Ja ik snap je wel! De meeste dingen die ik vroeg wist ik ook bijna zeker! Tip: Eten is veel beter als al die drankjes, Eten is veel goedkoper en helpt bijna net zoveel om je te herstellen van een wond. Dit bespaard je een hoop geld!
Ik ben nu bij een quest dat ik een paar (wolven) moet doden bij het dorp Knothole Glade. Is dit bijna op het einde van de game? Ik heb het gevoel van wel want de arena is volgensmij het laatste maar ik ben niet in het dorp HookCoast geweest en ik ben ook nooit boven het dorp Bowerstone geweest. Kan ik hier komen met de goede kant? En weet iemand waar meer zilvere sleutels liggen ik heb er namelijk maar twee. Bedankt!
Nee, nog lang niet. Na de arena loopt de game nog verder. Ook komen boven bowerstone straks nog nieuwe paden en dorpen. Ook de eilandjes links op de kaart ga je nog heen. En voor die silverkeys is er vast wel ergens een faq te vinden. Mijn tip is gewoon goed zoeken naar van die rimpeltjes in het water. En bijvoorbeeld als er van die bloemen in een circel staan, daar gaan graven. etc.
Krijg je andere kleding als je een tovenaar bent ik zag namelijk in een oude PU een tovenaar met rare kleren en blond haar met vlechtjes! Kan je dit alleen als je goed kan toveren? Ik ben namelijk meer een zwaardvechter.
je kan wie je ook bent gewoon alle kleren aan, ik ben 100% goed maar draag toch evil kleren. maakt ook nie uit of je magier of zwaardvechter bent.
Ik heb sinds kort het tovertrucje Force Pushe. Kan je met Force Push goede mensen wegblaazen? Ik moet namelijk een kind verdedigen. Is Force Push hier geschikt voor als ik naast hem sta!? Of gaat hij dan ook dood? Edit: Hey buffy wat betekend AVP onder jouw naam? Forum?
Hoe kan je je wapen upgraden ik heb gehoord dat je je wapens beter kunt maken door ze te upgraden maar hoe en waar doe je dat? Ik moet nu in de Arena vechten en ik heb gehoord dat je er veel moet inkopen maar ik heb maar heel weinig geld (2000 gold) Hoe krijg ik op een vrij snelle manier veel goud? Ik wil wel goed blijven hierbij dus zo min mogelijk badpoints!!! En ik ben niet goed in spelletjes in het spel Poker Memorry enz!
1: avp betekent alien vs predator van mijn avatar. 2: hij gaat idd dood als je force push gebruikt, als ie niet meteen dood is krijg je ook evil punten. 3: upgraden kan je ze nie, je kan wel betere kopen van iron naar steel enzo, en je kan ook van die stenen (weet nie meer hoe ze heten?) op je wapen zetten, bv vuur steen ofzo. 4: sorry kan ff nie beantworden, moet nu weg.
Wat heb je aan boeken en aan zo'n speelpoppetje (knuffeltje)? En wat kan je met de speciale potions die je op nog best veel plekken kan vinden ben even naam vergeten maar het zijn niet de health en will potions?
1: boeken kan je gewoon lezen, leuk voor als je wat info wil weten, verder niks eigenlijk. 2: speelpoppetjes is gewoon leuk om te verzamelen, je kan ook een quest krijgen bij een leraar (?) in bowerstone, moet je 6 poppetjes verzamelen (verschillende) en aan hem geven, krijg je een poppetje van jack of blades. (?) 3: die zijn gewoon sterker, kan je ook voor veel verkopen.
wapens upgraden moet met augmentations, maar alleen als dat wapen dat kan. volgens mij is obsidian 1 of 2 augments, master 3 en legendary weapons hebben vaak al augmentations uitzichzelf. om snel geld te verdienen moet je die huis trick met trofee's doen maar aangezien je nog voor de arena ben heb je geen trofee's die veel waard zijn.
die poppetjes zijn ook leuk om te verzamelen, je krijgt ze met die spelletjes in de taverns. die potions (ages of will potion ofzo?) geven will,skill en strength exp. hangt af van je combat multieplyer(of hoe je het ook schrijft) hoeveel exp het geeft.
Ages of Will, Ages of Strenght en Ages of Might potion waren het dacht ik. Dat zijn zeer goede potions waar je zonder Combat Multiplier al aardig wat exp. points (skill, strenght of will) mee krijgt. Het is het verstandigst om deze potions nooit zomaar te gebruiken, maar ermee wachten totdat je een hoge CM hebt, dus na een flink gevecht, zo haal je veel meer uit een potion.
Ik heb vandaag Fable gekocht en ik ben erg tevreden maar ik een vraagje: waar kom ik aan een weddingsring en is er in Oakvale een huis te koop? En verder: hoeveel steden/dorpjes zijn er?
een weddingring zijn wel in shops te koop. Gewoon even goed zoeken. En dorpen weet ik niet precies. Denk stuk of 8 ongeveer
De trouwring kan je gewoon in winkeltjes kopen ik weet niet precies welke anders teleporteer je maar naar Bowerstone South als je daar binnenkomt staat er gelijk een trader, als je daar heen gaat teleporteren staat ie dus achter je. In Oakvale is wel een huis te koop dat is het huis waar je vader woonde dit huis kost volgens mij 5000 goud. Je kan het een 'tekoop' huis aan een brons tekentje herkennen volgens mij. Er zijn helaas niet zo veel dorpen maar ze zijn allemaal wel leuk Oakvale, Bowerstone, Knothole Glade en volgensmij nog een op een ander eilandje maar daar moet ik ook nog komen. Verder zijn er ook nog genoeg traders onderweg waar je tattoos kan laten zetten en waar je dingen kan kopen.
er is ook nog hoak coast, bandit camp en barrow fields. je kan btw ook nog naar the prison en graveyard. dat was het geloof ik wel.