1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Fable] Beginners hulp

Discussie in 'Algemeen' gestart door iRoy, 8 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Wat bij de witte balverines helpt is een silver augmentation op je zwaard/boog, wat voor soort wapen je ook gebruikt. Je kunt natuurlijk ook gewoon wapens kopen he ;)
     
  2. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Zorg gewoon voor een goed armor, wapen met silver augmentation erin. Zo moeilijk vond ik het niet.. eerlijk gezegd.
     
  3. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    hey ik heb 2 vragen: ik wil weten hoe ik gekochte dingen zoals kleren en armor aan moet doen want als ik het koop houd ik altijd het oude:confused:

    en:

    hoe kan ik de evil quests nemen in het guild...?? er is maar 1 optie
     
  4. Archon

    Archon Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    moet je op de back knop drukken equipment kiezen, clothing en suits voor de complete pakjes of je kunt kiezen om je eigen pak samen te stekken.
     
  5. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    kun je niet eens lui uit bowerstone killen? je kan ze alleen maar een pak slaag geven, ze gaan hier niet van dood }:]
     
  6. p8er

    p8er Full Time Gamer

    Berichten:
    117
    Leuk Bevonden:
    0
    wat heb je aan die poppen?
     
  7. midnightwarrior

    midnightwarrior .

    Berichten:
    465
    Leuk Bevonden:
    0
    als je ze alle 6 hebt verzameld moet je ze aan die leraal in bowerstone South geven en dan krijg je een jack of blades doll.
     
  8. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    ff een vraag je hoe moet je inzoomen met je boog want ik heb onderhand al elke boog maar weet niet hoe ik moet inzoomen

    Vraag 2
    Als ik bij de Chapel of Skorm die 2 gasten opoffer die je kan inhuren zijn ze dan voor altijd weg of komen ze weer terug.

    Alvast bedankt
     
  9. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe moet dit:mad:
     
  10. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Soms is er maar 1 keuze en dan moet je nemen later in het spel komen missies waarbij je of de bandits kan helpen of het gewone volk ;)

    Maar nu iemand op mijn vraag:


     
  11. Jorisc

    Jorisc Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kom je in het bandit camp? Ik ben nu met die quest bezig maar ik weet niet hoe ik onopgemerkt die gasten mol. Of kan het nog op een andere manier?
     
  12. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    okeej zo heb ik het gedaan; Spring te voorschijn en vermoord iedereen die je ziet. Loop naar de grote steen links van de poort en verstop je daarachter. Wacht tot de volgende ventjes komen. Die zullen langs de steen, en verder naar achteren lopen. Sluip dan snel achter de steen vandaan de poort door. Ik had toen ook even slow time gedaan zodat ik meer tijd had.
     
  13. Gurbe

    Gurbe Hi everybody

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    Loop het gebied binnen, mol ze alle drie, ga achter de grote rots staan dicht bij de gate (aan de westkant). De voorste twee mannetjes lopen door en het derde mannetje kan je neerschieten met een pijl of achterlangs sneaken (maar das moeilijker)
    EDIT: te langzaam...
     
  14. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Ik ben ff geld aan het sparen en de zilvere sleutels aan het verzamelen.

    Alleen nu kan ik de volgende niet vinden:


    Bij Oakfarme of zoiets moet je in het oosten op een pier gaan vissen. Dat heb ik nu al 5 keer gedaan. resultaat: 1 tatoo kaart en daarna 4 vissen!?? Kortom wat doe ik hier fout..

    Alvast bedankt. Ik heb hier een lijstje met de locatie van die sleutels maar die is gewoon niet duidelijk....


    Nog één vraag als ik eigenaar ben van een winkel, komt er dan wel weer een trader in te staan. Dus niet dat ik daar niks meer kan kopen/verkopen?
     
    Laatst bewerkt: 20 okt 2004
  15. p8er

    p8er Full Time Gamer

    Berichten:
    117
    Leuk Bevonden:
    0
    andwoord op jou vraag: als je op de linker stick drukt (hoe noemen normale mensen dat ook al weer?? dat poogje iig) dan zoempt ie in (kan 2 keer) O-)

    enneh je hebt dus nix aan die poppen, heb je wel wat aan die Jack of Blades pop?? (is et een voodoo pop? }:] )

    /edit: kan ook de rechter zijn...
     
    Laatst bewerkt: 20 okt 2004
  16. p8er

    p8er Full Time Gamer

    Berichten:
    117
    Leuk Bevonden:
    0
    nee jongen ik denk dat je met die silver quest van da spookie besig ben... je moet naast die pier gaan graven.. das heel wat anders..(linker kant als je naar de zee kijkt)
     
  17. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355

    Er staat echt overal dat je moet vissen......en ben niet met een wuest bezig. :confused: Op die grote site van Fable staat zelfs een plaatje ervan!!??

    [plaatje]http://gamebanshee.com/fable/silverkeys/images/thumbnail6.jpg[/plaatje]


    ps....klik maar raak voor de vergroting.
     
    Laatst bewerkt: 20 okt 2004
  18. p8er

    p8er Full Time Gamer

    Berichten:
    117
    Leuk Bevonden:
    0
    oh... dat is in orchard farm.. ik d8 dat je oakvale bedoelde.. als het goed is zie je van die bubbeltjes in het water.. daar moet je vissen... als je die niet ziet dan heb je die sleutel waarschijnlijk al... was mij ook overkomen ik met dat lijstje al die sleutels af zie ik daar nix maar dat hat ik eerder in het spel al gedaan...

    /edit: als ik klik krijg ik een verkleing:9 maja
     
    Laatst bewerkt: 20 okt 2004
  19. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    nee hij is er wel ik heb em vandaag nog opgevist... draai de camera maar hij ligt namelijk vlak voor de pier... Dus recht voor het mannetje op dat plaatje...
     
    Laatst bewerkt: 20 okt 2004
  20. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    sluipen is het linker pookje
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina