1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Fable] Grey House ontdekking

Discussie in 'Algemeen' gestart door Maserati, 17 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Itavhi^

    Itavhi^ Active Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb haar al vermoord gewoon een merc haar laten ombrengen die teef:) maarjah bij die grey house basement staat op een scroll of zo dat ze haar eigen zus heeft vermoord zodat zei major kon worden helaas kan je haar niet veraden:) die gvd mensen vragen heard any gossip ik probeer van alles maar lukt niet:mad:
     
  2. Sora

    Sora Spicy

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    2
    Dit gaat een beetje offtopic nietwaar?
     
  3. Itavhi^

    Itavhi^ Active Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    idd:p maar 1 vraagje hoe verander ik me nick:p
     
  4. zippes

    zippes Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    My favourite!
    Ik vind het echt schraal dat je haar niet kan confronteren met haar verleden, misschien toch maar tijd voor een spelletje 'eigen rechter' :p O-)[/QUOTE]


    ik moet opnieuw beginnen omdat ik in arena da bricht pak niet heb gekocht :mad:
    maar nu ga ik heel goed worden
    ps : krijg je bij GOOD wit haar .?O-)
     
  5. Vittra

    Vittra Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    In het origineel is er geen verbonden quest maar is het eigenlijk een weetje, in The Lost Chapters is er een gevangene die beweert dat Lady Grey liegt en kan je zelf kiezen om de zaak te onderzoeken. Dan kan je vervolgens haar aangeven (waardoor je haar niet kan trouwen en ook het gevecht met Thunder mist), of je kan de hele zaak verzwijgen en dan alsnog met haar trouwen
     
  6. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    je krijgt blond haar en blauwe ogen ;)
     
  7. zippes

    zippes Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    ma ik ben getrouwt met de majer ma als ik die dood word ik dan ook majer ?? :confused:
     
  8. zippes

    zippes Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben opnieuw begonnen voor bricht pak in arena ma hoe GOOD moet ge zijn voor een cirkel en blond haar ?? O-)
     
  9. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    blond haar heeft niks met goed te maken.
    ik kreeg dat toen ik ineens veel ging boogschieten maarre zo'n cirkel krijg je ongeveer halverwege de story line als je alles goed doet
     
  10. Vittra

    Vittra Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    blond haar heeft toch te maken met of je veel in het daglicht loopt? Daar verbinden ze ook een beetje goed en kwaad aan. Voor de cirkel moet je een enorme goedzak zijn hoor, net zoals je als ultra-evil karakter mooie hoorntjes en vurige voetstappen krijgt
     
  11. Xiao Xiu

    Xiao Xiu Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben zo goed als maar kan (begin al blauw uit te slaan) en ik heb echt wit haar hoor
     
  12. eisengot

    eisengot Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    las er nog iemand is kunde dan zegge waar die halsketting ligt?
     
  13. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    En nu in 't Nederlands. :b:

    Maar waarom post je in dit topic? Er is al een topic over Fable waar je veel beter met vragen kan, en dat is een algemeen topic waar je met alle vragen terecht kan.
    Dat topic kan je hier vinden. :) Dus stel daar je vraag opnieuw, en neem van me aan, 't scheelt je heel wat gezeur als je duidelijker zou typen. ;)
     
  14. mr. E

    mr. E Giraffe XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.101
    Leuk Bevonden:
    0
    lijkt me een duidelijk verhaal. ga daar idd maar verder.

    *dicht
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina