1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Fable] Alles over Magie

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 7 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diz4r

    Diz4r Active Member

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar als mage heb je zeker geen health onder str genomen aangezien je toch probeert op afstand te blijven ?
     
  2. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    1. iedereen neemt health mage fighter of wat dan ook.
    2. dit is de mage topic dus de health restore spell heb ik het dus ook over
    3.en wie zegt dat ik een mage ben? ik ben een spellsword.
     
  3. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Nadat ik de kleinzoon van Rose 3x vermoord had heb ik heal gepakt om hem in leven te houden.
    Die lock fuctie is soms behoorlijk irritant, dan denk je snel te wisselen van hobbe en dan lock je opeens op dat ventje, kun je weer opnieuw beginnen. Behoorlijk frustrerend.
     
  4. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    idd, maar dan moet je gewoon lock uitzetten en goed meppen in de juiste richting, simpel op zich.
     
  5. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol, niet eens aan gedacht. Zo vanzelfsprekend eigenlijk...
    Maar zo zijn er nog meer dingen in Fable die wat beter hadden gemogen. Ik wilde gister met iemand praten, stond die net voor een kast... Druk ik net op het verkeerde moment op A. 750 gold boete...:confused:
     
  6. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Mja zit wat in maar ik ben niet zo'n mieren neuker ;), en ik let altijd op.

    En nu weer ontopic mensen :) inclusief ik.

    Kan iemand me vraag op vorige page nog beantwoorden?
     
  7. Diz4r

    Diz4r Active Member

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    Door die beserk wordt je wel sneller ook met bow maar of je nu sterker wordt geen idee.

    Ik weet niet of hij alleen dat physic nog wat onder STR omhoog gooit door beserk anders zou de damage denk ik geen invloed op je boog moeten hebben volgens mij :cool:
     
  8. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    volgens mij maakt die beserk me niet sterks met boog net ff paar keer geschoten 4X 200 damage gewoon beide manieren. iemand nog anders gemerkt?

    Oke welke spells allemaal bij een evil thiefing archer? ga ik morgen ff flink aan werken.
     
  9. Diz4r

    Diz4r Active Member

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmz,
    Doet die summon skill ( nog wat ) nog iets eigenlijk ?
    Ik heb hem lvl 2 nu volgens mij maar eerst veranderd hij in een wesp en later wordt het een een ander beest en hij valt niet eens aan moet hij gewoon klappen opvangen ofzo ??
     
  10. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Je start met een wesp, en het verandert in het wezen wat die summon doodt. Ik heb nu bijvoorbeeld een balvarine. En hij valt zeker aan. Bij mij valt hij meestal een andere aan dan waarmee ik aan het vechten ben. Misschien zie je het niet in beeld.
    Het enige vervelende is dat die balvarine mij ook wel eens omspringt als hij meevecht.
     
  11. elroy123

    elroy123 Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    kun je ook dat grote beest uit de arena summonen als je summon hem gekilled heeft :9?
     
  12. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik neem aan dat het kan, al lijkt me de kans klein dat jouw summon hem dood. Hij is best sterk (maar goed dat slow time zo goed werkt :D)
     
  13. Fury

    Fury Borg-Drone

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn mijn evil spellwarrior gebruik ik: Heal Life, Fireball, Drain Life, Summon en Force Punch (_O_ )- hogere levels (4/5)

    Met mijn archer/warrior gebruik ik: Physical Shield, Heal Life, Multi-arrow, Multi-strike en Force Punch - lagere levels (1/2)
     
  14. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    force punch = force push?
     
  15. Battle.lord

    Battle.lord ass wooper

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik gebruik meestal force push(want ik ben meer warrior)en ghost sword en multi-strike owne wel
     
  16. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    zien de monsters ghost sword als een target of zweeft die gewoon rond en hakt die af en toe?
     
  17. Goldeh

    Goldeh Active Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Monsters zien Ghost swords als target ja
     
  18. WhiteKnight

    WhiteKnight Eleanor

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn favo spell is de enflame
    Hij owned elke vijand dik
     
  19. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    voor me 3e keer maak ik wel een enflame, beserk kereltje. met double strike.
     
  20. Archon

    Archon Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hoe ik berserk naar level 4 kan verhogen? Ik heb eerst een good personage en is die laatste balkje rood, nu heb ik een evil character en is dat laatste vakje nog steeds rood.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina