1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Fable] Creatures en Vijanden

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 7 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. buffy-lover

    buffy-lover .::AVP::.

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    bij die weerwolven ofzo gebruik ik lichte wapens, anders zijn hun te snel voor mij. :p
    en die elven ofzo zijn zo irritant, je kan ze maar op 1 manier raken, ik ren altijd weg voor ze.
     
  2. Phoenix NL

    Phoenix NL ...

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    1
    Wegrennen?! Jullie zijn toch helden!! :D Pak ze gewoon met je boog als ze eventjes stilhangen en zichtbaar zijn. In 2 schoten zijn ze meestal dood.
     
  3. buffy-lover

    buffy-lover .::AVP::.

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    ja wegrennen ja.:p
    maar telkens als ik op ze richt schiet dat beest weer of maakt ie nieuwe vijanden.
     
  4. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    het wapen uit de 15 key kist in darkwood lake heeft het met 1 schot dood.

    en ik heb altijd alle tijd om ze dood te krijgen, gewoon blijven bewegen....
     
  5. Defqon

    Defqon Jade Empire

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    nvm....
     
    Laatst bewerkt: 20 okt 2004
  6. sargeant swift

    sargeant swift geen titel

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    0
    (kruis)boog
     
  7. Archon

    Archon Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Vinden jullie ook dat JoB ongelooflijk makkelijk te mollen is? Had berserk op hem gebruikt, binnen drie slagen vloog die al naar de plafond toen slow time en multi arrow, ook binnen drie schoten was hij dood :{
     
  8. Sora

    Sora Spicy

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    2
    Tja, het gaat wel.. hij deed veel damage bij mij met z'n licht aanval.. voor de rest wel easy ja
     
  9. midnightwarrior

    midnightwarrior .

    Berichten:
    465
    Leuk Bevonden:
    0
    Thunder bij headmanns hill dan, die was echt te makkelijk. Met 1 slag had ik al gelijk 1/3 van zn health eraf (wel met multi strike).
     
  10. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Archon, wat voor held was je dan.
    JoB was de enige waar ik echt moeite voor heb moeten doen, maar ik was dan ook zo slim om niet achter de stenen als die zn mooie aanval gaat doen 8)
     
  11. Archon

    Archon Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Maakt toch niets uit wat voor hero, als je hem maar afslacht. Eerste keer had ik moeite met hem omdat ik niet wist hoe een crossbow werkt en telkens proberen te ontwijken. Ik was gewoon op die plateau blijven staan en time stop gedaan daarna die shield gecast zodat die mij niet kan omver slaan en dan maar pijlen op hem afschieten echt eitje was dat. Als wapen had ik Murren greathammer en als boog die arken boog, niet eens de top wapens in het spel.
     
  12. midnightwarrior

    midnightwarrior .

    Berichten:
    465
    Leuk Bevonden:
    0
    ER komen halverwege het gevecht ook van zulke stenen uit de grond, zijn die nou om dekking te zoeken? want als dat zo is heb je er weining aan die aanvallen gaan er gewoon doorheen.
     
  13. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    je kan achter die stenen gaan staan om life drain te voorkomen, naja het is die aanval dat hij hoog in de lucht hangt en heel veel licht maakt
     
  14. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Uhm als je tegen van die bandieten vecht hoe moet je dan met je (Cross)Bow op hun inzoemen zodat ik door hun kop kan schieten
     
  15. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Linker pookje indrukken
     
  16. midnightwarrior

    midnightwarrior .

    Berichten:
    465
    Leuk Bevonden:
    0
    bedankt _O_ _O_
    Maar die gebruikte hij haast niet bij mij.
     
  17. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    bij mij helaas wel (iets te vaak eigenlijk). Ik ben dus warrior en had ook geen goede spells en de bow uit het begin, dus toen die gast de lucht in ging, was ik echt een eeuwigheid bezig met schieten:confused:
     
  18. Gurbe

    Gurbe Hi everybody

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    Tip voor de earthtrolls, als je warrior bent. Gewoon meppen en op het moment dat ie in de lucht spingt voor zijn 'stenen uit de grond-attack' (geen idee hoe ik dat moet noemen...) even achteruit rollen en weer terug rollen. Wordt je niet geraakt en gaat ie geen stenen gooien.
     
  19. Archon

    Archon Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    gewoon shield spell gebruiken, word je niet achterover geslagen, kun je gewoon doorblijven hakken.
     
  20. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    eeej, bij personalty staat ook hoeveel van welke vijanden je hebt verslagen, bij mij staat er nu ook
    scorpion queen, uit de arena
    dat ik er 1 verslagen heb, betekend dit dat je ze later nog meer tegen kan komen? Andere bazen zoals
    dat inktvis beest in de bargate prisonp
    staan namelijk niet in het rijtje
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina