Nee, dat ligt aan het feit wanneer je het voor het eerst probeert. Je hebt namelijk de tweede keer 5 meer levels voor Physique, 3 meer voor health, en 3 meer voor toughness. Dat is genoeg. Dus als je het de eerste keer probeert en je hebt al een physique van 3 of hoger, dan heb je pech... je max level is namelijk maar 7. Ik heb zo lang mogelijk gewacht met Physique upgraden, totdat ik de quest in Witchwood kreeg. Daarna heb ik het geprobeerd, kon direct alles upgraden naar het benodigde en toen kon ik hem eruit trekken.
Als je de eindbaas hebt gemold en je wilt verder met het spel wat moet je dan doen? Of kan dat niet? Mischien moet je hem ergens saven ofzo? Het gaat me eigenlijk om het sword of aeons, die heb ik dus gepakt Spoiler ik heb die zus daarmee dus gedood en nou komt er gewoon zon filmpje en dan start het spel bij het hoofd menu en is mijn laatste save nog gewoon voor de eindbaas
je moet na het verslaan gewoon de aftiteling door laten spelen. duurt zo'n 20 minuten, in die tussentijd kun je wat anders doen. Daarna kun je gewoon verder spelen. Aftiteling niet wegklikken (y), anders kan je niet verder spelen.
dit wist ik dus de 1e keer niet dat k Fable uitspeelde In totaal iets van 5x uit zitten spelen eer k derachter kwam dat k gwoon de credits door moest laten lopen. K ben der bij blijven zitten en het leek eindeloos. K had zelfs het gevoel dat ze de credits 3x lieten lopen om mij te treiteren ofzo
ik heb fable net uitgespeeld, maar 9uurtjes. Heb soms wel een save opnieuw geladen maar ik vin dit echt schandalig weinig......en als je eenmaal klaar bent met de storyline heb je geen zin meer om al die andere quests te gaan spelen. Spoiler Wat een fokking gaar einde zeg, heb je die Jack verslagen, zo makkelijk, vond die ArenA 10x moeilijker, krijg je alleen zo'n klein *&#$@ filmpje met een keuze, echt nep.....
wat dacht je van 20 min. credits kijken en dan in vrijheid doen en laten verder gaan in het ''grote'' Albion
´het grote albion´ laat me niet lachen t is wel mooi alleen als je morrowind hebt tja dan kijk je er wel anders tegen aan. al is morrowind onderand t 1e spel voor de xbox t blijft 1 van de beste, t is de grootste game die voor een console is gemaakt tot nu toe. En in vergelijking met fable is fable maar een klein spel, en dan de keuzes, Spoiler tjah nadat je jack hebt verslagen valt er weinig meer te doen.
Weet iemand waar de schat van treasure clue 6 ergens ligt. Die je vindt achter die windmolen in die kist. Op die clue staat Spoiler Your reward is buried at the end of your trail. Proceed as directed,lil you're twixt wood and bale. Mischien is het heel simpel maar ik snap het niet. Mischien ergens op het prison path?
je moet ten eerste alle treasure clues hebben, anders kan je de schat wel vinden maar heb je er niks aan. Spoiler de schat ligt in ochard farm(zo heet het geloof ik, ik heb het al een tijdje niet meer gespeeld)ergens tussen een baal hooi, en een lantaarnpaal. ik hoop dat ik je heb kunnen helpen
Ik wil niet moeilijk doen maar........De arena moeilijker Deed er 5 minuten over al waren het niet minder maare credits afkijken en een wereld ligt open Speltip: (bekijk Cliffside Path is een keer als je je exp. wat hoger wil En om te quoten op Master Of Blades het heeft er nix mee te maken of je het spel hebt uitgespeeld of niet want ik heb het ook uitgespeeld en ik heb toen pas die fist fighters club ondekt maar ik ging eerst naar Knothole Glade en die gast zij alle plekken voor die fist fighters club en sindsdat ik nooit slaap had ik eigenlijk nog nooit eerder in Quay een Club gezien dus probeer is met de Club te praten in Knothole
5minuten _0/ de flimpjes van de arena duurde al langer dan 5 minuten, of ben je na die bijen ofzo al gestopt