1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Fable] Alles over Wapens

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 7 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Welk tijdstip dan? Ik heb alles geprobeert op helemaal good en evil en nog nooit heb ik dat wapen gekregen:mad:.

2. RiCo!!

RiCo!! Guest

en alanog ....hoe kan je op die rare clock zien wanneer het 6 uur is ??:p om die Bow te krijgen :p ik ben namelijk Evil en dan moet het tog om 6 uur :confused:

-Edit: ik snap het denk ik al ....maarem moet het in de n8 of overdag om Skorms Bow te krijgen ?? ik ben evil dus... ;)

Laatst bewerkt door een moderator: 24 okt 2004
  3. Dik KlootWijk

Dik KlootWijk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb die skorms bow van den eerste keer :9 ik had die huurling uit het banditkamp meegenomen en geofferd maar vraag me nie welk tijdstip, ik kreeg hem gewoon

4. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Precies midder nacht en dan heb je alleen die gast uit Bowerstone nodig die in het Cafe staat

5. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    je kan de sentinel ook krijgen als je helemaal goed bent... dan kost ie 200.000
    ben je helemaal slecht kost ie 45.000... das het verschil

de theorie hierachter is volgens mij dat je veel meer goodpoints krijgt als je slecht bent (omdat je als slechterik doneert aan de goeden) dan wanneer je helemaal goed bent (waardoor het natuurlijk is dat je doneert aan de goeden)

6. Juunanagou

Leuk Bevonden:
    1.066
    Kun je plz zeggen waar ie hem precies neer legt want ik loop nu al een uur rond in die camp en nog steeds geen zwaard gevonden :{

7. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    je moet haar natuurlijk ook cadeautjes geven, het is met lady grey trouwens wel vaag: ze vraagt in het begin om een zwarte roos, maar als je eenmaal met haar getrouwd bent en je geeft haar een zwarte roos als cadeautje, dan vindt ze het een stom cadeau en denkt ze dat het een grapje is.
    maar bij een andere vrouw (ik heb in elk dorp wel een vrouw :D ) kreeg ik per keer dat ik weer eens langskwam delen van chainmail suit en wapens. maar ik gaf haar ook regelmatig cadeaus

8. Juunanagou

Leuk Bevonden:
    1.066
    someone

9. Juunanagou

Leuk Bevonden:
    1.066
    Heeft niemand dit wapen ofzow want ik w8 nu al 3 dagen op een antwoord >_<
    En nu nie gaan zeggen:
    Geduld is een schone zaak
    of
    W8 en er komt vanzelf iemand met het antwoord

Want ik w8 al 3 dagen langer kank echt nie wachtenn <_<

10. Itavhi^

Itavhi^ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hij staat dan gewoon rond de kampvuur het lukt niet in 1x of zo probeer het vaker

11. robberto

robberto !!!!!!Halo 2!!!!!!!

Leuk Bevonden:
    0
    ehm vraagje, de solus zwaard die je krijgt bij de tempel of avo, die krijg je als je zoveel gold doneert, ik heb dus al een keer 65k gedoneert en nu weer een keer iets boven de 100.000 en ik krijg hem gewoon niet, moet ik nog meer doneren? ik ben helemaal good, maar ook oud, rond de 60 :confused:, ben trouwens pas net na de siege op knothole glade met missies, ben heel rustig door fable gegaand :)

12. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Je krijgt sowiezo geen solus greatsword, maar een sentinus. Verder moet je al je goed bent meer betalen dan wanneer je slecht bent. Ik had 65000 gedoneert toen ik half goed was, en toen kreeg ik hem. Maar het is dus verschillend(het ligt aan wat je alligment is).

13. robberto

robberto !!!!!!Halo 2!!!!!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat had ik begrepen, maar als je door en door goed bent? dus 100% en verder :D

14. NecroSadistic28

NecroSadistic28 Redeemed In Flames

Leuk Bevonden:
    5
    Had um al eens uitgespeeld, toen heb ik nie naar me stats gekeken, weet wel wat ik heftig sterk was.

Ben voor de 2e keer begonne en nu zwaar evil, hoorns, rooie oogjes, vliegen en een lekkere rooie walm om me heen. Heb op het moment een Master Great Sword met een flame augmentation, moet er nog 3 anderen in proppen zogouw als ik ze krijg. Nu is mijn vraag, ik zie jullie hie praten over "100.000" en "65k" maar waar the f*ck krijg je die cash? Kopen jullie gewoon helenmaal nix of spelen jullie Fable heel anders dan mij? Ik doe alle side quests en core quests (duh) maar ik heb nog nooit zo veel geld gehad, het meeste wat ik in 1x keer gehad heb was iets van 45k toen ik uit de arena kwam. Kan iemand me vertellen hoe ik aan meer cash kom?

15. buffy-lover

buffy-lover .::AVP::.

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het dus gister ook geprobeerd en kon het dus ook nie vinden.
    bij welk kampvuur gebeurt het dan? en waar legt ie hem neer?

16. Shin Jay D

Shin Jay D Elite Trader

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm toevallig, zo ziet mijn evil char er ook uit. En die van een maat van mij..
    Maar iig, veel mensen kopen een huis, hangen troffeen op, en verkopen het terwijl de troffeen er nog in zitten. Daarna halen ze de troffeen het huis uit en vervolgens kopen ze hem weer etc etc.

17. masta_user

masta_user Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hoe kan je wapens upgraden?

18. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    met Augmentations, ga naar het wapenmenu selecteer er 1 en als het bij dat wapen kan staat er de augment optie bij

19. NecroSadistic28

NecroSadistic28 Redeemed In Flames

Leuk Bevonden:
    5
    @ Shin, ik denk toch dat alle evil chars zo uitzien, het blijft tenslotte toch een game met een limit. En dat huize kopen etc heb ik vandaag een paar uur gedaan, non stop. Heb nu 500.000 + gold 8)

20. Stinky

Stinky /?/?\?\

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, weet iemand tegen welke beesten die Flame en Lightning Augmentation helpen?, bij die Silver Augmentation staat het erbij maar nie bij die twee.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina