en North en South worden in Fable gezien als twee verschillende dorpjes, net zoals je bijvorbeeld Knothole Glade en Oakvale hebt.
eey ik heb een vraagje ik ben nu zover dat ik die archeolist moet gaan zoeken dus ik door die deur bij de cellen staan er een paar vage monster nou niet dood te krijgen maar ik wel dood ik denk nou dan koop ik het solus great sword bij de winkel in bowerstone north is stuk sterker als mijn huidige zwaard maar die winkel was toen ineens eigenaar loos dus ik alle dorpen afgezocht om dat zwaard te vinden maar nu kwam ik tot mijn verbazing erachter dat die winkel weer een eigenaar heeft en ja hij heeft het zwaar maar nu wel bijna 2x zo duur is daar nog iets aan te doen ? want er staat dat hij geen nieuwe livery krijgt greetz nerd
heb je geen save van ervoor? en heb je dan niet genoeg geld voor die Solus? en als je nou gewoon je speed en Strength goed up-gread dan is het ook wel te doen
nope ik heb geen save van ervoor meer nee me speed en strength zijn best goed ja agh probeer het nog wel een keer en hopen dat de vorige eigenaar de zaak terug neemt ofzo
nee ik had hem echt niet vermoord en geen sluitings tijd want er stond een boordje buiten met te koop in bowerstone kan je niet eens mensen doden :{ best jammer afentoe
ik ben nu omijn physique is nu op zijn hoogste maar kan nog dat zwaard niet uit de steen trekke wat heb je daar nog meer voor nodig ? edit/ ik ben een beetje ruzie aan het maken met lady grey kan ik van haar scheiden of heb ik dan een groot probleem ? edit/ ze is net van mij gescheide
voor dat zwaard in die steen heb je physigue thoughness en health nodig, zeg maar al die rode dingen. tuurlijk kan je scheiden alleen een paar evil points
Halo Nerd stop asjeblieft met het spammen in deze thread.. je kan ook al je vragen in 1 keer stellen. En slowchatten doe je maar op msn.
lees een paar threads over fable door dan lees je genoeg gezeur. nu heb ik hulp nodig: hoe kan je huizen in BS south en north krijgen als je niemand kan doden?
Volgens mij kan je er maar heel weinig in BS krijgen. Maar er is volgens mij wel een manier om o.a. de tavern te krijgen etc.