http://www.yourgamezone.nl/X360-Fable-Anniversary Eerst nog 27,50 ofzo...hebben ze ineens verhoogd. Maar 33,25 is nog steeds heel ok.
Veel reviewers vinden dat de overhaul die Fable is ondergaan vooral esthetisch is en dat er technisch nog steeds van alles aan mankeert. Toch moet ik zeggen als die-hard Fable fan dat de echte magie van deze game zit in de sfeer, en die komt wat mij betreft alleen maar beter uit de verf in deze anniversary edition. Gewoon halen dus!
Ook maar besteld, met pre order bonussen. Weet iemand trouwens al of je ook weer 20 minuten naar de aftiteling moet kijken om dat: Spoiler Zwaard te krijgen of je zusje te redden??? Dat was echt krankzinnig destijds, maar nu bedenk ik me wel dat het zijn charmes heeft.
IGN is er tevreden mee [yt]rzJi-2X_ZSg[/yt] Nergens in de video hebben ze het over The Lost Chapters...wel dat als je niet rustig je tijd neemt, je er minder dan tien uur over zal doen. TLC zit er echt in he?
Fable Anniversary includes all-new Xbox 360 exclusive content, including Achievements, The Lost Chapters and Xbox SmartGlass™ integration. Van de officiele site.
Kan me herinneren dat hij al in de schappen ligt bij de Media Markt. Eigenlijk heb ik wel erg veel zin in deze game, Fable 1 vond ik geniaal en kan me de game nog goed herinneren. Al is dit ook juist een reden om de game niet te gaan spelen en de herinneringen intact te houden.
De eerste Fable is voor mij persoonlijk nog steeds de tofste! Is inmiddels ook al weer flink wat jaren geleden dat ik de game heb gespeeld, dus de Anniversary komt mij heel goed uit. Wat heb ik een plezier gehad van die game toen.
Iemand hem al weten te bemachtigen??? Ik heb vandaag wel mijn download code ontvangen. Ipv dat Cool Blue die shit gewoon meestuurt met de game morgen. Morgen naar alle waarschijnlijkheid de game spelen. Waar ik altijd de grootste moeite mee had destijds, was die slang in dat riool. Ik liet dat altijd door mijn broertjes doen. Edit: Verpakkingsbevestiging gehad. Game komt dus gewoon morgen binnen. Fijn, zo voor het weekend!
Volgens mij was die door die actie van 27 euro juist uitverkocht. Kon van de week al niets meer bestellen bij de MM online shop.