1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[FABLE] Good and evil

Discussie in 'Algemeen' gestart door Diz4r, 8 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loki

    Loki I like cookies

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    0
    scariness betekent datje eng bent 8) heeft niks met goed of slecht te maken alleen ofje er eng uitziet :)
     
  2. buffy-lover

    buffy-lover .::AVP::.

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe ziet het eruit als je iemand offert?
     
  3. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    In mijn ogen ben je juist eng als je evil bent. Als je wordt omringt door vlinders en je hebt een halo boven je kop dan ben je in mijn ogen niet eng.. That's why. :)
     
  4. Serial

    Serial AK-47 Serial

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe heb je sex in Fable? Want ik heb wel een vrouwtje in me huis...Maar nog steeds maagd op me 40ste :confused:
     
  5. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    lees ander topic daarover die daar voor bedoelt is
     
  6. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Mijn alignment is zo goed als maar kan, ik heb een halo en vlinders om me heen vliegen en vrouwen vallen als een blok voor me. Toch is mijn scariness +100. Mijn attractiveness trouwens ook. Dus ook als je goed bent kun je scary zijn, al denk ik dan dat het meer met ontzag te maken heeft.
     
  7. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Ow ok; dan zit ik nog goed. :)
     
  8. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Effe een vraagje.
    Hoe kan je mensen offeren? Je moet ze namelijk laten volgens, om ze te kunnen laten offeren. Maar niemand wil me volgens, omdat ik Evil ben.
    Hoe krijg ik ze toch zover om me te volgen?
     
  9. RaptoiD

    RaptoiD XboX-Freak

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik verkies niet good maar ook niet evil maar lichtjes wijkt mijn peetje toch uit naar de evil site !
    de drang om die onschuldige traders neer te kloppen vindt ik wel coowl!!
     
  10. Xatos

    Xatos Grand Theft Auto

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    4
    Het schijnt dat als je veel scariness hebt, dat je dan ook beter vecht.
     
  11. Sora

    Sora Spicy

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    2
    nee, dit is niet waar. Scariness is gewoon goed voor traden, want die traders bieden lage prijzen als je gruwelijk gevaarlijk eng eruit ziet. Wederom logisch ;)
     
  12. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.320
    Dat probleem dat ze me niet volgen heb ik ook, maar er zijn er nog een paar met een hartje boven hun hoofd, vooral in Heroes Guild, maar als ze dan eindelijk volgen moet je echt nog een pokke end naar die tempel en onderweg moet je dan allerlei mensen slopen wat op zich wel simpel is, maar dat wijf loopt me elke keer in de weg. Wat dan handig is is om haar te laten wachten in het begin, en dat gaat dan wel aardig, maar dan moet je haar niet per ongelijk met lightning raken want dan wordt die pussy bang.
     
  13. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Bij mij niet. Niemand wil me volgen. Weet iemand wat ik kan doen?
     
  14. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Zorg dat je genoeg renown hebt. Dan kun je met de optie follow de mensen meekrijgen. Als ze niet willen meelopen vinden ze je nog niet goed (of slecht) genoeg.
     
  15. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ok, bedankt!
     
  16. CylonNL

    CylonNL Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn manier om evil te worden was gewoon om Oakvale meerder keren uit te moorden :)
    Toen ik het spel voor het eerst speelde (zonder onnodig moorden) was k ook evil maar dan met hele kleine hoorntjes.
    Nu heb ik übergrote hoorns die van steen zijn (zoiets) en mijn handen en voeten ook. }:]
    jmmr dat er vliegen om me heen vliegen.
    Als je slecht wil worden zal je egt dorpen moeten uitmoorden (echtgenote werkt ook goed :p )
     
  17. Red XIII

    Red XIII Active Member

    Berichten:
    370
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu 100% good en ik heb een halo, maar ik heb nog geen geen vlinders terwijl ik toch echt 100% good ben :mad:
     
  18. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je ergens stil blijft staan voor een paar seconde zullen deze vanzelf verschijnen. Samen met een kleine lichtbundel. :)
     
  19. BattleCry

    BattleCry ..

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kreeg mn halo ook pas na x aantal uren spelen, misschien dat je nog niet genoeg good-points hebt...
     
  20. Sora

    Sora Spicy

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    2
    je hebt waarschijnlijk een armor aan met een hoog good alignment.. als je puur 100% good bent, dan krijg je pas echt de beste halo
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina