1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[FABLE] Good and evil

Discussie in 'Algemeen' gestart door Diz4r, 8 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Slofsky

    Slofsky XBW.nl Redactie XBW.nl VIP

    Berichten:
    238
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, je kan er helaas maar 1 keer aan meedoen :mad:. Echt zonde aangezien daar items werden verkocht EN voor lage prijzen EN die nergens anders te koop zijn.
     
  2. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    Ik vond die arena missie echt vet ik vond het echt helemaal geweldig!:) heel vet vond ik het:)
    EN idd is dat heel jammer :mad:
     
  3. tribalme

    tribalme driver

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    whaaa vanmiddag kon ik nog net toen ik thuis kwam het spel gaan kopen.. had geen 2 minuten later moeten komen of de winkel was dicht... en had ik kunnen wachten, maar fable roeleert nu al... ben nu al verry evil }:]
    en loop nu in mijn ondergoed rond, en iedereen lacht me zwaar uit 8)
     
  4. XeoN

    XeoN Guest

    Ben op het moment erg evil, ik ben van plan om meer opnieuw te beginnen, maar dan volg ik de weg van het goede.....:cool:
     
  5. Gold Elite

    Gold Elite Guest

    Moet je ze voor hun bek rammen.:D
     
  6. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.323
    Nee dat mag niet hoor. Do not give in to the Dark Side!! :p

    Ligt het aan mij of is het veel makkelijker om evil te worden in dit spel. Alles en iedereen slopen die je tegen komt en zo...of zit er nog een bepaalde kunst aan verbonden?
     
  7. Slofsky

    Slofsky XBW.nl Redactie XBW.nl VIP

    Berichten:
    238
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is het ook makkelijker om evil te worden, dan hoef je niet steeds de verleiding te weerstaan om sommigen te vermoorden ;).
     
  8. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    al heb ik het word ik Goed:)
    teminste het ligt eraan wat ik doe.
    al irriteert iemand mij steeds hak ik ff zijn hoofd eraf:cool:.
    al schreeuwt iemand om hulp in een bos die me in de steek liet, dan help ik hem niet.
    ik kijk dan rustig toe hoe hij wordt vermoord als dat kan;)
     
  9. Gold Elite

    Gold Elite Guest

    Moet je doen.8)
     
  10. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Die prijzen achter de prijs die je moet betalen is volgens mij de standaart prijs. Dan kan je zien hoeveel je teveel of te weinig betaald.
     
  11. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, de prijs achter de eerste prijs, geeft aan dat bij een andere trader de prijs lager is. Alleen vertellen ze je er niet bij waar dat is.
     
  12. Diz4r

    Diz4r Active Member

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    aha Danke ^_^ ;)

    Ik had nog een vraagje je krijgt later zown quest en dan moet je 2 traders beschermen en dan loop je langs zown steen met een leeuw erop als je die opent maakt moet je tegen monsters vechten van hem maar komen daar krijg je zown pakje uit (zie er wel een beetje evil uit ^^ ) maar was daar verder nog iets te doen of niet er staats zoiets in mijn quest menu met die steen dus ?:confused:

    En zijn er nog meer plekjes met zulkje pakjes of moet je die later van traders gewoon kopen want ben nu aardig arm ^_^? ;)
     
  13. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Wanneer krijg je eigenlijk zo'n Halo boven je hoofd? Ik speel nu al 3 uur maar ik zie nog niks. :eek:
     
  14. Slofsky

    Slofsky XBW.nl Redactie XBW.nl VIP

    Berichten:
    238
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer je goodness hoog genoeg is. Ik zag het pas toen het balkje van mijn character onder personality bijna volledig good was :).
     
  15. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Ow ok; dan is er nog hoop. :) Tnx.
     
  16. p8er

    p8er Full Time Gamer

    Berichten:
    117
    Leuk Bevonden:
    0
    jah daar kwam ik ook net achter... wou et net gaan posten..sorry VooDoo3000
     
  17. p8er

    p8er Full Time Gamer

    Berichten:
    117
    Leuk Bevonden:
    0
    jah ik wou eerst geen hoorntjes maar als je zo'n kast ziet staan MOET je toch stelen ofnie...:D te veel verleiding voor mij.. ik ga binnenkort opnieuw beginnen en dan word ik een goede wijze wizzard...
     
  18. p8er

    p8er Full Time Gamer

    Berichten:
    117
    Leuk Bevonden:
    0
    zou je ook helemaal rood kunnen worden en dan super groote hoorntjes en van die fireballs en kaal met zo'n puntbaardje:D dan ben je super satan
     
  19. buffy-lover

    buffy-lover .::AVP::.

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    als je steelt zonder dat iemand het ziet word je dus ook meteen slecht?
     
  20. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.323
    Nee, maar je krijgt dan wel meteen 5 "evilpunten". Doe het maar eens en kijk dan links onderin je scherm, dan komt er zo'n duilveltje met 5 punten ernaast. Hoe meer van die punten hoe meer evil je wordt. Als je iets goeds doet krijg je rechts onderin je scherm "goodpunten". Dus als je op zich voor elke slechte daad iets goeds doet blijf je in het midden, maar leuker is om helemaal goed of helemaal slecht te worden natuurlijk.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina