Als je de kaart in je bezit hebt kun je bij de kapper/-ster je haar veranderen. Volgens mij kunnen kappers/-sters je niet alle haardrachten aanmeten, dus moet je ff zoeken naar een andere
Als je een kaart hebt voor een haardracht dan kan iedere kapper die aanmeten. Die wordt in de lijst met kapsels erbij gezet.
ik jat gewoon alle kapsels ook al ben ik goed dan doneer ik gewoon 1 gold dan worden me zonden vergeten l4l
Ik heb een keer toegang tot een Demon Door gekregen door mezelf helemaal vet te mesten. Maar nu wil ik van mijn overgewicht af, maar hoe? Kan ik niet ergens zo'n "helden-dieet" kopen? @S0RA: Bedankt.
Ik heb mn haar in vlechten=plaits het is wel grijs maar t lijkt net blond. vereder is hij vet bruin net een wannabe neger lol. Hij kijkt heel erg fel en heeft felle blauwe ogen.....ik ben zeer trots
2 vraagjes voor jou: 1. dat kapsel is tog ingevlochten naar achteren (zo ja, waar kan je die vinden??) 2. hoe wordt ie bruin (zonder kleren rondlopen??)
2 antwoordjes voor jou: 1. ja, in Hook Coast in de tavern (bovenverdieping). 2. Overdag op pad gaan, ik weet niet wat voor speciaals ik gedaan heb. Mischien ligt het aan die Plaits, want je haar zit niet voor je gezicht. Ik heb nooit zonder kleren rondgelopen alleen bij de Boast 2 keer ofzo..