1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Fable] Creatures en Vijanden

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 7 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Archon

    Archon Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Die inkvis staat als kraken in je lijst, en nee scorpion kings is ook maar 1 keer, tenzij je in de arena kan hero saven voordat je whisper heb verslagen en dus nog een keer door de arena moet hakken.
     
  2. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    o okeej eigenlijk wel jammer
     
  3. robberto

    robberto !!!!!!Halo 2!!!!!!!

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand bij withwood stone's wel eens zeer rare wezens gezien? waren wolf achtige wezens met dubbele zwaarde, dus dubbelzwaar wat je met 2 handen tegelijk vast houd helemaal in het rood :confused:. Misschien dat iemand ze kent, anders dan was et gewoon alleen uit nieuwsgierigheid, zo niet, dan moet ik nog ff goed gaan kijken hoe ik ze tegen kwam, dacht dat et net donker was, had ook wat foto's gemaakt, maar die kwamen niet zo goed uit :mad:

    Ik vraag me dit trouwens af, omdat ik ze nergens in de boeken vermeld zie :mad: en verder kan ik weinig op het internet over ze vinden(kheb met google gezocht)

    Ik hoop dat er nog mensen op reageren, want dit is een nog wat ouder threadje, naja was wel de goeie neem ik aan voor deze vraag :)
     
    Laatst bewerkt: 4 nov 2004
  4. First Alert

    First Alert Halo 2 Skulls =)

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt het spel tog al uit gespeeld. Volgens mij is dat gewoon dezelfde al bij JoB en andere missies zoals die waar je de acheoligist moet redden.
    Je heb er ook een wizard versie van. Die zijn best makkelijk maar die andere zijn als je een melee fighter bent best lastig.
     
  5. robberto

    robberto !!!!!!Halo 2!!!!!!!

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel nog net niet uitgespeeld ben nu net voor de jail, ben wel al rond de 27 uur bezig met dit ventje, enkele loze pogingen niet mee getelt(beetje aanprutsen en niet save). Maar vriend van mij heeft et spel bij mij uitgespeeld, daar weet ik het meeste van, dus ik heb het gewoon rustig aangedaan en zoveel mogelijk wezen onderzoeken, heb al meerdere dingen al opgelost :). Maar bedankt voor de reactie weet ik dat het niet iets bijzonders is, er zat namelijk ook zo'n wizard bij ja enz, dus zullen die wel zijn geweest :)

    p.s. je doet je naam eer aan :)
     
  6. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Om iets meer lijn te krijgen in het aanbod aan helpthreads, worden alle op specifieke deelproblemen gerichte threads gesloten en worden alle hulpvragen nu behandeld in één thread.

    Heb je vragen of wil je deze beantwoorden? Klik
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina