1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Fable] Alles over Wapens

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 7 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    hoger of op max
     
  2. Generator

    Generator Ik heb geen Xbox.

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kan hem niet nog hoger krijgen.. of ligt dat aan mij.. 7 is toch het meest..?
     
  3. ormagon

    ormagon l!ve gamer

    Berichten:
    538
    Leuk Bevonden:
    0
    ja 7 is et meest. Maar aangezien ik het zwaard voor het eerst op 5 heb geprobeerd, zou ik op 9 moeten zitten om het zwaard eruit te krijgen.

    je moet namelijk 4 kracht hoger zitten dan de eerste keer dat je het probeerde om het zwaard eruit te krijgen.
     
  4. Generator

    Generator Ik heb geen Xbox.

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    0
    Serieus????????
    Shit zeg.. ik heb het net nog geprobeerd toen ik op 6 zat... us ik kan het zwaard er nooit meer uitkrijgen?
     
  5. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    vast wel, gewoon proberen als je op 7 zit...
     
  6. Generator

    Generator Ik heb geen Xbox.

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    0
    Pfieuwwww... Gelukkig..:)
     
  7. ormagon

    ormagon l!ve gamer

    Berichten:
    538
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zit op 7 en heb op 5 voor het EERST geprobeerd en dan kan het niet meer kijk maar op gamefaqs
    (ik wou dat zwaard graag en toen ik mijn kr8 op 7 had d8 ik waarom heb ik em niet, dus ja dan maar naar gamefaqs he)
     
  8. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is bullshit... want ik had hem op 4 geprobeerd en kon hem er gewoon uit haalen :confused:
     
  9. Duyster be

    Duyster be Xbx Duyster

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je Legendery wapens verkopen ? Ik heb een Legendary Pickhammer gevonden achter een of andere Demon Door en er staat een Value bij van 29000 dus ik dacht jah die verkoop ik maar omdat mijn obsidian Greatsword beter is ,maar ik kan niet :'-( ?
     
  10. Sjarrl NL

    Sjarrl NL De Sjarrl

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    1
    ik wil good worden met een char maar wil ook wel skorms bow kan ik dan beste niet doen? want je krijgt dan wel 1000 evil points....

    spoiler tags voor de zekerheid...
     
  11. Red XIII

    Red XIII Active Member

    Berichten:
    370
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is geen andere manier, maar je kan daarnee toch geld doneren aan de tempel zodat je weer 100% good bent :)

    btw, sun ce is gaar :p
     
  12. Sjarrl NL

    Sjarrl NL De Sjarrl

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    1
    aha bedankt,

    die knakker van jou is gaar maar dit gaat offtopic
     
  13. ScorpiuS

    ScorpiuS Cede maiori

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    okej gasten, ik heb ontdekt hoe je skorm's bow kan krijgen, ook al helemaal aan het begin. je gaat naar skorm's temple en je zorgt dat je hiernaartoe kan teleporteren (recall). daarna ga je naar oakvale en huur je daar de mercenary/henchman, je teleporteerd weer naar skorm's temple en wacht daar tot 18.00 of 24.00 of 6.00. alle precieze nachttijden dus. je kan dit herkennen doordat de mercenary die je gehuurd hebt z'n betaling neemt. offer hem precies hierna en je krijgt skorm's bow. best wel eenvoudig eigenlijk.

    (misschien zijn er een paar poginen nodig)

    groetjes scorp
     
  14. Duyster be

    Duyster be Xbx Duyster

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Niemand die weet of je Legendary wapens kan verkopen? Ik heb het geld nodig want ik wil jonger worden enzo :9 En ik ben good dus ik wil niet offeren...
     
  15. Diz4r

    Diz4r Active Member

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhm weet iemand hoe dit zit:

    Hoe zit dat nu precies met die opdracht "The Sword in the Stone" ik heb ergens gelezen dat ik physique en toughness op max moet hebben ( allebij max ) en health ( lvl 6) maar als ik hem er dan probeer uit te trekken wil het nog niet lukken ?

    8)
     
  16. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    paar keer proberen... denk ik
     
  17. Diz4r

    Diz4r Active Member

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd is ook al gelukt
     
  18. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    maakt neit uit of je evil geheel bent of niet???? gewoon als ie ze betaling neemt dan offer je hem???
     
  19. Sander Sander

    Sander Sander Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar is skorms temple eigenlijk? Want ik kan daar volgens mij niet naartoe teleporteren. :mad:
     
  20. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    ze hebben het over recall teleporteren (dus als je er al bent geweest. en je van daar af teleporteert naar een bestaande teleport.) de skorm tempel zit na het trader camp in darkwood (naar links in plaats van rechtdoor naar barrowfield)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina