! Ik ben net als je naar Greatwood Entrance gaat, vlak bij Fisher Creek een trader tegen gekomen die een Bright Plate ding voor je torso en je gloves had! Er lopen natuurlijk iedere keer andere traders, maar als je er vaak gaat kijken kom je hem misschien tegen. En dan kan je bij de smith in Knothhole Glade een brigtplate leggin en brigtplate boots halen. Dus je kan hem wel compleet krijgen, ook als je de arena missie al hebt gedaan
Is er eigenlijk voor een full mage ofzo of iets dat past bij een bright will user pakje past een leuke helm ofzo ?
niet egt mages hebben Physical shield beter dan een helm zolang je magie hebt ben je onkwets baar wat normaal van je health afgaat, gaat nu van je magie af
whow man, jij bent egt goed ik zocht em al een tijd, wat ik nu doe is gezoon elke trader aanspreken.. zit er vast wel ene tusse nogmaals:
waar kan ik nu precies full bright platemail suit kopen, ik ben al voorbij de arena, dus daar kom ik niet meer in...
Dark Plate Armour en Plate Armour zijn ook compleet te koop in de arena En de Dark Dress outfit kan je jatten in huisje in ik d8 Oakvale En Bright en Dark Villager Outfit kan je ook in huisjes vinden in d8 ik in Bowestone South
Ik wil graag Bright Plate Armor.. maar ik zie nergens een trader lopen in greatwood entrance? iemand een tip?
Volgens mij heb ik de helft in oakvale bij de trader gekocht en de andere helft in knothole glade, en dat kan al voordat je in de arena komt. Er zit jammer genoeg geen helm bij, maar de bright chainmail helmet staat er op zich wel goed bij. Zijn er trouwens 2 soorten guard uniform in omloop? Ik heb namelijk nu een guard outfit (uit de prison) die hetzelfde is als de guards in de banditspy extraction missie (wat een boutmissie trouwens) en volgens mij heb ik ooit een guardoutfit gehad die hetzelfde was als de townguards...
als je het spel aanzet en die flubber is geweest dan komt er reclame van lion head en dan zie je zon gastje naar je toe komen lopen en die steekt een zwaart in de grond weet iemand hoe je dat pak krijgt?
dat lijkt me een assasin pak weet niet zeker, je kan het kopen in verschilende steden, Bowerstone South, Twinblade´s camp, darkwood camp, en de laarzen kan je vinden op het strand vabn oakvale zit in een kist, of je kan een heel pak kopen in the arena
Alle suits heb ik al een tijdje. De platemail suit vind ik echt veel te lomp, kben zelf al breed genoeg. Ik draag nu al een tijdje de Bright platemail boots en de trousers. Mn torso is van Bright chainmal net zoals mn Gloves. Dit vind ik nog altijd het Ubervetste
Welke pak heeft die man op de intro aan..Van dat filmpje van Lionhead.?? Edit: [Sorry niet goed gelezen..:$]
Ik heb alle suits, alleen mijn soldier gebeuren is niet kompleer...iemand een idee??? Tevens mist in je lijst nog de guard. Die kun je Spoiler als je gevangen wordt gehouden in de kisten vinden waar je ook de kist vind met al je spullen
Ik moet even kijken naar de exacte naam...je hebt een standaard guardspak en een pak van de gevangenisbewaarders. Ik zal het even nakijken hoe ze beide precies heten... mom...... 10 min. [edit] Fuck man, zie nu net dat het dezelfde is. Ik had namelijk voordat je Spoiler gevangen wordt genomen al de laarsen van het pak, dus dacht dat dat een ander pak was. Sorry....mijn fout. Ik was aan de ene kant wel blij, had ik weer een zoektocht in het vooruitzicht. Hmmmm. [/edit]
dark will user's outfit kopen in hook coast of compleet krijgen achter de demon door in darkwood lake(vechten tegen hobbes)