1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fable: echt de game hoever je bent enzo

Discussie in 'Algemeen' gestart door Noodles, 15 sep 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rolorob

    rolorob Active Member

    Berichten:
    2.036
    Leuk Bevonden:
    2
    Hmmz, wat kan jij vertellen dat een US review op internet niet kan? IGN is behoorlijk in detail geweest erover ;)
     
  2. lordtien

    lordtien For death and Glory

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    oefz. Fable, ken gewoon niet tegenvallen,
    er hoeven verder geen geheimpies over t spel verklapt te worden, daar komp ik liever zelf achter, en dat gaat hopelijk snel gebeuren :9
     
  3. N-Freak

    N-Freak Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb me ff gereget om op die belachelijke domme posts van Noodles te reageren!

    DAmn Kom op zeg, wat wil je nou dat wij zeggen woohoo jij hebt hem al, pffew had hem gister al, werk bij een reseller (online shop). En Ja hij is Cool, en Ja je kan alles wat er gezegd wordt dat je kan, en hij was niet over-hyped.

    Zo nu dit eruit is en jij niet de eerste bent op dit board ben ik blij =]

    anyway, als jullie willen kan ik wel meer info geven over de game, just ask :)

    -- N-Freak

    [edit]

    Vat dit niet op als flam ofzo ;) Fable = _O_ O-) _O_

    [offtopic]
    BTW, deze winter wordt het zowiezo een gekken huis in games land, DS, PSP en Halo 2 en nog tig nieuwe games (HF2)
    [/offtopic]
    [/edit]
     
    Laatst bewerkt: 15 sep 2004
  4. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Dicht met dit topic, we gaan NIET over "Waar ben jij in Fable" praten voordat de PAL versie uit is. Mensen met een NTSC versie hebben helaas pech en zijn de dupe, maar kunnen het waarschijnlijk wel begrijpen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina