie in 'Games' gestart door Juunanagou, 30 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.684
    Leuk Bevonden:
    17.893
    Komt nu pas in 2011 dus.
    Lame.

    edit: argh die diary geeft me weer de kriebels.
    Die muziek blijft echt zo awesome, echt prachtig.
    En t ziet er toch wel weer tof uit though :+
     
    Laatst bewerkt: 12 feb 2010
  2. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik zal wel 1 van de weinigen zijn maar het lijstje hierboven stemt me wel iets positiever.

    Fable vind ik toch al kiddy dus wat mij betreft een prima franchise voor Natal. Daarnaast klinkt dat co-op gebeuren deze keer wel leuk, helemaal dat je los van elkaar naar bepaalde gebieden kan. Dat exp boeit me echt geen drol, stelde in deel II ook niks voor. Het transformeren van wapens klinkt erg gaaf en dat je (G) gebruikt wordt is volgens mij de eerste keer in een spel :)
     
  3. White Hawk

    White Hawk Emotion 98.3

    Berichten:
    663
    Leuk Bevonden:
    828
    Damn wat voor retards moet hij het dan hebben laten spelen:{, in tutorial werd het duidelijk uitgelegd lijkt me.

    Duizenden verschillenden zwaarden, kan me herinneren dat in fable 1 en 2 iedereen en alles uniek kon worden :emo:?? Miss dat moly toch iets wijzer word met zn uitspraken:+
    Is het met die GS dan alleen van fable 3 zeker of gaat het over je gehele score? Denk zelf dat het gewoon alleen van fable 3 is en dus eigenlijk nog steeds verhaal gebonden is + wat van die onzinnige shit, waarna uiteindelijk bijna dus iedereen het heeft want die achievements van fable 2 waren ook al zo simpel:emo:
     
  4. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik zie nu ook wel een aantal leuke dingen, zoals het 'aanraken' van mensen. Hand in hand lopen, kind op je schouder nemen, etc. Ben benieuwd.
     
  5. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Dat je dat al gaat zien als "leuke" dingen geeft maar aan hoe bergafwaarts het is gegaan met de serie :+
     
  6. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    wahat! :eek:
    Black & White was toch enorm goed! had natuurlijk wat minpunten, maar ik heb sowieso respect voor de man, dat hij iets anders probeert te doen. Ook al maakt ie niet altijd zijn beloftes waar. Wees blij dat hij het iig probeert.
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    In beweging ziet de game er toch beter uit dan de screens. Nice. :)

    Kijk er toch gewoon weer naar uit. Geen EXP, jammer dan. Geef me gewoon een leuke adventure.
     
  8. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Willem was waarschijnlijk ook zo'n iemand die altijd ging darten of bowlen in GTAIV :lol:
     
  9. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Pff, ik vind het een leuke toevoeging en het voegt iets toe aan het hele familie-aspect van Fable. Vind ik nis mis mee. Dat het niet is wat jij leuk vind, zegt niks over Fable.
    Lekker puh. :mad:

    Heel dat spel nooit gespeeld. :cool:
     
  10. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Sjonge bij jullie is het ook nooit goed he. Eerst zeuren dat de productie veelste kort is en dat het troep wordt omdat het zo snel af is, nu heeft de game een latere release en is het nog niet goed. 8)

    Maar wie kan me nu precies de deal vertellen wat het groote aggro puntje is van de gamers? De nieuwe release date of...
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    De beloftes van Petertje voor Fable 1. Daar zijn de mensen nooit overheen gekomen. :+
     
  12. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    ...het ontbreken van XP?
    ...de moeilijkheidsgraad die veel te laag ligt?
    ...weer die koters?
    ...Molyneux?
    ...Molyneux die zijn beloftes niet waar maakt?
    ...Molyneux die denkt dat we allemaal retards zijn omdat we volgens hem de bolletjes niet begrijpen?
    ...Willem die graag hand in hand loopt met kindjes en ze op zijn schouders neemt?

    En zo kan ik nog wel even doorgaan :+

    Nee, maar we zien het nog wel. Tot nu toe valt het voor mijzelf nog erg tegen maar misschien dat het verhaal nog wat goed kan maken en hopen dat de gameplay niet te makkelijk wordt. Maar ik vrees voor beiden.
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Aanraken.....pffff...dat zat al Ico zelfs. Toch is die diary wel interessant , dus we zullen zien. En ik begin wel aardig moe van die releasedates te worden. Wat is het nou?...lol.
     
  14. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Geen XP... kan me eigenlijk niets schelen, want hier ga ik akkoord met Kevf. Het systeem in Fable II stelde toch niet veel voor. En wie weet welke systeem ze in de plaats hebben?

    Natal ben ik niet zo voor, maar wie weet pakt het leuk uit en grafisch ziet de omgeving er precies net iets realistischer uit.

    Bron: IGN Preview

    Het zou geweldig zijn moesten ze dat waarmaken, maar het gaat hier om Molyneux en imo is het in Ico en Shadow of the Colossus gelukt door de soberheid van de wereld en Fable is niet bepaald sober. De sprookjessfeer van Fable helpt ook niet.
     
  15. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.684
    Leuk Bevonden:
    17.893
    Ja precies.
    Die aap vind het helemaal fantastisch als ie met iets 'nieuws' aankomt of dingen aanpast.
    Yeaah man...yea now, just look. We just completely removed the health bar, so its easier for players to understand how they die..I mean..im thinking of just to NOT die in the game, but I'll let that idea for Fable 4...ooh and yea, the experience bars, man that was crap, people just couldnt understand it so yeaah....i removed it too yeaa u know..I'm already thinking about NOT putting an endboss in Fable 3...i mean yeaah...you only had to push the B button in Fable 2 and you defeated the endboss...yea that was too hard to understand for the public you know..people didnt know how that work..so..yeaa...It's really fascinating, when you fight now, HUUUGEEE wings come out of your BACK and then A HUGE WAVE of LIGHT comes down on the enemies and the enemies are like WHOOAAAAAA YEAA that's a really new cool big feature in the game you know what i'm saying...
    I also was thinking about putting a cow into the game, you know...your personal cow..you can milk him then man...then use the milk to increase your hea- ooww fuck man we don't have a health bar anymore maann!!! then i'm gonna use it to boost your experie- ooww FUCUCKCK MAAN, We also dont have that anymore man..yeaa whatever...
    anyway maan,, you can change your cow, you know, put some different colors on it..OW YEA ANOTHER GREAT FEATURE is just to change your SWORD.
    Yeaa youw sword is something personal, yea, it's your playstile, you can use 10000 of coulours on the swords, even can use your gamescore to make..errhh..your sword longer hehehehee, yeeaa maan thats a very new cool feature. Yea.
    I'm very excited to is you know.
    Another GREAT feature is just to walk hand in hand with your girlfriend in the game.
    Yea.
    Thats so fucking awesome. Its a MAJOR new thing in Fable 3 and im very excited to see how people will react to it.
    Yea.
    Yeaa that are very major issues for Fable 3 youknowwhatimsaying?? Yeaa i think gamers, my fans, just will be upset about it, but yeaa...who cares man? I love to rape a great first game with my sequeels..
    Yeaa i'm peter molyneux..

    Ja doei zeg.
    Aap.
     
    Laatst bewerkt: 12 feb 2010
  16. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
  17. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Haha, het is allemaal zo waar 8)
     
  18. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
  19. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Heh, die vrouw op het einde; ''Fable III is gonna be a damn good adventure.''
     
  20. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Dan haal je fable 3 toch niet?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina