Ik ben eindelijk blond op mijn 34e. Staat best goed. Bah, ik heb geen zin om ouder te worden. Zo een oude gast van 55 die kaal is
Grijs dan. Net zo lang er over gedaan om een mooie blonde kleur te krijgen en dan wordt het weer grijs
hehehe dan moet je maar veel mensen opofferen of geld deponeren in temple's _0/ _0/ als je zoveel voor je uiterlijk over heb
Dat ga ik dus nooit doen, al mijn zuurverdiende geld aan die oplichters in die tempel geven. En ik ben good, dus ik zal zoiets nooit doen
WHAHAHAHA, k ben net met een mannetje aan het spelen die super evil is, WORDT IK GEWOON KAAL WHAHAHAHA. Nu ben k een kk evil gast met een eitje op mn hoofd hahaahaha. lol
Inderdaad ik heb nu net pasgeleden geld in een tempeltje telkens gedropt en opeens kreeg mn caracter blond haar en even later een dunne halo die je niet makkelijk kan zien en nu zelfs wat lichtgevende vlindertjes. en je hoeft niet eens veel geld ervoor uit te geven je moet gewoon steeds achter elkaar 1 munt doneren en komt er steeds braafpunten bij. ik had daarvoor ook grijzig haar gehad alleen dat grijze komt niet alleen van ouderdom maar ook als je vaak met magie doet.
mijn haar kleur was in het begin een beetje donker groen - nee het ligt niet aan m`n TV en ik heb goeie ogen
Waar kan ik die tatoos zetten man, kan nergens zo'n shop vinden! Edit/ nevermind, had niet goed naar de andere posts gekeken
Ik heb een tijdje compleet WIT haar gehad, maar later werd het weer blond. Beetje vaag of klopt dat gewoon?
Ik heb me kaal laten scheren... geeft een "wijze" uitstraling. Een beetje shaolin monnik achtig. De vrouwen vinden het geweldig
wel als je Spoiler in de gevangenis zit, waar je je moeder moet redden en ervoor zorgt dat je daar een paar jaar blijft
ff miss een dom vraagje: als ik een kaart heb van een bepaald kapsel, hoe kan ik die dan als kapsel krijgen. Bij zo'n kapster kan ik, als ik koop, wel gwoon ander kapsel krijgen. Maar hoe werkt dit dan als je zelf een kaart hebt? Moet je deze geven aan haar ofzo?