1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Fable] Beginners hulp

Discussie in 'Algemeen' gestart door iRoy, 8 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Aha, maar als je een ring aan zon vrouwtje geeft ben je toch getrouwd? Of moet je dan nog iets doen?

    Ohja, kan je ook trouwen met een vrouwtje als je haar een nepring geeft?
     
  2. CylonNL

    CylonNL Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee daar trappen ze jammer genoeg niet in :{
     
  3. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Hehe, had leuk geweest ;)
     
  4. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Nope, je moet eerst nog een huis kopen, daarna krijg je de vraag: 'Wil you marry me?' en daarop kan je (A) Yes of (B) No kiezen...
     
  5. masta_user

    masta_user Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    2
    waar kan je die groene bolletjes voor gebruiken?
     
  6. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Dat is expierince, kan je later in leveren voor magie skills of kracht opties ( bij het groene ding in de hero's guild
     
  7. masta_user

    masta_user Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    2
    weet je wat ik heb gehad: ik deed world save en toen was mijn hele save naar de f*ck en weer terug naar 35 min :mad: weet iemand hoe dit komt :mad: ?

    ik was trouwens al meerdere auto saves voorbij gelopen.
     
  8. MassHyponotic

    MassHyponotic Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    6
    Kan je magie op, dat je bijvoorbeeld nieuwe dingen moet kopen: voorbeeld: Je wilt wind gebruiken en dat kost bijvoorbeeld 2 wind tokens en 1 vuur token. Die tokens moet je dan weer kopen. of heb je unlimited magie?
     
  9. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.324
    Ik weet niet precies waar je het over hebt, maar je hebt twee balken op de scherm, je levensbalk (rood) en je manabalk (blauw). Als je magie gebruikt, dan verbruik je mana, en neemt je blauwe balk af, maar als je niks doet dan vult de balk zich heel geleidelijk weer aan. Je kunt door Magic Power te upgraden je balkje langer maken, waardoor je langer magie kunt gebruiken. Ook heb je flesjes die je mana aanvullen. Buiten dit heb je een speciale Augmentation (dat is iets wat je aan je wapen kunt toevoegen), die ervoor zorgt dat je mana balk sneller wordt aangevuld.
     
  10. masta_user

    masta_user Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    2
    weet je wat ik heb gehad: ik deed world save en toen was mijn hele save naar de f*ck en weer terug naar 35 min weet iemand hoe dit komt ? :mad:

    ik was trouwens al meerdere auto saves voorbij gelopen.


    hoe snel gaat trainen dat je goed met een heavy zwaard om kan gaan? moet je er echt mee vechten? want dat lukt nooit :mad:
     
  11. CylonNL

    CylonNL Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan alleen als je een hero save hebt gedaan anders is dat wel erg vaag..

    En als je met een heavy zwaard om kan gaan gaat het natuurlijk sneller, aangezien een zo'n zwaard sterker is en je de vijanden dus sneller hbet uitgeroeid. *)
    Je kan er wel meevechten dan moet je je physique skills verbeteren als die te laag zijn sleept je char. het zwaard achter zich aan.
     
  12. masta_user

    masta_user Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    2
    ik kan nog helemaal gene hero save doen..

    en waar kan je hengel kopen?
     
  13. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    bowerstone south als je binnenkomt wandelen gelijk rechts...

    en die hero save kun je alleen doen als je in een quest zit... ( en wees blij btw want dat hele hero save gedoe slaat weer totaal nergens op)
     
  14. masta_user

    masta_user Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    2
    kan je ook gewoon saven? dat je weer verderspeelt op de plek waar je hbet gesaved? toen ik dat probeerde ging mijn save dus naar de kl*te terwijl ik al heel wat autosaves voprbij was gelopen :confused:
     
  15. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    World Save is de normale save. Als je die opent kom je terug op de plek waar je was.
    Als je met een quest bezig bent kun je niet gewoon saven. Dan kun je alleen Hero Save doen. Dan save je wel al je stats en items die je hebt gevonden, maar niet de plaats waar je begint. Als je zo'n save load begin je op het punt voordat je de quest accepteerd.
     
  16. MassHyponotic

    MassHyponotic Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    6
    Heel erg bedankt. Nu is het me eindelijk duidelijk. Ik denk dat ik toch wel begin met een dikke warrior (good of evil weet ik nog niet zeker, ik denk gewoon Evil }:] )
     
  17. Joeym

    Joeym Good gamer

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet gewoon good nemen, evil is te makkelijk, je hoeft alleen maar te killen, good moet je je nog gedragen
     
  18. Shin Jay D

    Shin Jay D Elite Trader

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Het spel is simpelweg te makkelijk. En evil is jĂșist moeilijker omdat je boetes krijgt als je domweg mensen afmaakt.
     
  19. masta_user

    masta_user Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    2
    kan ik world saves op auto saves overschrijven? want volgens mij zat daar de fout?
     
  20. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, de autosave staat appart. Heb je niet toevallig de verkeerde save geopend? Kijk nog eens goed naar de save bij welke je al het langste bezig bent.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina