1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Fable] Demon doors

Discussie in 'Algemeen' gestart door Shcaap, 9 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Als ik weet dat ik klapjes kan ontvangen zet ik bij mijn plategeval gewoon een andere helm op.
     
  2. xbox_casemod

    xbox_casemod mn naam is gideon

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    hey
    ik weet waar de tempel van avo ofzo ligt maar er is tog ook een tempel voor evil of niet? waar ligt die?
     
  3. Xilvero

    Xilvero Flaming Ninja

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn laatste deur is nog dicht:
    ''Witchwood Stones: You'll get in here when you are doing the find the archaeologist quest: Contains Health Aug. ''
    Wat moet ik nou aandoen? Of gaat het erom dat ik ze in bezit heb?
     
  4. Sora

    Sora Spicy

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    2
    Lees is goed, ''contains Health aug.'' betekend: bevat een health augmentation. En raar dat je die quest hebt overgeslagen, want die is volgens mij noodzakelijk in de main quest ..
     
  5. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.323
    Temple of Skorm is in Darkwood voorbij die kleine marktplaats naar links.
     
  6. Xilvero

    Xilvero Flaming Ninja

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Ow, sh*t, ik bedoelde deze:
    Abandoned Road: Need Bright Plate Mail, Will Users Dark Suit, Bandit Gear. You can buy half of the Bright Plate Mail at Knothole Glade then the other half from traveling traders, or buy the full set from the areana: Contains The Dollmaster's Mace

    Sorry |:-
     
  7. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.323
    Je moet ze een voor een aantrekken en dan elke keer met die deur praten
     
  8. Xilvero

    Xilvero Flaming Ninja

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Je word bedankt! :)
     
  9. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik zag in de openingspost dat je voor een demondoor (voor de hobbes cave) een multiplier moet hebben van 14... Maar er staan helemaal geen ventjes meer voor die deur, hoe moet dat dan??
     
  10. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Onder de grond zit een beestje......ga maar eens heen en weer. Of je moet nog even geduld hebben totdat je meer quest gedaan hebt. Bij mij zat die er namelijk niet in het begin.
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2004
  11. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Aha :) Ik ben net pas bij de arena geweest (meteen dikke bright plate gekocht }:]) en ben er al een tijdje niet geweest. Ik zal er dan nog wel eens een paar keer terug komen om te checken of ik iets kan hakken daarzo. Thx :)
     
  12. Sora

    Sora Spicy

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    2
    Als je eenmaal in de arena gevochten heb, kun je daar (helaas) nooit meer komen.
     
  13. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Ja daar was ik me van bewust, (ot: gelukkig had ik al 27.000 gold, gaf nooit iets uit, dus dat zat wel snor) maar het ging over dat paadje waar de demon door is. Daar moet ik nog even checken of er 'iets' uit de grond komt ;)

    Btw nog thx voor not spoiling AJK :cool:
     
  14. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355

    Geen probleem.....:)
     
  15. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Saa das toch nog wel lastig moet ik zeggen :{ Ik heb nu een hamer en doe +/-260 dmg per flourish mep... Is dat niet genoeg, moet ik dus sterker zijn of een beter wapen hebben om die 14 te kunnen halen??
     
  16. the promise

    the promise Active Member

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0
    hey mensen ik wil touwen met lady grey maar ik kan die ketting niet vinden die ze kwijt is geraakt.
     
  17. lordtien

    lordtien For death and Glory

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    wat hep dat met demon doors te make, hoort dat niet in ander forum?
    ga naar begraafplaats in oakvale luister de 2 gassies daaro af, die zegge dattie op oakvale beach ligt tusse de 2 bootjes, en grave mar dan.
     
  18. Kilik

    Kilik LifeIsShortPlayMore

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke kan iemand mij helpen ? Jullie zeggen je moet eerst bright plate aan doen, die heb ik helemaal, ik tek hem aan, en ga vervolgens met hem praten, zegt ie where is the gallant knight ? terwijl ik het aan heb, en ik weet heel zeker dat het allemaal bright is, heb het hele zooitje in de arena gekocht.
     
  19. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    okay alle vier de pieces dus...

    maar je moet toch eerst je bright plate, daarna dark will user en daarna bandit kleding aandoen?

    probeer gewoon nadat je met de deur hebt gepraat je dark will user en daarna je bandit kleding kijk maar of ie open gaat...
     
  20. Kilik

    Kilik LifeIsShortPlayMore

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
    uhmm, waaren het er geen 5 ?maargoed...het lukt op een of andere reden niet ....
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina