1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Fable] Demon doors

Discussie in 'Algemeen' gestart door Shcaap, 9 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diz4r

    Diz4r Active Member

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    uhm ik kan alleen bright plate leggings,bright plate boots, kopen enig idee waar de rest van de delen zijn?

    EDIT: Heb het al :) moest er wel voor me master axe verkopen achja gebruik toch me Obsidian Greathammer ^^
     
    Laatst bewerkt: 11 okt 2004
  2. Duyster be

    Duyster be Xbx Duyster

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net een soort Pickhammer gevonden achter een Demon Door maar ik kan hem nergens verkopen. Ik heb al geprobeerd in The Arena en in Knotgale ofzoiets maar ik kan hem niet verkopen, kan iemand mij helpen?
     
  3. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Misschien kan je legendary weapons niet verkopen?
     
  4. Duyster be

    Duyster be Xbx Duyster

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Ahzo , das een legendary wapen...Cool! Maar et heeft minder schade dan mijn Obsidian Greatsword en er staat een Value bij van 29000 (dus ik dacht van wel :confused: )Daarom wou ik hem ook verkopen...
     
  5. M@rco

    M@rco Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Witchwood
    Zn naam spellen, je krijgt de naam van een gastje bij de avo tempel, maar neit eerder dan waneer je de archeoloog moet vinden

    Hallo!

    Ik ben nu ook bij deze demon door en heb de naam gespeld bij de magic stones. Er gebeurt alleen verder niets als ik dit gedaan heb. Ik kan nu volgens mij niet verder!

    Wie helpt me!!

    Groetjes,
    Marco
     
  6. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    je m oet wel op de stenen slaan he :cool:
     
  7. M@rco

    M@rco Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    oohhhh! Ik drukte steeds op A.
     
  8. Red XIII

    Red XIII Active Member

    Berichten:
    370
    Leuk Bevonden:
    0
    Die demon die open gaat als je combat multiplier hoog genoeg is lukt me niet! Ik kom niet hoger als 11 (heel soms 12), maar dat is alsnog te weinig, en de vijanden zijn dan al dood. :mad: tips graag :)
     
  9. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.323
    Ik wilde net precies hetzelfde vragen. Ik heb zelfs met een stick die trol gesloopt en kwam niet hoger dan 12. Ik heb ook geprobeerd naar Darkwood te gaan, daar een hele hoger multiplier krijgen en dan terugrennen, maar dan ben ik nooit op tijd...
     
  10. Dutchforce

    Dutchforce Hardcore XBW Trader

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt mss proberen om te teleporteren naar de dichtbijzijnde cullis gate? kweet niet meer of die erg dichtbij die deur is? Weet iemand wat er achter die Demon Door ligt? En of dat de moeite waard is? De spell Slow Time werkt trouwens erg goed om een hoge multiplier te krijgen!
     
  11. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.323
    Gaat hij met Slow Time langzamer dood dan?
     
  12. Xatos

    Xatos Grand Theft Auto

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    4
    Hoe kom je makkelijk aan die kippetjes?
     
  13. Vogelund

    Vogelund Luc Nilis

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet de caves ingaan met al die Hobbes. Dan moet je heel veel van die Hobbes killen zodat je op een gegeven moment 19 multiplier hebt (begin eerst bij de head chamber bijv.). Loop dan weer naar buiten en dood die trol en dan moet je als het goed is 14 multiplier hebben.
     
  14. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    kippetjes kan je kopen in winblades camp ( vlak bij de teleport of darkwood camp)
     
  15. Xatos

    Xatos Grand Theft Auto

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    4
    Bedankt shcaap!
     
  16. Southern Way

    Southern Way Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zit het trouwens met die deur in Gibbet Woods (voorbij headsmen hill). Dit is geen demon door volgens mij (niet zo'n smoeltje) maar op de kaart staat wel een uitgang aangegeven. Is ook een beetje verlicht, moet toch ook open kunnen lijkt mij!
     
  17. Archon

    Archon Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is de uitgang van een demon door, moet je eerst Thunder verslaan om te openen.
     
  18. Southern Way

    Southern Way Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Aha.... uh is thunder die grote neger? :confused:
     
  19. Archon

    Archon Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
  20. Southern Way

    Southern Way Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Euh durf het bijna nie te vragen... Ik heb het spel al uit maar nog nie tegen hem geknokt..... :D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina