1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Fable] Alles over Magie

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 7 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diz4r

    Diz4r Active Member

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel damage doe je ik ben nu namelijk een evil warrior gewoon maar goed als ik is lightning doe dan doe ik maar 11 damage (lvl 1) hoeveel is lvl 3 dan ?

    En is maggie verder niet rot ? ik bedoel kwa skills gebruik in die menu balk je moet telkens Y enz gebruiken ? :eek:
     
  2. Diz4r

    Diz4r Active Member

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb jij int begin dan ook ervarings punten onder STR uitgegeven ?
    Of wat raad je aan ? =D
    Niet dat ik in het begin hard ge0wnt wordt met me nieuwe char die ik vull magic wil hebben :D
     
  3. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik gloei van de goedheid en heb bright will pakje aan, K heb fireball en Lightning gemasterd en ben nu echt een alleen magier. Alleen heel soms als mn magie op is en k geen potion bij me heb gebruik ik mn stokje dat k aan het begin heb gehad. K ben nu bezig force push te masteren en dat is zoooooon lijpe spel. Die is in combinatie met lightning dodelijk tegen grote groepen vijanden. Als k tegen een sterk iemand vecht gebruik ik fire ball wat meer.

    btw: magie is om te gebruiken zeer lekker, dat geldt overginds voor bijna alle controls en knoppen in fable.

    edit:
    Ik zie (k denk door mn magie gebruik) dat k rare maar wel vette tekens op mn huid krijg, wat is dit en hoe kan k het meer laten worden?
     
    Laatst bewerkt: 12 okt 2004
  4. gtaer

    gtaer Adje

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Een verbetering ik heb nu in plaats van white balvarine!

    Ik weet niet hoe die heten maar die kom je tegen als iemand ontvoert word en ze hem met de boot willen meenemen. Het zijn van die grote robotachtige wezens met reuze duble bladed zwaard. En maken een robotachtig zoef geluid als ze aanvallen.

    In ieder geval die heb ik nu als summon en ze zijn sterker als white balvarine want je summon verandert pas in andere als die sterker is.

    Deze summon heeft mijn vijhanden net als ik in een paar klappen dood.
     
  5. gtaer

    gtaer Adje

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    ik begin wat rimpelig en grijs te worden ik ben 41 en ga nu zo min mogelijk magic gebruiken. Anders zie ik r straks nog ouder uit met haaruitval of zo
     
  6. QreZiX

    QreZiX Halo 2 zuigt!

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm , kben net begonnen , net die qeust gedaan datje die 2/3 traders door darkwood moet leiden..

    kheb nu Health 3 , toughness 2 , en physical 2 (alsik het goed heb)
    khaal mn health helemaal naar boven , toughness ook , physical laatik op 3 , alleen zodat ik grotere wapens kan dragen :D

    daarna ga ik magie doen , slow time en double strike dan

    kwil alleen weten hoe dat summon werkt.. als je zon beest summoned , blijftie dan voor altijd bij je ofzo?
     
  7. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Ben nu een (good) spellsword. melee met spells dus.
    lvl 4 fire ball chargen op groepje gooien dan slow mo aan en 20X meppen dan force push om iedereen van je af te krijgen en dan force push en gewoon meppen herhalen.

    Volgende keer ga ik evil archer met die arrow spel en force push of ze van me af te krijgen.
     
  8. Jasper NL

    Jasper NL Fable Freak

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt het spel niet uitspelen zonder wapens...
    Neem als voorbeeld de quest dat je je moeder moet redden, in de gevangenis kan je geen magie gebruiken...
     
  9. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn favoriete char is altijd al een spellwarrior geweest. Dus nu speel ik er ook weer een. Lekker slashen met een heavy sword en ondertussen met magic een beetje helpen. Slow time en force push vind ik lekker spelen. Eigenlijk wil ik alle spells wel gebruiken, maar dan gaan mijn experience zo snel op. En ik wil ook wat bewaren voor de volgende keer. Dat zal wel een evil tovenaar worden. Enflame klinkt erg verleidelijk :p
     
  10. cyber

    cyber De oude garde

    Berichten:
    1.513
    Leuk Bevonden:
    1
    Vervelende van de white balvarine summon is dat hij jou ook omstoot als hij zijn springaanval aanval doet :mad:
     
  11. X-cube

    X-cube 1 X to Rule Them All

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    gebruikt niemand assasin rush? Op die manier heb ik twinblade verslagen en een rock troll, terwijl ik op een laag level zit, telkens erachter rushen en dan slaan, en als ik bijna geraakt word, weer rushen en dan slaan, het kost weinig mana ook nog. :D
     
  12. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik rol er gewoon omheen (Y+linker trigger). Ik wil niet teveel op magic focussen, en zo werkt het ook.
     
  13. ormagon

    ormagon l!ve gamer

    Berichten:
    538
    Leuk Bevonden:
    0
    mmm ik ben tottaly goed en gebruik als magie berserk level 3 en slow time level 2
    ben aan et sparen voor slow time level 3 en force push, maar ik speel et meest met zwaard
     
  14. ormagon

    ormagon l!ve gamer

    Berichten:
    538
    Leuk Bevonden:
    0
    as je berserk aandoet heb je ook een soort van force push
    dusk weet niet of ik wel force push neem
     
  15. Diz4r

    Diz4r Active Member

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er ook full magiers die bersek nemen ( ofzo ) ?
    Lijkt me toch niet handig aangezien je toch alleen op afstand blijft ?
    Mischien slow time of force push ofzo wel handig?
     
  16. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vindt force push echt een brute spell, niemand kan je aanraken. Je laat ze gewoon vliegen als ze in je buurt komen. Kapot vet. Verder ben k nu ook met summon begonnen te trainnen en k heb daar nu lvl 3 mee en k sumon zon bandit leader, wel een aardige hulp.
     
  17. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Kun je beserk ook gebruiken met een bow?
    Ik bedoel je bent gewoon sterker en doet meer damage etc.

    Welke spells zouden goed kunnen bij een evil thieving archer? Slow time, force push, summon..... nog meer?
     
  18. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Force Push is zeker een goede spell. Als een grote groep je komt aanvallen, is het een kwestie van de spell gebruiken en iedereen vliegt weg. Zo heb je de kans om een paar een kopje kleiner te maken, totdat het groepje zich weer om je heeft verzameld en dan doe je het weer.

    Eigelijk is Force Push de enige spell die ik gebruik. Zit nu op level 3. :)
     
  19. Diz4r

    Diz4r Active Member

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er hier eigenlijk ook mensen die de skill Health genomen hebben ? ;)
     
  20. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    jazeker lvl2 nu of 3, werkt geweldig.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina