[Fable] Beginners hulp

Discussie in 'Algemeen' gestart door iRoy, 8 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die burgemeester zegt zelfs wat ze wil

black rose
    Als JoB loskomt wat magie er op gooien of een boog gebruiken. Ik heb het hele spel met een zwaard gespeeld, maar uiteindelijk had ik dit toch nodig. (beetje vreemd eigenlijk...)

2. CylonNL

CylonNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als ie loskomt van de aarde gewoon met je boog verder gaan das heel easy *)

en Lady grey moet je gewoon een zwarte roos geven. (kan je in bowerstone north halen)

3. bartjan

bartjan *_master_*

Leuk Bevonden:
    0
    waar vind je tatoeisten???

4. bartjan

bartjan *_master_*

Leuk Bevonden:
    0
    waar vind je tatoeisten???

5. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    1x vragen lijkt me meer dan genoeg bartjan :+

Er lopen traders rond die tattoos zetten en volgens mij zit er in Bowerstone ook 1

6. Noppie81

Noppie81 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu bij een missie dat ik iemand moet redden voordat ze vertrekken in een boot. Heb daarvoor 5min de tijd maar het lukt niet!! :'-(
    Elke keer komen er van die sterke wezens die je niet makkelijk dood krijgt die moet je echt wel een paar keer neer slaan, ik heb nog wel een zwaar wapen namelijk die grote hamer! Hoe kom ik in godsnaam op tijd om hij/zij te redden? Ik kom steeds tot op de stijger maar dan komen er weer tig van die rare tovenaars wolvjes...... :confused:

7. Kalasj

Kalasj Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het is belangrijk dat je veel b gebruikt om door hun verdediging heen te slaan... k had nog 3 sec over toen k het haalde;) elke keer als een van die beesten bljft blokken pak je maar ff een andere: koop veel health potions zodat jekunt blijven doorhakken dan hoef je ook ff minder te verdedigen gewoon blijven proberen met b en alleen doorhakken dus

8. Noppie81

Noppie81 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke thxs ik zal het proberen!

9. Noppie81

Noppie81 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En waar kan je eigenlijk Hook Coast vinden? Of kom je daar pas nadat je een aantal quest hebt gehaald? _0/

10. Mezzla

Mezzla Times Like These

Leuk Bevonden:
    0
    Zoals je zelf zegt... je komt er pas na het behalen van bepaalde quests. Geduld hebben vrind :).

11. Elendill2003

Elendill2003 For those who gave

Leuk Bevonden:
    0
    hook coast, dat vind k wel een vet stadje alleen kan je er niet echt veel ofzo. en je hoeft er ook helemaal niet vaak te komen. Vind k wel een beetje raar.

12. snowy

snowy SNoWJuNK

Leuk Bevonden:
    0

dan probeert het meneertje boven je nog zo netjes ff het antwoord tussen spoilertags te zetten... doe jij dat weer heel tactisch ongedaan :+

iig bedankt voor het antwoord ;)

dat is volgens mij met die archeologist... ik werkte mezelf eerst door al het gespuis heen, dan is in ieder geval die vent dadelijk niet pleite, en vervolgens ff berserk en rossen maar :cool:

Laatst bewerkt: 26 okt 2004
  13. Joeym

Joeym Good gamer

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een vraagje

ik wil gespierd worden ik ben helemaal niet breed etc, ik kan geen heavy weaopons dragen etc, hoe zorg ik ervoor dat dat wel kan

14. Sora

Sora Spicy

Leuk Bevonden:
    2
    Ten eerste moet je psysique levelen tot 4 of 5. Daarna kun je heavy weapons dragen. Vecht daarna veel met heavy weapons en eet zonodig veel red meat (als je health nodig hebt) om zo breed te worden

15. Master Chieff

Master Chieff Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoe zit dat met stealth daar snap ik niet echt veel van is het enige wat je kan leren STEAL. want er staat wel dat je ook minder gezien wordt door mensen en wezens. maar de guards zien me nog steeds. leer je mischien nog iets anders als je een hoge stealth lvl hebt?

16. Master Chieff

Master Chieff Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoel dat als ik op de map een guard zie aanlopen en ik ren achter een rots of boom (uit zijn zicht) dan loopt hij zo naar me toe ook al ziet hij me er niet naar toe lopen?

17. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.326
    De stick waar je mee loopt, kun je inklikken, dan gaat hij sluipen, hoe hoger je stealth level, hoe beter hij sluipt.

18. masta_user

masta_user Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hoe kan je een A+ krijgen bij de archery range? bij melee vechten lukte het makkelijk maar bij de archery range krijg ik D's. de achterste kan ik moeilijk raken en hoe raak je goed?

19. Joeym

Joeym Good gamer

Leuk Bevonden:
    0
    helemaal voluit trekken
    en als je de laatste wil raken moet je je aim op de 2e zetten, en als ze elkaar kruisen schieten, dan heb je de laatste

20. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Idd, wat joeym al zie. Wat ook belangrijk is dat je niet de target-lock-on gebruikt, maar zelf inzoomt (linkerpookje indrukken) en dan timed en schiet :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina