1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Fable] Alles over Items

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 7 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    bij mij toen ik tougness op 7 had:) hij is imo niet super sterk zwaard. ( maar wel veel waard)
     
  2. Technoob

    Technoob You're depressing

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    4
    Die boeken komen inderdaad een beetje op een vreemde plek te staan. Ik kwam er ook pas heel laat achter maar ze staan in je Logbook bij books
     
    Laatst bewerkt: 12 okt 2004
  3. DS The Best

    DS The Best Whitepoison

    Berichten:
    740
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat had jij nog meer? Want ik heb tougness op 7, en physique ook op 7, maar ik krijg hem er niet uit.
     
  4. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    die life elixers ofzo (waarmee je extra leven krigjt is dat tijdelijk of heb je dang ewoon voor de rest van de tijd extra healht?
     
  5. Sora

    Sora Spicy

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    2
    permanent
     
  6. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    hey

    ik had vraagje, weet niet of dit de goede threat is, maar omdat tatoo's op papiertjes (items) staat zet ik hem maar hier in

    is het ook mogelijk om van die lichtgevende tattoo's als maze heeft krijgen? want die zijn eigk wel heel vet :d
     
  7. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    dacht het niet nee, maar is idd wel heel vet :D
     
  8. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    relaxt dus je krijgt er gewoon healht en magic gebeuren bij. en hoe zit het met duie ages of wil potions en age of skill points ( gewoon exp voor die erbij?)
     
  9. Technoob

    Technoob You're depressing

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    4
    Je hebt die Elixer of bla bla potions die vergroten je health of mana balk permanent. Die Ages of bla bla potions die geven je extra experience points voor de desbetreffende categorie. Alleen moet je die Ages of ... gebruiken als je multiplyer hoog is. Standaard krijg je 100 exp points maar als je Multiplyer bijv. 7 is krijg je 700 exp points.
     
  10. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    keb die dingen alleen nog maar gebruikt op 0 multiplier... 100 exp...ik dacht al...
     
  11. OPL

    OPL Active Member

    Berichten:
    479
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zoek nog een brightplate helmet... Kan je die ergens kopen of weet niemand dat? Ik heb zo'n beetje alles afgezocht maar niets gevonden :mad:
     
  12. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    ik zoek nog een rare stone, kom anders niet verder bij wichwood. waar vind ik die :confused:

    ben dus bezig met zoek de archeolist ofzoiets
     
  13. Diz4r

    Diz4r Active Member

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit zal wel niet de goeie topic zijn hoewel "haar kaarten ook items zijn =)"

    Uhm ik heb fable op evil uitgespeeld maar ik wil nu op good gaan beginnen maar ik zie ook plaatjes/filmpjes waar gastjes blond haar hebben hoe is dat mogelijk ?
    Een item ofzo of een bepaalde manier van spelen ?

    Want op die bonus dvd van fable zie je ook een gastje met blond haar in zijn eerste quest al ?
     
  14. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    @ diz4r

    volgens mij krijg je wit haar door veelvuldig gebruik maken van magie.



    ps: weet jij nog waar jij een rare stone vond? die moet ik geven aan zo'n gast bij avo tempel om de naam te achterhalen voor zo'n demon door.
     
  15. Diz4r

    Diz4r Active Member

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhm kan je hem niet gewoon een present geven een diamand ofzo. Ik weet niet of hij daarmee akkoord gaat. ( ik heb hem direct afgeslacht )


    Code die je nodig heb of woord... heb hem zelf van hier

    hits
     
  16. snIz

    snIz PSN: xSn1z

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    2
    @ Diz4r: Blond haar krijg je volgens mij het snelst, door zoveel mogelijk gebruik te maken van je pijl en boog.
     
  17. Diz4r

    Diz4r Active Member

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    Aha men vriendje is nu met een archer bezig dus zie het vanzelf wel :)

    Maar voor archer zelf heb je maar een paar skills eigenlijk alleen dat ene dat je meer damage doet en speed mischien ? en die uhm ene skill met je boog ofzo
     
  18. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    ik zag verdomme nu dus je spoiler omdat ik je wilde replyen via quote :mad:

    maja ik had et woord al een keer geraden, maar ik deed telkens op A duwen ipv slaan. Dat woord leek me ook vanzelfsprekend.

    maar ik speel dus als GOOD en het leek me niet slim om hem te doden, als je dit doet krijg je dan wel het antwoord?

    en ik had hem al verschillende ruby's gegeven maar dat werkte niet, hij vroeg speciaal om een rare
     
  19. F-style

    F-style ____________________

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan je nou die treasure clues bekijken dan???
     
  20. Diz4r

    Diz4r Active Member

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    Aha uhm als je hem vermoord krijg je d8 ik wel evil points en het woord verteld hij volgens mij ook niet. Ik heb hem in iedergeval niet gehoord.

    Ben zelf atm ook met GOOD bezig dus ik zou dan ook wel willen weten waar ik die rare stone vandaan haal ( wil het woord van die vent zelf worden :p )
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina