1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fable beter dan Morrowind?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Robbertos, 25 feb 2003.

1. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben zeker geen RPG diehard. Morrowind was mn 1e RPG. En ik ben er nu al een dikke maand zoet mee. Iedere dag speel ik een paar uur om toch verder te komen in de guilds en houses. Ok, de gevechten worden na een tijdje een beetje saai, maar daarom ben ik ook een mage geworden. Heb je nog een beetje afwisseling, summonen, fireballs etc. dat is toch een stuk leuker dan de hele tijd met een zwaard hacken. En bij mij is ie nog maar 1 keer blijven hangen.

2. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    Naast Golden Sun heb ik nog nooit een RPG gespeeld (behalve morrowind nu dus), maar Morrowind is echt het ENIGE spel waar ik verslaafd aan ben. Niet zeuren gewoon door het eerste stuk heen bijten. ik had em eind oktober gekocht en ben pas half januari weer gaan spelen.

Maar ik weet het nu zeker: Morrowind is het beste spel van de Xbox op dit moment.

En Fable wordt nog beter :D

3. DS The Best

DS The Best Whitepoison

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben benieuwd naar Fable, maar ik vind Morrowind in elk geval geweldig

4. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Fable lijkt me fantastisch en echt anders dan morrowind...
    maar ik loop misschien nog wel meer warm voor Sudeki, k vind Japanse tekenstijl nl helemaal te gek!

5. Alexandrio

Alexandrio Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    versus

Zinloze vergelijking, Fable is er nog niet, en als tie er is zal er ook het nodige aan mankeren.

6. NehpetS

NehpetS Guest

ik hoop egt dat Fable beter gaat worden...een project dat zo fucking lang aan de gang is verwacht ik echt wel veel van

7. p1m

p1m Guest

Morrowind was leuk maar na dat ik Dragoth-Ur had verslagen had ik het allemaal wel gezien..

aa die uren lang lopen van de ene stad naar de andere..
    Pffff..

ik ga even fable screen checken.

8. Robbertos

Robbertos Don Corleone

Leuk Bevonden:
    0
    Ben nu weer Morrowind aan het spelen op de pc, vind het wel een leuker spel op de pc dan op de Xbox. Maar fable wordt denk ik veel beter.

9. Da Mo

Da Mo Unseen, Unnoticed

Leuk Bevonden:
    0
    hmm heb morrowind op de pc al meer dan een jaar en von het toen al wreeeeeed nou hebk een maand geleje morrowind op de xbox gekrege van mn pa
    en toch blijft hij wreed
    kep vanmiddag wa wreeds ontdekt man
    ik was zon beeetje rond aant neuze
    staat er een 1x 'Vivec, Hlaalu Vaults'
    ik dag wtf hebbe ze hier kluize
    dus ik ga kijke
    is er zon kamer helemaal vol met geld
    echt duizende en van die supersterke wapens.
    hmm wreeeeeed
    wel veel bugs marja
    nobody's perfect
    van Fable verwacht ik trouwens niet zoveel
    van Kotor wel marja afwachten maar he

10. Da Mo

Da Mo Unseen, Unnoticed

Leuk Bevonden:
    0
    oh wacht ik had hier al gepost
    hehe wisk nie eens mir
    maar uh sorry trgx had idd nie goed gelezen en ben het met je eens

11. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3

precies. juist van fable hoop ik dat het wat echter word. dat de wereld ook ECHT reageert op wat jij doet. morrowind voelde zo dood aan. het maakte allemaal geen fuck uit wat je deed. die missies waren altijd lame. de mensen zeiden allemaal het zelfde. juist bij fable zou dat allemaal beter moeten zijn. echtere conversaties. k heb betere RPG's gespeeld dan morrowind. en ik hou echt wel van het genre. Fallout is natuurlijk nog steeds de beste RPG samen met baldurs gate denk ik. maar de setting van fallout vond ik gewoon wat sfeervoller.

maar fable voor het grote publiek. misschien, maar misschien ook niet, de details zijn meer dingen die echt de harde kern van hun spellen verw8, zoals ik :). et zal wel toegankelijk zijn, maar dat neemt niet weg dat et een hele gave RPG gaat worden denk ik. en morrowind vond ik heel droog en dood, nietszeggend.

Laatst bewerkt: 8 mrt 2003
  12. masterape

masterape Guest

Ik verw8 aan de ene kant dat fable de standaard RPG gaat owrden maar aan de andere kant kan het ook nog eens een grote teleurstelling worden:mad:Dat ze zich te veel met de graphics bezig houden zoals vaak wordt gedaan tegenwoordig. Maar zover ik de PU heb gevolgd zit het wel in orde.

13. Robbertos

Robbertos Don Corleone

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk ook wel dat het in orde is. Ten slotte hebben ze deze game al veel gepromood(of hoe je dat dan ook mag schrijven) Ik zit er echt op te wachten

14. TRGXtreme

TRGXtreme Xbox Addict!

Leuk Bevonden:
    0
    Met Morrowind alleen voor de hardcore RPG'ers doel ik er niet op dat newbies voor het RPG genre hier niet voor geschikt zijn.

Doel meer op de hele grote diepgang in experience system en de tijd die je in dit spel moet steken (niet een of andere hack en slash RPG net als Diablo bv wat toch een stuk minder diepgang heeft......*maar toch nog steeds een super wreed spel is!*)

15. Fliepke

Fliepke Wiekser

Leuk Bevonden:
    0
    mag ik een vraagje stellen?
    hoe kun je nu weten dat er betere rpgs zijn dan Fable, aangezien je Fable nog nooit gespeeld hebt... speculatie dus...

Maar ik vind idd Fallout ook nog het beste van wat ik tot nog toe heb gezien :D :D

16. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een heel groot verschil tussen Fable en Morrowind zal worden, ten gunste van Fable, is dat je pas in de game zelf kiest wat je wilt doen. Ik ben bij Morrowind 4x opnieuw begonnen omdat ik niet tevreden was met mijn character. Dit komt doordat je in het begin nog niet weet wat voor game het is en welke skills je nodig hebt, zelfs nu zou ik een paar dingen anders doen om mijn character nog beter te maken. Maar ik heb geen zin om opniew alle quests te doen, want ik wil wel een mage blijven. Bij Fable begin je gewoon en doe je wat je leuk vind. Zo krijg je altijd een character die bij je past.

17. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3

ik bedoelde morrowind sorry.

18. aghshar

aghshar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Morrowind is echt wel een goed spel, je moet er even in komen. Fable weet je nog niet hoe het is.

19. smarty_peanuts

smarty_peanuts Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ben het met aghshar eens morrowind is een goed...pardon... uitstekend spel fijne controller veel quests en een leuk verhaal
    en wie wweet wordt fable wel een giga flop ( denk het eigenlijk niet weet eigenlijk wel zeker maar toch voor geval dat ) jullie hebben het nog nooit gespeeld

20. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    en daarvoor moet je een thread van bijna een jaar oud omhoog bashen? :confused:

Deel Deze Pagina