1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Fable] Beginners hulp

Discussie in 'Algemeen' gestart door iRoy, 8 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. davidrsca

    davidrsca Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    thx
     
  2. Gurbe

    Gurbe Hi everybody

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    over het graven, misschien een spoiler, maar eigenlijk gewoon een tip, maar ik zet hem toch maar even in tags
    alle plekken waar je kunt graven kun je herkennen aan de grafzerk (zeker even zoeken als je op een begraafplaats komt) of in een cirkel van bloemen/paddestoelen/oid), het is in ieder geval redelijk duidelijk als je ergens kunt graven, dus je hoeft niet constant naar linksonder in je beeld te kijken als je over een pad loopt...
     
  3. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Misschien is het al een keer eerder gevraagd, maar wil het toch even weten.

    Stel je bent een good guy, en je besluit stout te worden en gaat iedereen afslachten...dan krijg je dus hoorns etc.

    Kan het ook andersom, dus je hebt al van die freaky hoorns en wordt dan een goodguy!??

    ?? Alvast bedankt
     
  4. p8er

    p8er Full Time Gamer

    Berichten:
    117
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat kan... ik had eerst ook hoorns en ik ben nu ook goed.. of je ook nog een halo boven je kop kan krijge weet ik niet, volgens mij moet je daar totaal goed voor zijn maar dat weet ik nie zeker

    alvas alsjeblieft!
     
  5. p8er

    p8er Full Time Gamer

    Berichten:
    117
    Leuk Bevonden:
    0
    grafzerk??
     
  6. buffy-lover

    buffy-lover .::AVP::.

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wist nie eens dat er een tekentje op je beeld kwam.........hehe, ik graaf gewoon overal, en natuurlijk op opvallende plekken.:p
     
  7. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb hem sinds vandaag & ben net hero geworden.
    Wat gaat dat snel zeg!!!
    Nu is m'n vraag: hoe kan je in godsnaam van die dingen zoals flirt assignen aan een pijltje?
    Ik doe pijl naar boven, selecteer wat ik wil, dan krijg ik de drie knoppen die ik kan kiezen, kies er een & druk naar rechts, maar wat dan?
    Het lukt precies niet:confused:
    Graag wat hulp aub.
     
  8. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    pijltje boven en dan naar flirt gaan etc, of via back skills naar flirt en dan 1 naar rechts en dan i.p.v use assign op 1 van de pijltjes zetten.
     
  9. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    hm...zal es proberen
     
  10. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Nog een vraagje: daarnet kocht ik een kaar met bepaalde soort haar & plots had ik dat haar, zonder naar een kapper ofzo geweest te zijn & te betalen.
    Nu heb ik weer een kaart, maar ik krijg tcoh dat haar niet.
     
  11. buffy-lover

    buffy-lover .::AVP::.

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    dan heb je het bij een gast in het bos zeker gekocht, dat is dus ook een kapper die dat dus gelijk doet.
    zelfde geld voor een tatoo gast in het bos. ;)
    alleen als je de kaart gewoon vind dan gebeurt het nie meteen dan moet je wel naar de kapper gaan.
     
  12. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    ok het was idd die gast
    bedankt!
     
  13. WhiteKnight

    WhiteKnight Eleanor

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    FF een vraagje.
    Weet iemand wat je hebt aan die power-ups van je zus en je moeder.
    Want ik heb nouw niet echt ut gevoel dat je ineens veel sterker wordt. Of krijg je gewoon heel veel experience points erbij?
     
  14. Soulfly_3

    Soulfly_3 Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje:
    Hoe versla je die stomme elfjes? Ik kan alles en iedereen aan behalve die beestjes.
     
  15. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik lock altijd op de elven en blijf in de lucht slaan met mijn bijl, soms raak je haar als ze langsvliegt. Als ze wezens oproept er op af met B. Je kunt ook je boog pakken en richten. Zodra ze zichtbaar wordt om de wezens op te roepen schieten. Of lightning, of een andere spreuk, blijven gebruiken. Die lockt op haar, dan blijf je haar de hele tijd raken.
     
  16. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    De beste manier om deze elfjes te verslaan is met je (kruis)boog. Lock het elfje met je linker knop, wacht totdat het elfje stil blijft staan en schiet. Ontwijk ondertussen de spreuken die ze op je uitvoert.

    Good luck. O-)
     
  17. Diz4r

    Diz4r Active Member

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet er iemand hier wat er nu goed is / veel gebruikt wordt als je een full archer maakt want eigenlijk heb je toch maar 2 dingen
    -Accuracy en die boog skill iets met meer pijlen ofzo?

    Nu weet ik niet of Speed ook goed werkt bij een archer maar zijn er hier mensen die full archer zijn en nog andere goeie skills hebben ?
    En welk armor/boog hebben jullie :)
     
  18. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    als je goed leest bij speed kun je zien wat het doet,
    ik heb summon, swords, force push, heal en en die pijlen skill, net master bow gekocht met wat dark chain dacht ik
     
  19. Generator

    Generator Ik heb geen Xbox.

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben met 1 poppetje van mij ook archer.. en gebruik de master longbow.. die uber vet! :cool:
     
  20. Bitchslap

    Bitchslap _O_Rolling Stones_O_

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan je je character eigenlijk breder maken?Moet je gewoon je Stats Upgraden of met zware wapens vechten?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina