1 huis in BSS staat altijd te koop, ergens in het oosten, als ik het goed heb, naast de school, dat wel. Als je mensen buiten BS lokt en je killed ze, dan komt het huis niet voor koop beschikbaar, meende ik. Ik zit er al een paar dagen over te denken om zelf een flinke walktrough te schrijven over Fable, aangezien ik het spel sinds Zaterdag weer opnieuw heb, dat ik zelf alle oplossingen enzo schrijf. Ook alle locaties voor Silver Keys, oplossingen voor Demon Doors, echt alles. Vraag niet: "Heb je geen leven" of "heb jij tijd teveel?", het antwoord is: Ik heb idd tijd zat, omdat ik een jaartje niet naar school ga. Lijkt me gewoon leuk om te doen voor de liefhebber.
Doe het zou ik zeggen. Zijn wel al veel walktroughs, maar kan er nog wel eentje bij. Waarom ga je eigenlijk een jaartje niet naar school?
De ultieme walktrough bestaat nog niet . //offtopic: wel eerst studie begonnen, maar was niks, dus mee gestopt, doe nu niks.
Keej dan, k begin nu maar vast, waar ik hem neerplant weet ik nog niet helemaal, eerst maar eens op een freewebs, later als ik een eigen site heb via frontpage, dan zet ik hem daar wel bij op.
dat kan, maar als post issie wel heel lang, maar ik heb nu 1 vraag: Hoe ziet het met de fight clubs? Het was 's nachts, toen ging ik naar Bowerstone Quay om te checken wat fight clubs waren. Hier was niemand bij die 'zandbak'. Toen naar Oakvale. Gezocht, daar vond ik ereen, die zeiden dat ze niet iedereen toelaten, maar in Bowerstone wel. Welke bedoeld hij dan? Toch die in Bowerstone Quay of is er nog 1 in Bowerstone? Wat doe ik anders fout en waar kan ik wel vechten? NB: Ik heb de mainquest al uitgespeeld, heeft dit hier mee te maken?
nee je doet nix fout als je daar gewoon om middernacht ben. heel vreemd ik zou het eigenlijk niet weten. ( niet dat je veel mist, maar het is opzig wel grappig)
Fable is al een korte RPG en ik heb het meeste al gezien en gedaan, maar die fight clubs ken ik nog niet. dat wil ik nog wel ff checken. EDIT: lama, k heb ze al gevonden, in een keer er door heen, dit was echt te makkelijk, maar zal wel moeilijker worden, neem ik aan.
Ja, oakvale ook net gehaald, maar waar is het Bandits camp? bij Twinblades camp ofzo? Hoeveel clubs zijn er trouwens?
In Twinblades Camp? Daar is geen 'zandbak' te zien, als ik het goed heb. Waar staan ze dan? Of bedoel je Twinblades elite?
jawel je hebt het bandit camp dan krijg je het elite bandit camp loop meer omhoog naar twinblades camp vlak voor de deur naar rechts daar is het
Er zijn vier clubs en in Twinblade's Elite camp is het rechts van de grote poort naar Twinblade's tent